Mies saa raivareita, kun teen työasioita lomalla!
Ei ymmärrä, että nyt voin rauhassa käydä lävitse niitä asioita lävitse, jotka jäivät kesken ennen lomaa. En ymmärrä näitä syytöksiä perheen loman tuhoamisesta jne. Miksi en saa tehdä töitä nyt omaan tahtiin ja hän järjestää sillä aikaa ohjelmaa lapsille? Ei tunnu häntä minun työni kiinnostavan.
Kommentit (31)
Loma on lomaa, keskittyisit perheeseen etkä töihin. Arkeakin kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiantuntijaksi tulla ilman että on koko ajan kehittää itseään. 😑
AP
Tee jatkossa salaa. Sano että maha sekaisin ja lukittaudu hotellin vessaan.
Mitäs tänne kirjoitat? Jokainen perhe tekee omat päätöksensä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Asiantuntijan tulisi ymmärtää, ettei kehitystä tapahdu ilman palautumista. Minä ainakin olen kieltänyt alaisiltani työnteon vapaa-ajalla ja varsinkin lomilla. Enkä itsekään tee lomalla töitä, vaan hautaan läppärin jonnekin vaatehuoneen pimeimpään nurkkaan ja laitan puhelimesta synkronoinnin pois päältä.
T. Asiantuntijoiden esimies
Miksi seurustelet jännä miehen kanssa? Onko se niin komea että siedät raivareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jaa, jaa.
Siinä sitä taas joku juniorikonsultti on hommaamassa burnouttia ja lopulta löytää itsensä kötöstelemästä haapioita, kun käsillä tekeminen on niin palkitsevaa ja henkistä.
Mitenkäs se sananpläjäys menikään?
Oliko se kenties: "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" vaiko "hullu saa olla, mutta tyhmyydestä rankaistaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAsiantuntijan tulisi ymmärtää, ettei kehitystä tapahdu ilman palautumista. Minä ainakin olen kieltänyt alaisiltani työnteon vapaa-ajalla ja varsinkin lomilla. Enkä itsekään tee lomalla töitä, vaan hautaan läppärin jonnekin vaatehuoneen pimeimpään nurkkaan ja laitan puhelimesta synkronoinnin pois päältä.
Aivan naurettavaa. Ei tuollainen onnistu kuin valtiolla korkeintaan. Olen varmasti oikeassa: et työskentele yksityisellä sektorilla? Naurettavaa. Olisit konkurssipesän esimies jo muuten. Aivan naurettavaa.
Höpö, höpö. Itse olen yksityisellä puolella.
AP
Käske hänen kasvaa aikuiseksi. Mitä pikemmin saat noi työjutut käytyä läpi, sitä nopeammin alkaa perheen yhteinen loma, ja voitte kaikki rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAsiantuntijan tulisi ymmärtää, ettei kehitystä tapahdu ilman palautumista. Minä ainakin olen kieltänyt alaisiltani työnteon vapaa-ajalla ja varsinkin lomilla. Enkä itsekään tee lomalla töitä, vaan hautaan läppärin jonnekin vaatehuoneen pimeimpään nurkkaan ja laitan puhelimesta synkronoinnin pois päältä.
Aivan naurettavaa. Ei tuollainen onnistu kuin valtiolla korkeintaan. Olen varmasti oikeassa: et työskentele yksityisellä sektorilla? Naurettavaa. Olisit konkurssipesän esimies jo muuten. Aivan naurettavaa.
Höpö, höpö. Itse olen yksityisellä puolella.AP
Niin, nyt pitää takoa kun se rauta on vielä kuumaa. Työvoiman tarve tippuu jatkuvasti. Suurimmat Suomessakin työllistävät ammatit ovat rajun rationalisoinnin kohteena ja myös erilaisten asiantuntija- ja erityisasiantuntija-ammattien työvoimatarve vähenee rajusti.
Miksi et vaan muuttaisi yksin asumaan? Saisit tehdä työtä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
"On kehitä" nyt ensin vaikka kielenhuoltoa.
Jaa. Meillä on hyvin ymmärretty, että tietyt asiat on pakko hoitaa lomasta huolimatta. Ja sama kai se, että teenkö töitä vai palstailen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Dille.
Fiksut lepää lomalla.
Et saa palauduttua, niin tehosi laskee. Samoin käy sille aeusntuntijuudellesi. Sen taso laskee.
Laitat työn henkilökohtaisen elämäsi edelle.
Itsekin olen tehnyt niin. Sanon, että turhaa se on.
Ole lomalla lomalla. Sinulla on siinä puoliso.
Kuulostat työnarkomaanilta. Saat hyväksymisen tunnetta työstä.
Entä, jos olisit kitina vannomaan ittes?
Väistelet itsesäsi ja kumppaniasi ja kohtaamista tuolla työllä.
Onko teillä lapsia? Kuka heidät kohtaa?
Sulla on välittävä mies. Tartu siihen ajatukseen ja tekemiseen, mistä hän sinulle sanoo.
Se viesti on tärkeä.
Yleensä nämä vaativaa asiantuntijatyötä tekevät palstailijat asuvat L.A.:ssa tai Pariisissa😆
Hirveää jos töitä pitää tehdä vielä kotonakin palkatta.
Yksi tuttu on opiskellut kolme tutkintoa ja kysyin että onko saanut näistä tutkinnoista lisää palkkaa. Ei kuulemma ole ja ei ole edes kysynyt.
Tämähän on ilmiselvä provo, mutta sanonpa kuitenkin, että miehesi on oikeassa. Miksi sanot olevasi lomalla, jos kuitenkin olet töissä?
Raivokohtaukset ovat oire luonnehäiriöstä. Ja mies tieytysti odottaa sinun maksavan vähintään puolet perheen kuluista.