Onko tukkukoira.fi luotettava? Onko kukaan tilannut?
Törmäsin sivustoon tukkukoira.fi Facebookissa ja näyttää ihan hyvältä ja haluisin tilata mutta taitaa olla aika uusi sivusto kun ei löydy arvosteluita, onko jollakin kokemusta?
Kommentit (27)
Piillotettu ansoja? Tiedätkö yhtään mitään html koodeista tai ylipäätänsä? Itse olen ostanut Tukkukoiralta ja ei ole mitään valitettavaa, joten vähän epäilen valitusta. Hyvä kauppa on
Tilasin kupin, pallon ja purulelun. Tuotteet tulivat viikossa ja laatu hyvä. Toimija on suomalainen.
En henkilökohtaisesti suosittele kyllä kenellekään tilata tuolta. Tulevat Kiinasta tehtaalta ja laatu on huono. Tuotekuvat vääristelevät totuutta ja toimitusmaksu on kallis, kun ottaa huomioon että tilauksen matka kesti itsellä ihan kohtuuttoman kauan.
Tilasin koirien älypallon kolme vikkoa sitten. Odottelen edelleen tuotetta.
Juu en ole koskaan kuullutkaan ja olen sentään koira-alalla toimiva. Nettisivuilla ei mitään tietoa ihmisestä firman takana niinkuin yleensä uusilla on. Ei puhelinnumeroa. Samaa kamaa kuin Temussa. Pitkä toimitusaika kertoo että välittävät vaan kampetta jostain ilman että omaa varastoa edes on.
Tilaavat suoraan kiinasta "varastoistaan", ja sieltä kiinalainen myyjä lähettää sen asiakkaalle Suomeen. Saman tuotteen siis saat Temusta, Aliexpressistä suoraan tilattuna paljon halvemmalla. Jos paketteja ei lunasteta, Koiratukku.fi kertoo sivuillaan, että lunastamattomat paketiti hävitetään postin, matkahuollon toimesta.
Vähän sellainen juosten kustu sivusto. Paljon html-virheitä, mahdollisesti tahallisia ja niihin on piilotettu jotain ansoja. En suosittele, enkä kyllä suosittele ainuttakaan Facebookissa mainostavaa nettikauppaa.