Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Pääkaupungin seksityökävely: -Yleensä 18-vuotiaana ryhtyy puhelinmyyjäksi, mutta itse menin töihin puhelinseksilinjalle, kävelyttäjä Sofia Sarkava sanoo

Vierailija
24.07.2023 |

Päällään hänellä on seksipositiivista sanomaa julistava paita ja kädessään biseksuaalien pride-lipun väreillä punottu rannenauha.
Osallistujia on toimittajan ja kuvaajan lisäksi yksitoista. Nuoria kaveruksia ja yksi vanhempi pariskunta.
Kävelylle osallistuminen maksaa 10 euroa.

Joko olet käynyt Hesarin mainostamalla seksityökävelyllä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy tämän ammatin tyrkytys ja suosittelu miespuolisille? Eikös tässä tasa-arvon maassa pitäisi olla kaikille yhtä mukava duuni tässä.

Vierailija
22/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella järisyttävää infoa tarjolla tuolla kävelyllä

-Mikonkadulla on joskus sijainnut bordelli. Sarkava ei tiedä sen tarkkaa sijaintia.

Ohhoh! Jännää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa, lasken sen ihmiskaupan piiriin. Hän tekee työtä pakolla. En tiedä mikä siinä olisi vaihtoehto.

Se ei ole tytölle edes vaikeaa, tienata reipas 7000 euroo kuussa, puhtaan käteen.

Useat tienaa tuon jopa moninkertaisesti.

Siitä huolimatta jatkavat hommia, vaikka tilillä olisi summa jolla voisi olla tekemättä enää koskaan, yhtään mitään.

Että se siitä pakosta.

Eikös ne tavalliset seksityöntekijät ota noin 200-300€ tunnilta? Toki sitten enemmän jos viettää aikaa koko työn. Minulle nuorempana tarjottiin tonnia yöltä, mutta ei joka äijällä ole tuollaisia summia maksaa. Eli tuohon seitsemään tonniin pitäisi paneskella noin 20 miehen kanssa ja viettää ainakin yksi kokonainen yö jonkun äijän kanssa. En minä vaan pystyisi. melkeinpä joka päivä pitäisi yksi asiakas ottaa.

Luksush**** on erikseen, mutta siihen pitää oikeasti olla nuori ja todella kaunis.

Vierailija
24/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa todella järisyttävää infoa tarjolla tuolla kävelyllä

-Mikonkadulla on joskus sijainnut bordelli. Sarkava ei tiedä sen tarkkaa sijaintia.

Ohhoh! Jännää!

Kyllä tuosta tiedosta todella kannattaa maksaa.

Vierailija
25/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa, lasken sen ihmiskaupan piiriin. Hän tekee työtä pakolla. En tiedä mikä siinä olisi vaihtoehto.

Se ei ole tytölle edes vaikeaa, tienata reipas 7000 euroo kuussa, puhtaan käteen.

Siitä huolimatta jatkavat hommia, vaikka tilillä olisi summa jolla voisi olla tekemättä enää koskaan, yhtään mitään.

Että se siitä pakosta.

Eikös ne tavalliset seksityöntekijät ota noin 200-300€ tunnilta? Toki sitten enemmän jos viettää aikaa koko työn. Minulle nuorempana tarjottiin tonnia yöltä, mutta ei joka äijällä ole tuollaisia summia maksaa. Eli tuohon seitsemään tonniin pitäisi paneskella noin 20 miehen kanssa ja viettää ainakin yksi kokonainen yö jonkun äijän kanssa. En minä vaan pystyisi. melkeinpä joka päivä pitäisi yksi asiakas ottaa.

Luksush**** on erikseen, mutta siihen pitää oikeasti olla nuori ja todella kaunis.

Kyllä tohon riittää keskiarvo hinnoilla 2-3 lyhyttä pokaa ja yks koko yö.

Vierailija
26/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se siitä pakosta.

Millä matikalla? Olen ollut alalla ja tiedän millaisia hintoja naiset pyytävät. Kuten sanoin, todella kauniit voivat pyytää enemmänkin mutta perusnätti nainen ei mitään tonneja saa kertapanosta.

Vierailija
27/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se siitä pakosta.

Millä matikalla? Olen ollut alalla ja tiedän millaisia hintoja naiset pyytävät. Kuten sanoin, todella kauniit voivat pyytää enemmänkin mutta perusnätti nainen ei mitään tonneja saa kertapanosta.

Olet ollut thaimaassa alalla?

Vierailija
28/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin keskusteluun tuli joku levittämään misinformaatiota. Nuoret naiset luulevat itsensä myymisen olevan jotenkin helppoa rahaa. Ei se ole.

Vierailija
29/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä suositella tuota seksityökävelyä Australiasta tulevalle tuttavapariskunnalle joka kyseli neuvoa että mitä täällä kannattaisi tehdä lomalla

Vierailija
30/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija miksi sinäkin et aloittaisi seksityötä?

-Sanoma-

Ihanan wokea. Kyllä patriarkaatti saa nyt kyytiä!

Oon tällanen nelikymppinen perheeniskä. En ole ajatellut että mulla olis tarvetta tuollaisille palveluille, mutta kai se pakko on kun se vaikuttaa olevan ajan henki.

Vierailija
31/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy tämän ammatin tyrkytys ja suosittelu miespuolisille? Eikös tässä tasa-arvon maassa pitäisi olla kaikille yhtä mukava duuni tässä.

Homoja on aika vähän.

Vierailija
32/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hesari varmaan pian keksii, että tuodaan lähi-idän ja Afrikan miehiä töihin Suomeen seksikävelyttäjiksi.

Vierailija
33/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se siitä pakosta.

Olet ollut thaimaassa alalla?

En. Siispä kerro toki millä matikalla. Yrität levittää valheellista tietoa, että yhdestä seksikerrasta nainen saisi tonneja rahaa. Ei saa. Tämä on sitä misinformaatiota jota levitetään, jotta nuoret naiset kuvittelevat rikastuvansa kyseisellä ammatilla.

Vierailija
34/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko jutusta puoliakaan. Lähteitä peliin.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009712814.html

Luin Hesarin jutun. Tarkoitan, etten usko oppaan kertomista jutuista puoliakaan.

Vierailija
35/41 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi kirjoitti:

Onko jollekkin megakorporaatiolle työskentely parempaa kun esimerkiksi seksityö? Hesen työntekijät eivät pääse edes vessaan työvuoronsa aikana ja samalla tienataan nippa nappa 2000€ nettona kuukaudessa. Ei nuoria kiinnosta semmonen nykyään.

Niin, onko rutto parempi koleraa?

Vierailija
36/41 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hesari varmaan pian keksii, että tuodaan lähi-idän ja Afrikan miehiä töihin Suomeen seksikävelyttäjiksi.

oih menisin heti

Vierailija
37/41 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa ja varmaan muissakin Sanoman lehdissä on nykyään joka toinen päivä joku seksiin liittyvä artikkeli.

Nimenomaan pllunmyyntiin glorifioiden liittyvä.

Vierailija
38/41 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on.

Vierailija
39/41 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi

Vierailija
40/41 |