Mies saa raivareita, kun teen työasioita lomalla!
Ei ymmärrä, että nyt voin rauhassa käydä lävitse niitä asioita lävitse, jotka jäivät kesken ennen lomaa. En ymmärrä näitä syytöksiä perheen loman tuhoamisesta jne. Miksi en saa tehdä töitä nyt omaan tahtiin ja hän järjestää sillä aikaa ohjelmaa lapsille? Ei tunnu häntä minun työni kiinnostavan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma on lomaa, keskittyisit perheeseen etkä töihin. Arkeakin kyllä riittää.
Ei asiantuntijaksi tulla ilman että on koko ajan kehittää itseään. 😑
APAsiantuntijan tulisi ymmärtää, ettei kehitystä tapahdu ilman palautumista. Minä ainakin olen kieltänyt alaisiltani työnteon vapaa-ajalla ja varsinkin lomilla. Enkä itsekään tee lomalla töitä, vaan hautaan läppärin jonnekin vaatehuoneen pimeimpään nurkkaan ja laitan puhelimesta synkronoinnin pois päältä.
T. Asiantuntijoiden esimies
Aivan naurettavaa. Ei tuollainen onnistu kuin valtiolla korkeintaan. Olen varmasti oikeassa: et työskentele yksityisellä sektorilla? Naurettavaa. Olisit konkurssipesän esimies jo muuten. Aivan naurettavaa.
Höpö, höpö. Itse olen yksityisellä puolella.AP
Höpö höpö yksityisellä puolen ei odoteta ihmisen tekevän töitä lomallaan vaan ihminen on lomalla. Olen ollut itse julkisella puolen viimeksi vuonna 1991, joten ehkä tiedän jotain yksityiseltä puolen. Mutta toki voit yrittää nostaa itsesi jalustalle ja kuvitella olevasi parempi kuin muut, mutta pian huomaat olevasi työtön työnhakija.
Vierailija kirjoitti:
Käske hänen kasvaa aikuiseksi. Mitä pikemmin saat noi työjutut käytyä läpi, sitä nopeammin alkaa perheen yhteinen loma, ja voitte kaikki rentoutua.
Eikös ne työjutut tehdä
Siellä töissä?
Aapee on lomalla. Lomalla!
En ymmärrä raivoamista, mutta kyllä mullakin ärsytti, kun eksä teki töitä lomallakin.
Asiallinen kysymys; Miksi sä keksit näin huonoja? Mikä sun tarve on kirjoittaa tänne näitä juttuja jotka ovat kuin alkoholiongelmaisen, yksinäisen ihmisen tekeleitä.
Onpa reilua pistää mies yksin keksimään viihdykettä loman ajaksi kun sinä teet ilmaistyötä pomosi eteen. Mietipä hetki kummalle olet korvaamattomampi, perheellesi, vai työpaikallesi?
Työnantajasi varmasti arvostaa. Ja näyttää sen... ööö... ei mitenkään. Mutta ole ihan rauhassa pelle, joka tekee mitä vain ropojen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Millä tavalla töiden tekeminen lomalla kehittää?
Mitäpä jos otat loparit? Meneekö työnantajasi konkurssiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos otat loparit? Meneekö työnantajasi konkurssiin?
Saatanpa olla hyvinkin korvaamaton firmalle. Tietävät, että kehitän itseäni koko ajan ja että lomallakin minuun voi luottaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärrän miestäsi täysin ja vika on ainoastaan sinussa. Lomalla ollaan lomalla. Sellaista asiantuntijatyötä ei olekaan, että siitä ei voi ottaa muutaman viikon lomaa. Toivotan sinulle onnellista avioeroa.
Sorry.
😂Entä, jos olisit kitina vannomaan ittes? =
Entä, jos olisit kotona vaan oma ittes?🧚🏼