Mitä tekisit juuri nyt, jos raha ei olisi este?
Tarkoitan tällä hetkellä. Jätetään asunnon ja käyttötavaroiden ostamiset pois. Miten hemmottelisit itseäsi, mistä nauttisit?
Kommentit (57)
Lähtisin Australiaan enkä tulisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mika ja Amadi kirjoitti:
Samaa mitä aina. En ole köyhä.
Eli mitä?
Katon tv: tä. Sitä luulee että jos ylimääräistä rahaa saa että matkustas sinne sun tänne. Niin minäkin luulin mutta kun vois maksaa matkat niin ei huvitakkaan.
Jättäisin akan ja muuttaisin toiselle puolen maapalloa. Olen niin kyllästynyt väistelemään puukkoja ja muita mikä ainoa tarkoitus on vahingoittaa minua ja kun itse en saa puolustaa itseäni kun olen mies ja vastassa on nainen
Ostaisin kaveriltani ratsastustunnin, koska hän ei muuten ehdi koskaan nähdä.
Ostaisin ison metsäpalstan ja teettäisin avohakkuun. Niillä rahoilla sitten jonkun esim. panssarivaunun isolla
bensakoneella ja möyryyttelisin pitkin poikin aukkoa.
Pariisiin ja siellä Eiffel torniin ja Versaillesiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin taksin jonnekin, miettisin matkalla minne mennään. Tietty tämä edellyttää että rahaa riittäisi vielä perilläkin.
Kyllä seikkailulle!
Otattaisin yksityisellä kaikki maailman testit jotta selviäisi mikä mulla on. En nyt juuri kaipaa hemmottelua, mutta terveyttä kylläkin.
Roomaan. Samalla reissu myös Pompejiin ja Ostiaan.
Muuttaisin jonnekin, jossa on aina vähintään +25C.
muutama instabeibe muutamaksi viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Makaisin sohvalla kuten nytkin.
Voisit ostaa mukavamman makoilusohvan.
Irtisanoituisin ja lähtisin kiertämään Suomea koirA ja teinit mukana kunnes koulut alkaa.
Hammaslääkäriin (kaikki kuntoon ja valkoiseksi)
Kunnon hemmotteluhoito (kasvo, jalka, vartalo)
Kampaajalle (hiuksille kanssa hemmottelua)
Ostaisin muutaman kirjan (tiedän jo mitkä haluaisin, mutta ne on sen verran kalliita ettei raaski kaikkia ostaa ainakaan kerralla)
Sen jälkeen voisi miettiä, että mitä muuta.
Irtisanoutuisin töistä ja muuttaisin pysyvästi mökille viettämään erakon elämää.
Vapauttaisin mieheni työnteosta, käytäisiin koko perhe Aruballa ja ostaisin muutaman hevosen ja niille palkkaisin henkilökohtaiset hoitajat.
Suunnittelisin ja varaisin omatoimimatkoja vaikka Peruun, Niagaran putouksille ja Tokioon.
Matkutelisin, varaisin laulu-ja pianotunnit sekä hankkisin pianon, menisin autokouluun, ostaisin terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Kuntosalikortti tai tanssitunneille. Kulttuurinautintoihin kuten oopperaan, teatteriin ja konsertteihin panostaisin myöskin enemmän. Lähtisin ulkomaille opiskelemaan ohjaamista ja/tai kuvaamista elleivät opin ovat aukeaisi Suomessa tai työllistyisi niin, että työssä samojen taitojen kehittäminen olisi mahdollista. Lemmenlomalle ihan ensi alkuun. Ainahan on helppo haaveilla, mutta tietyt ratkaisut sulkisivat toisia valinnan mahdollisuuksia pois vaihtoehdoista. Nämä valinnat siis, jos kyse on puhtaasti rahaan perustuvista mahdollisuuksista. Tunneratkaisut ovat tietenkin asia erikseen. Parisuhteen valitsisin näiden ohitse.
Ottaisin eron ja ostaisin talon ihan jostain muualta kun täältä kantakaupungista