Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit.
Ok. Onko väliä roikkuuko, koska ennen pitkää niin tapahtuu?
Joku mainitsi pitkät hiukset. Onko niiden laadulla väliä? Onko pitkät huitulat sexympi kuin terve tuuhea polkka.
Ei mitään merkitystä.
Itselläkään ei ole mitään hiusmallia. Olen lähes kalju siili.
Vierailija kirjoitti:
Nuori ja kaunis. Älykäs, kiltti ja rauhallinen. Sellainen, joka osaa olla luontevasti miesten kanssa. Pitää pyöräilysortseja. Ei värejä, eikä meikkejä, vaan puhtaan näköinen Sellainen vaatimaton, mieluummin nörtti kuin pelinainen. Uskollinen, eikä jakorasia.
Harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen naiseen, joka tykkää miehen mausta eikä ole oksennusrefleksiä.
Nielee spermaa ja virtsaa koko lastin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen naiseen, joka tykkää miehen mausta eikä ole oksennusrefleksiä.
Viemäri on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
En voi kenenkään muun puolesta puhua, mutta itse (olen siis mies) ihastun helposti, jos naisessa edes jotakuinkin toteutuu seuraavanlainen kokonaisuus:
- Fiksu, sivistynyt, lukee paljon. Koulutusalaan tai -tasoon liittyviä ehtoja ei ole, mutta minkäänlaisia älyllisesti passiivisia juntteja, salaliittouskovaisia tms. ei jaksa. Jos nainen sanoo tai kirjoittaa jotain tyyliin "ei kannata uskoa valtamediaa eikä mennä massan mukana vaan ajatella omilla aivoilla, kyseenalaistaa ja ottaa asioista selvää" on se lähes 100% varma merkki siitä että nainen ei ole järin lukenut, oppinut tahi sivistynyt, mutta uskoo kyllä olevansa ja on perin helposti huijattavissa. Kaikesta ei tietenkään tarvitse tai voi olla sama mieltä, mutta jos todellisuudentajuissa on liian kriittinen ero, tulee suhteessa aika nopeasti kriisi. Surullisia tapauksia ovat ne, joissa tämä huuhaa vs. tutkittu tieto -kriisi ilmenee vasta sitten, kun on jo lapsia.
- Kärsiväl
Naarasnisäkkäiden normaali seksuaalisuus on niin monta siitosta kuin koiraan reviirillä on kapasiteettia kantaa jälkeläisiä. 10 000 kertaa turhan päiten siitetyksi tuleminen on homomiesten seksuaalisuus
Vierailija kirjoitti:
Haluttavan näköiseen sanoisin. Lisäksi voimakkaan seksuaalisista naisista tämä jotenkin huokuu, vaikka olisivat ujojakin hiirulaisia. Itse ihastuin tulenpalavasti lähes täydelliseen vastakohtaani ja jossain deittipalvelussa olisin varmaan ruksia painanut, kun kuvista ja tekstistä ei välity biologia (tuoksut, feromonit...). Päädyin lopulta yhteen hänen kanssaan, koska en vain voinut olla enää ilman ja tein tapojeni vastaisesti aloitteen jos toisenkin. Kemia välillämme on täysin huumavaa ja seksi on parempaa kuin kukaan voi kuvitellakaan. Tajunnan vievää ihan kirjaimellisesti. Jotenkin sen alitajunta ja tiedostamattomat vietit varmaan kertoivat etukäteen. Niin järjenvastainen ihastus tämä oli.
Jos oot mies ja sul on jo tällanen, miks oot tääl kirjottamas?
Semmoinen joka haastaa, mutta saa samalla miehen tuntemaan itsensä erityiseksi. Tuo miehen elämään jotain lisäarvoa. Kun tuo haaste ja välittäminen vuorottelevat, niin putkiaivot menee pyörälle ja mies on koukussa. Ei siihen tarvita erityistä kauneutta. Riittää, että on sopivasti viehättävä ja pystyy haastamaan miestä sopivasti, mutta on myös jollain tavalla herttainen. Jos on kokoajan bitch, niin ei se mies pysy, vaikka koukuttuukin, koska ei bitchiä viitsi lähipiirille esitellä.
Sitä en sitten tiedä onko miehillä mitään tarjottavaa tällaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit.
Ok. Onko väliä roikkuuko, koska ennen pitkää niin tapahtuu?
Joku mainitsi pitkät hiukset. Onko niiden laadulla väliä? Onko pitkät huitulat sexympi kuin terve tuuhea polkka?
Ei haittaa, parempi vain jos vaikka oikein hyvin suuret rinnat vaikka kainon ujohkosti navan tasolla riippuvat. Mutta silmälasit olisi hyvä olla ja hiukset ponnarilla, mutta iltaisin viikonloppuna voi avoinnakin olla!
Ainakin ihastuvat palavasti palomiehiin, mitä olen sattunut kuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ihastuvat palavasti palomiehiin, mitä olen sattunut kuulemaan.
Käry käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. kauniit kasvot ja hiukset
2. hyvä perce ja kroppa
3. sopivasti flirttaileva luonne
4. hyvät seksitaidot
Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.
1.5. luottotiedot olemassa loistavaa, ok
1.8. pystyy muuttamaan/ rohkeasti vaihtamaan asuntoa ilman vaivaa ja esteitä, mikäli näin haluaa järjestää
1.9. tottunut miehiin ja huomioon
2.5. rohkea, innostuva, kujeileva, ei pelkuri, naurava, ystävällinen, suorapuheinen, itsenäinen ja itsepäinen, hauska, huumorintajuinen, hymyilevä, säteilevä kun haluaa
Jo on miehillä ajatuksia, onnea vaan
No ulkonäkö on meille miehille tärkeä. Usein paljon tärkeämpi kuin naisille. Ulkonäöllisesti pitää olla hyvännäköinen, ja hoikka.
Luonteeltaan vähintäänkin naisellinen, iloinen, nauravainen, mukava, empaattinen ja lojaali.
Näillä ominaisuuksilla pääsee jo todella pitkälle.
mitä enemmän näytät horolta sitä enemmän miehet tykkää,ei riitä kauneus tai hyvä luonne,pitää olla vosun näkönen ja piste!
LouLou kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.
Kysyttiin, millaisiin naisiin miehet rakastuvat. Ei tällainen nainen välttämättä ketä tahansa ihailijaa kelpuuta".
Itsevarma, herättää kunnioitusta koska kohtelee ihmisiä hyvin, on ystävällinen, katsoo silmiin, on älykäs ja on hauska.
Olen tavannut kaksi sellaista, ja tuossa tiivistelmä.
Isotissiseen herkkuun tyyliin Sara Sieppi. Kysy melkein keneltä tahansa mieheltä niin tuollainen on heidän ihanteensa.
Hetkessä ei kukaan mies ihastu palavasti keneenkään. Mutta pakkohan se on päästä nussimaan, jos ei ole kahteen viikkoon saanut.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
En voi kenenkään muun puolesta puhua, mutta itse (olen siis mies) ihastun helposti, jos naisessa edes jotakuinkin toteutuu seuraavanlainen kokonaisuus:
- Fiksu, sivistynyt, lukee paljon. Koulutusalaan tai -tasoon liittyviä ehtoja ei ole, mutta minkäänlaisia älyllisesti passiivisia juntteja, salaliittouskovaisia tms. ei jaksa. Jos nainen sanoo tai kirjoittaa jotain tyyliin "ei kannata uskoa valtamediaa eikä mennä massan mukana vaan ajatella omilla aivoilla, kyseenalaistaa ja ottaa asioista selvää" on se lähes 100% varma merkki siitä että nainen ei ole järin lukenut, oppinut tahi sivistynyt, mutta uskoo kyllä olevansa ja on perin helposti huijattavissa. Kaikesta ei tietenkään tarvitse tai voi olla sama mieltä, mutta jos todellisuudentajuissa on liian kriittinen ero, tulee suhteessa aika nopeasti kriisi. Surullisia tapauksia ovat ne, joissa tämä huuhaa vs. tutkittu tieto -kriisi ilmenee vasta sitten, kun on jo lapsia.
- Kärsivällinen, rauhallinen luonne, viihtyy omassa seurassaankin, nauttii hiljaiselosta ja kiirettömyydestä, jaksaa keskustella ja kuunnella, mutta myös olla ihan hiljaa yhdessä jos ei ole mitään puhuttavaa. Ei aina kaipaa hälinää, pälinää, rientoja ja toimintaa ympärilleen.
- Empaattinen, lempeä, pehmeäarvoinen. Tuntee myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan ja haluaa auttaa potkimisen sijasta.
- Romanttisesti perinteinen, perhekeskeinen kodinrakentaja. Seksuaalisesti normaali, monogaminen, sitoutuva. Pitää seksiä intiiminä, luottamuksellisena parisuhdeläheisyyden muotona. Takana ei siis mitään irtoseksielämää. Jotkut miehet saattavat hänet nähdessään tokaista kaverilleen että "tuo on mun ex-tyttöystävä, kiva tyyppi" mutta kukaan ei sano "näätsä ton tuolla, mä oon pannu sitä, mikähän sen nimi mahto olla".