Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1121/1245 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kolme kertaa elämäni aikana lähes välittömästi ja palavasti. Yhteistä näillä tytöillä/naisilla on ollut:

- söpöt kasvot

- hymyilevä katse jossa on eloa ja iloa

- kaunis vartalo, kiinteä pyöreä pylly ja seksikkäät jalat 

Myönnän, että viimeinen kohta on täysin ulkoisiin asioihin liittyvä, mutta myös sillä on ollut merkittävä vaikutus välittömään ja palavaan ihastumiseen.

Vierailija
1122/1245 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttavan näköiseen sanoisin. Lisäksi voimakkaan seksuaalisista naisista tämä jotenkin huokuu, vaikka olisivat ujojakin hiirulaisia. Itse ihastuin tulenpalavasti lähes täydelliseen vastakohtaani ja jossain deittipalvelussa olisin varmaan ruksia painanut, kun kuvista ja tekstistä ei välity biologia (tuoksut, feromonit...). Päädyin lopulta yhteen hänen kanssaan, koska en vain voinut olla enää ilman ja tein tapojeni vastaisesti aloitteen jos toisenkin. Kemia välillämme on täysin huumavaa ja seksi on parempaa kuin kukaan voi kuvitellakaan. Tajunnan vievää ihan kirjaimellisesti. Jotenkin sen alitajunta ja tiedostamattomat vietit varmaan kertoivat etukäteen. Niin järjenvastainen ihastus tämä oli.

Ihastun mieheen, joka kaivaa pölyttyneeltä palstalta itse avaamiaan ketjuja, aah, sitä seksikkyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kenenkään muun puolesta puhua, mutta itse (olen siis mies) ihastun helposti, jos naisessa edes jotakuinkin toteutuu seuraavanlainen kokonaisuus:

- Fiksu, sivistynyt, lukee paljon. Koulutusalaan tai -tasoon liittyviä ehtoja ei ole, mutta minkäänlaisia älyllisesti passiivisia juntteja, salaliittouskovaisia tms. ei jaksa. Jos nainen sanoo tai kirjoittaa jotain tyyliin "ei kannata uskoa valtamediaa eikä mennä massan mukana vaan ajatella omilla aivoilla, kyseenalaistaa ja ottaa asioista selvää" on se lähes 100% varma merkki siitä että nainen ei ole järin lukenut, oppinut tahi sivistynyt, mutta uskoo kyllä olevansa ja on perin helposti huijattavissa. Kaikesta ei tietenkään tarvitse tai voi olla sama mieltä, mutta jos todellisuudentajuissa on liian kriittinen ero, tulee suhteessa aika nopeasti kriisi. Surullisia tapauksia ovat ne, joissa tämä huuhaa vs. tutkittu tieto -kriisi ilmenee vasta sitten, kun on jo lapsia. 

- Kärsivällinen, rauhallinen luonne, viihtyy omassa seurassaankin, nauttii hiljaiselosta ja kiirettömyydestä, jaksaa keskustella ja kuunnella, mutta myös olla ihan hiljaa yhdessä jos ei ole mitään puhuttavaa. Ei aina kaipaa hälinää, pälinää, rientoja ja toimintaa ympärilleen. 

- Empaattinen, lempeä, pehmeäarvoinen. Tuntee myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan ja haluaa auttaa potkimisen sijasta. 

- Romanttisesti perinteinen, perhekeskeinen kodinrakentaja. Seksuaalisesti normaali, monogaminen, sitoutuva. Pitää seksiä intiiminä, luottamuksellisena parisuhdeläheisyyden muotona. Takana ei siis mitään irtoseksielämää. Jotkut miehet saattavat hänet nähdessään tokaista kaverilleen että "tuo on mun ex-tyttöystävä, kiva tyyppi" mutta kukaan ei sano "näätsä ton tuolla, mä oon pannu sitä, mikähän sen nimi mahto olla". 

Okei mutta jos naisessa toteutuu nää kaikki MUTTA hän ei ole ulkoisesti sua viehättävä, mitään ihastumista ei taida tapahtua? 

Vierailija
1124/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on himokas seksikäs ja ottaa suihinkin

Vierailija
1125/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh oma puoliso on lihava, pahansisuinen, paha suustaan ja päättäväinen, eli jääräpäinen.

Elämä on täyttä pskaa, mutta hei, kun on pieni lapsi, niin mitään ei ole tehtävissä. Ihastuin hitaasti, oli silloin täysin erilainen, kuntoilikin, ts. peitti todellisen luonteensa.

Eli kääntäen voisi sanoa, että nainen johon ihastutaan tai rakastutaan ylipäätään: hoikka, huumorintajuinen, kompromissikykyinen.

Vierailija
1126/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitte noi persoonalliset ihmiset? 

Vierailija
1127/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteellinen, herkkä, kaunis & söpö harvinainen yhdistelmä, puhelias, empaattinen, huumorintajuinen, nauravainen, kiltti, uskollinen, hankkii asunnon tarvittaessa, pelastaa, uskoo valheita, luottavainen, antaa ainakin kerran 100e setelin käteen työttömälle.

Vierailija
1128/1245 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keittiössä ja sängyssä. Ei nalkuta turhasta. Huumorintajuinen ja muut ihmiset huomioon ottava. Näillä eväillä pääsee jo aika pitkälle.

"Nalkuta" 

Voi herranjumala Ville-Tapani.

Vierailija
1129/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen kuin tanssijanainen hayleemills32 sisällöntyöttaja instassa ja FB reelsissä. Minä haluaisin heti jammaamaan hänen kanssa.

