Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ulkomailla tajusin mitä se tarkoittaa kun naiset neuvovat "se rakkaus vaan löytyy, ei sen eteen tarvi tehdä mitään."

Vierailija
23.07.2023 |

Täällä naiset luontevasti aloittavat small talkin kanssani ja muutaman päivän kuluttua tunnustavat että ovat ihastuneita minuun.

Näinkö helppoa se on naisille?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ulkomailla ja missä tilanteissa?

Vierailija
2/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argentinassa. Kaikenlaiset arkiset tilanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuurin, sattuman ja kohtalon risteytys.

Kun luovuttaa, niin löytää rakkautta. Samalla ihminen päästää vääristä mielikuvista irti.

Vierailija
4/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noin helppoa kaikille naisille

t: ikuinen seinäruusu

Vierailija
5/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sulla sitten on nainen mutta edelleen valitus jatkuu. Mitä me on sanottu että oli nainen tai ei, valitus pysyy.

Vierailija
6/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro. 

Vierailija
7/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kai sitten ihastutaan nopeammin, vaikkei edes tunneta. Mutta hyvä sun kannalta! Nyt löydät sieltä suhteen niin ei tarvitse Suomessa kärvistellä.

Vierailija
8/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmasti ihmiset avoimempia? Ehkä ihastuvat myös joka toiseen vastaantulijaan.. tunteikkaampia. No, toivottavasti löydät rakkauden. Jos se on kohdalle tullakseen :)

Vierailija
9/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Varaan matkan.

Vierailija
10/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa maailmassa asia on niin että kannattaa ensisijaisesti varmistaa se oma turvallisuus niiden ihastujuen keskellä.

Vierailija
11/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus Argentiinasta. En ole ikinä tuntenut oloani niin komeaksi ja mukavaksi kun siellä. Tapettina Suomessa ja sitten yhtäkkiä todella paljon kiinnostuneita.

Ja olivat kauniita ja kivoja naisia, sellaisia, joita päin ei Suomessa uskalla edes katsoa.

Vierailija
12/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa selittääkin paljon.

Vierailija
13/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt sulla sitten on nainen mutta edelleen valitus jatkuu. Mitä me on sanottu että oli nainen tai ei, valitus pysyy.

Mikä ihmeen valitus?

Sekö että oon tuhlannut monet vuodet surkeiden suomalaisten naisten kanssa vaikla olisi ollut parempaa tarjolla? En minä mistään sellaisesta ole kirjoitellut.

Ap

Siis sulla on siellä ihastunut nainen joka sormelle mutta tällä sä istuu taas Vauvalla valittamassa ja ruikuttamassa katkeraan sävyyn. Mitä hemmettiä?

Vierailija
14/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus Argentiinasta. En ole ikinä tuntenut oloani niin komeaksi ja mukavaksi kun siellä. Tapettina Suomessa ja sitten yhtäkkiä todella paljon kiinnostuneita.

Ja olivat kauniita ja kivoja naisia, sellaisia, joita päin ei Suomessa uskalla edes katsoa.

Ja nyt sulla on siis argentiinalainen nainen?

Vierailija
15/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cool story, bro. 

Minä tein saman ja nyt on ulkomaalainen ja oikein hyvä vaimo. Silloin kun on lisäksi yhtään hyvää pelisilmää, niin moni asia käy helposti. Tietenkin on vähän kulttuurieroja, mutta ne pitää myös hyväksyä ja kunnioittaa molempien kulttuuria ja tapoja. Ei naiset ole tyhmiä olentoja. Pitää olla itsekin hyvä niin saa varmasti takaisin sitä hyvää. Sama toimii niin suomalaisten kuin ulkomaalaisten naisen kanssa.

Vierailija
16/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta treffit eri naisen kanssa. Tyhmäähän se olisi tyytyä vain yhteen.

Ap

Vierailija
17/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota kukaan suomalainen usko tai ei ainakaan halua uskoa.

Vierailija
18/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen valitus?

Sekö että oon tuhlannut monet vuodet surkeiden suomalaisten naisten kanssa vaikla olisi ollut parempaa tarjolla? En minä mistään sellaisesta ole kirjoitellut.

Ap

Siis sulla on siellä ihastunut nainen joka sormelle mutta tällä sä istuu taas Vauvalla valittamassa ja ruikuttamassa katkeraan sävyyn. Mitä hemmettiä?

Aika urpo olet jos luulet että fyysisesti istun jossakin vauva palstalla.

Ja kuka tässä on valittanut ja ruikuttanut? Korkeintaan joku katkera haahka kun suomimies on nähnyt valon ja on onnellinen.

Ap

Vierailija
19/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta treffit eri naisen kanssa. Tyhmäähän se olisi tyytyä vain yhteen.

Ap

Eli ei naista. Ja koko juttu ihan paskaa. Ap:n sijainti: kaupungin vuokra-asunto Korsossa.

Vierailija
20/72 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten montaa naista kerralla sinä deittailet, kun ehdit viettää kaikkien tapaamiesi naisten kanssa niin paljon aikaa, että ehdtte kunnolla tutustua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä