Apua mulla on kipulääkitys. Vahva. Ei saisi juoda, mutta voiko ottaa pari?
Mies juo sohvalla ja mulla alkoi valumaan kuola.
Alkoholinhaju on niin houkuttava.
Kommentit (24)
Et voi. Mene toiseen huoneeseen ettei tarvii haistella. Laita ovi kiinni ja avaa ikkuna.
Mikä kipulääkitys ja millä annoksella käytät / vrk? Mihin kipuun määrätty?
Onhan tuo jo aika vahva merkki alkoholismista
Jos sulla on vahva kipulääkitys niin et tarvi humalaa siihen lisäksi. Vähän epäilen koko tarinaa.
Ne varoitukset on ihan hölynpölyä. Ihan saa reilusti juoda.
Saako hautakiveesi kirjoittaa että kuoli tyhmyyteen?
Joku opioidi ilmeisesti?
Noh, alkoholiahan on vältettävä hoidon aikana mutta tosiaan jos pysyy maksimissaan siinä parissa, niin hengenvaara on melko epätodennäköistä.
Ota varovasti jos on pakko ottaa.
Ota kunnolla viinaa ja pari pamia päälle.
Ihan hyvin voit vetää pillerikännit. Ei tarvitse juoda niin paljon, vähemmän kaloreita ja hyvät nousut.
Mene oikealla kyljelle makoilemaan pillerin nauttimisen jälkeen niin se imeytyy nopeammin.
Itse ottaisin yhden. Olen Tramalinkin kanssa ottanut, kun minulla oli kylkiluu poikki.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo paska.
Tää oli aika töykeesti sanottu.. en ihmettele, että ihmiset voi huonosti täällä.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Joku opioidi ilmeisesti?
Noh, alkoholiahan on vältettävä hoidon aikana mutta tosiaan jos pysyy maksimissaan siinä parissa, niin hengenvaara on melko epätodennäköistä.
Alkoholia ei ole koskaan pakko ottaa.
Itsellä ainakin on mennyt nuppi täysin sekaisin ja olen toilaillut äärettömän pahasti jos olen bentson päälle ottanut viinaa.
En suosittele, mutta jos tekee mieli niin sit tekee mieli ja päätät itse mitä teet.
Jos haluat olla sekakäyttäjä niin mikäs siinä.
Tuletko kertomaan miten meni?
Vierailija kirjoitti:
Joku opioidi ilmeisesti?
Oletko sekakäyttäjä?
Ex joskus veti kännit vahvan tramalin kera, pahoinpiteli mut ja sammui.
Et, pienikin määrä alkoa tiettyjen lääkkeiden kanssa voi aiheuttaa hengityslaman.