Vierailija
1130/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen kuin tanssijanainen hayleemills32 sisällöntyöttaja instassa ja FB reelsissä. Minä haluaisin heti jammaamaan hänen kanssa.

Eiku hayleemills34 se oli. Jestas sentään mikä tanssija. löytyy FB haku toiminnolla.

Vierailija
1131/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen mangeetti. Jos juttelen jonkun kanssa niin eiköhän hän kiinnostu, kamalaa koska olen naimisissa. Olen kiltti, aika kaunis, isot tummat silmät, hyvät hampaat ja sopivasti huumorintajuinen.

Vierailija
1132/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen mangeetti. Jos juttelen jonkun kanssa niin eiköhän hän kiinnostu, kamalaa koska olen naimisissa. Olen kiltti, aika kaunis, isot tummat silmät, hyvät hampaat ja sopivasti huumorintajuinen.

Sano nyt vielä että tiimalasivartalo ja 7 numeroa käyttötilillä?

Vierailija
1133/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni heikkous on aina ollut sellainen söpö, silmillään hymyilevä girl-next-door tyyppinen nainen.

Vierailija
1134/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kenenkään muun puolesta puhua, mutta itse (olen siis mies) ihastun helposti, jos naisessa edes jotakuinkin toteutuu seuraavanlainen kokonaisuus:

- Fiksu, sivistynyt, lukee paljon. Koulutusalaan tai -tasoon liittyviä ehtoja ei ole, mutta minkäänlaisia älyllisesti passiivisia juntteja, salaliittouskovaisia tms. ei jaksa. Jos nainen sanoo tai kirjoittaa jotain tyyliin "ei kannata uskoa valtamediaa eikä mennä massan mukana vaan ajatella omilla aivoilla, kyseenalaistaa ja ottaa asioista selvää" on se lähes 100% varma merkki siitä että nainen ei ole järin lukenut, oppinut tahi sivistynyt, mutta uskoo kyllä olevansa ja on perin helposti huijattavissa. Kaikesta ei tietenkään tarvitse tai voi olla sama mieltä, mutta jos todellisuudentajuissa on liian kriittinen ero, tulee suhteessa aika nopeasti kriisi. Surullisia tapauksia ovat ne, joissa tämä huuhaa vs. tutkittu tieto -kriisi ilmenee vasta sitten, kun on jo lapsia. 

- Kärsivällinen, rauhallinen luonne, viihtyy omassa seurassaankin, nauttii hiljaiselosta ja kiirettömyydestä, jaksaa keskustella ja kuunnella, mutta myös olla ihan hiljaa yhdessä jos ei ole mitään puhuttavaa. Ei aina kaipaa hälinää, pälinää, rientoja ja toimintaa ympärilleen. 

- Empaattinen, lempeä, pehmeäarvoinen. Tuntee myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan ja haluaa auttaa potkimisen sijasta. 

- Romanttisesti perinteinen, perhekeskeinen kodinrakentaja. Seksuaalisesti normaali, monogaminen, sitoutuva. Pitää seksiä intiiminä, luottamuksellisena parisuhdeläheisyyden muotona. Takana ei siis mitään irtoseksielämää. Jotkut miehet saattavat hänet nähdessään tokaista kaverilleen että "tuo on mun ex-tyttöystävä, kiva tyyppi" mutta kukaan ei sano "näätsä ton tuolla, mä oon pannu sitä, mikähän sen nimi mahto olla". 

Okei mutta jos naisessa toteutuu nää kaikki MUTTA hän ei ole ulkoisesti sua viehättävä, mitään ihastumista ei taida tapahtua?

Ethän sinäkään ihastu mieheen, josta et ulkoisesti viehäty.

Vierailija
1135/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pari kertaa tavannut naisen jolle 5 minbuttin tuntemisen jälkeen

haluaisin sanoa rakastan sinua.

Silmät kauniit kasvot ja äänen tyyli ja hymyilemin puheen aikana sanoin kuvaamaton combo

se vaan iskee kuin salama.   Valiltettettavasti en kumallakerralla ole ollut vapaa.

Vierailija
1136/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet ei tykkää " rääväsuisista" tai räväkistä naisista. Tietynlainen kiltteys tuntuu kiehtovan miehiä. Ujo mies ei ole kiinnostava, mutta ilmeisesti ujot naiset voivat olla kiinnostavia. Ulkoisesti luulisin, että suurin menekki on näteillä naisilla, joiden tyyli on suht luonnollinen. Silikoneista harva pitää tai siitä harjaripsi- tyylistä. Näin olen huomannut omassa tuttavapiirissäni. Nainen siis olen, tavis.

Vierailija
1137/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tanssia tuon naisen kanssa yhden yön. Katsottaisiin johtaako se mihinkään. Mutta ei pakitkaan paha ole, jos saa jammata aamuun asti.

www.instagram.com/hayleemillls34/reel/DMBfIrIMDDM/

Vierailija
1138/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petolliseen

Vierailija
1139/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan terveet elintavat, työ/opiskelu, harrastukset ja nuoruus. Näin oletan. T. Nainen

Milloin te naiset tajuatte, että teidän urallanne, työpaikallanne tai koulutuksellanne ei ole merkitystä miehille?

Tuo on asia, joka on naisille ilmeisen tärkeää miehissä, ei toisin päin. Miehet haluavat nätin, kivan, iloisen, luotettavan ja lojaalin naisen, joka ei aiheuta draamaan. Ihan sama onko tuo nainen suuryrityksen toimitusjohtaja vai kerrossiivooja, tohtori vai peruskoulun käynyt.

Vierailija
1140/1245 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöön ja mukavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi