Nyt ulkomailla tajusin mitä se tarkoittaa kun naiset neuvovat "se rakkaus vaan löytyy, ei sen eteen tarvi tehdä mitään."
Täällä naiset luontevasti aloittavat small talkin kanssani ja muutaman päivän kuluttua tunnustavat että ovat ihastuneita minuun.
Näinkö helppoa se on naisille?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia työssäkäyviä tyttöjä (tarjoilija, hotellin respa ym) ja opiskelijoita ne ovat.
Turha tulla jauhamaam prostituoiduista.
Ap
Niiden palkat on karkkirahoja ja työskentelevät noissa paikoissa jos sieltä löytyisi oma Esa Keskinen elättämään. Lisäksi he on töissä ja töissä pitää olla kohtelias asiakkailla. Se ei tarkoita mitään
Ihan hyvin taitaa "esalla" ja sen vaimolla kuitenkin mennä...?
Mun miehen ei tarvinnut mennä ulkomaille. Ihastuin häneen kun tapasimme ensimmäisen kerran. Seuraavalla kerralla pyysin luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ei tarvinnut mennä ulkomaille. Ihastuin häneen kun tapasimme ensimmäisen kerran. Seuraavalla kerralla pyysin luokseni.
Heh, mutta ulkomaalainen nainen on huo ra jos heti ihastuu.
Ja varmaan sulta irtosi piparia vaikka ette edes käyneet treffeillä.
Minulla on sellainen kuva latinalaisamerikkalaisista naisista, että he ovat aina riitelemässä ja valittamassa ja hullun mustasukkaisia. Yksi tuttavapariskunta, jossa nainen oli brasilialainen ja mies suomalainen, oli sellainen, että kerran kun heille tuli riita, niin nainen löi miestä paistinpannulla ranteeseen niin, että luita murtui.
Jospa olet lähestyttävän ja luotettavan oloinen siellä. Sitten vaan valitset, ketä tapailet.
Ei ole naisille noin helppoa. Nainen joutuu tarkemmin valitsemaan miehen. Ulkomailla se nuori nainen ei osaa varoa tarpeeksi, ei tunne minkälaisia jotkut miehet voivat olla kun kauemmin tuntee. Mutta ulkomailta naisetkin löytäisivät helpommin kumppanin, ehkä omia kiinnostuksia ja arvoja vastaavan. Aina pitää olla silti varovainen. Sinkkuna on ihan ok olla, hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ulkomailla ja missä tilanteissa?
Argentinassa. Kaikenlaiset arkiset tilanteet.
Maa selittääkin paljon.
Onneksi joku sanoi sen ääneen. Ihan aitoo on..
Juuri niin varmuuden vuoksi ainoastaan nauttivat aids-lääkkeitä, ostavat vain viihdekäyttöön herskaa ja on ihanan seksyjä kun ottaa naisen kuin naisen turhia kyselemättä vaikka yllättäen ojan penkalla.