Mitä jos case Purrasta avattaisiin rakentavaa keskustelua mediassa?
Mä en hyväksy rasistisia kirjoituksia tai kommentteja. On hyvä, että ne on löydetty ja asiasta keskustellaan ja sitä käsitellään.
MUTTA musta asiaa voitaisiin lähteä purkamaan rakentavasti. Mikä ajoi Purran rasistisiin ulostuloihin? Miten Purra olisi voinut paremmin purkaa vihaansa? Mitä Purra on oppinut ja miten ohjaisi muita toimimaan samanlaisen vihan alla? (Jotenkin paremmin).
Tästä voisi koitua hyvää yhteiskunnallista ja eteenpäin vievää keskustelua jos vaan oikeasti niin haluttaisiin. Media ei vaan tunnu haluavan sitä.
Tämä huutaminen ja öyhöttäminen ei vie mitään eteenpäin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media haluaa kaataa hallituksen joten mitään rakentavaa on turha odottaa.
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.
Parempi bilettämåän ja pukeutumaan?
Eihän tämä oikeistohallitus ole päässyt vielä edes töihin.
Sinimustien hallitusohjelma vie köyhyyteen ison osan jaksaa. Rikkaat saavat lisää.
Pitäisikö Suomen Kansan ottaa kädet ristissä kaikki vastaan??
Vierailija kirjoitti:
Aika pöhöttynyt ja naama roikkuu Purralla et ei ehkä ole ihan vakaa ja tehtäviensä tasalla kun ei kestä asiallistakaan kritiikkiä!
Huulipunaa maalitettiin ihan aiheetta kuten ne jauhojutut ihan salaliittohörhöilyä.
Pääsee aina unohtumaan että osa pitää ministerihommia jonain missikisana.
Ei ihmekään että äänestetään ketä sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media haluaa kaataa hallituksen joten mitään rakentavaa on turha odottaa.
Vasemmistohallitus on kivempi, ne jakaa enemmän tukia ja poseeraa naistenlehdissä.Samaa mieltä siitä, että vasemmistohallitus on parempi.
Parempi bilettämåän ja pukeutumaan?
Eihän tämä oikeistohallitus ole päässyt vielä edes töihin.Sinimustien hallitusohjelma vie köyhyyteen ison osan jaksaa. Rikkaat saavat lisää.
Pitäisikö Suomen Kansan ottaa kädet ristissä kaikki vastaan??
Mikä sinimusta?
Nykyinen hallitus ei ole sinimusta ja sitäpaitsi nykyinen hallitusohjelma on hyödyksi erityisesti keskituloisille työssäkäyville, mikä on hyvä juttu, kun meidät olikin jo ihan unohdettu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.
Riikka on itse tuonut esiin kokeneensa häirintää ja epäasiallista toimintaa m aa Han muutta jien taholta. Näistä kokemuksista on syntynyt kiukkua.
Minulla on sama tilanne. Olin aiemmin sinisilmäisempi ja suhtauduin positiivisesti ko väestöryhmään, mutta väkivaltakokemukset, seks häirintä ja se miten tämä painettiin villaisella ja syyteltiin minua "ymmärtämättömäksi" johtuvat siihen että asenteeni ovat koventuneet. Hatunnosto Riikalle että on löytänyt voimaa lähteä hakemaan muutosta yhteiskunnan korkeimmasta päättävästä tahosta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Apinat ja niiden puolustajat pitää ampua.
Purrakin näemmä ehti palstalle. Joko olet tänään ehtinyt hehkuttaa junteille persupoliitikoille olevasi herkkupala ja blondi söpöliini?
Mediaa ei asiakeskustelu kiinnosta, klikkih*raus on se millä raha tehdään. Tässä tulos.
Ap meinaa, että.meidän pitäisi nyt arvailla riikkan motiiveja vihaan?
Yksi syy on jo mainittu, hän halusi Suomen sisulaisten suosioon eli nszzzivaltaan. Hän ajoi omaa etuaan.
Toinen syy on se, että hän lietsoi itseään ja muita vihaan ja väkivaltaan.
Kumpi näistä on oikea? Syytä voidaan lähinnä etsiä niistä tekijöistä, jotka ajoivat saksalaiset 30-luvulla hirmutekoihin. Historiasta voidaan oppia mitä ne riikkat tavoitteli ja miksi.
Asia nyt vaan on yksinkertaisesti jiin, että aikuinen sivistynyt ihminen ei ilmaise itseään tuolla tavalla mihinkään asiaan liittyen. Noloa ja moukkamaista. Sanoisinko että oppikirjaesimerkki W H I T E T R A S H-käytöksestä ja kielenkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastaus siihen, että mikä ajoi Purran näihin "rasistisiin ulostuloihin." Se on Suomen ulkomaalaispolitiikka. Liian löysä sellainen. Sen takia näitä "rasistisisia ulostuloja" tulee yhä enemmän.
Riikka on itse tuonut esiin kokeneensa häirintää ja epäasiallista toimintaa m aa Han muutta jien taholta. Näistä kokemuksista on syntynyt kiukkua.
Minulla on sama tilanne. Olin aiemmin sinisilmäisempi ja suhtauduin positiivisesti ko väestöryhmään, mutta väkivaltakokemukset, seks häirintä ja se miten tämä painettiin villaisella ja syyteltiin minua "ymmärtämättömäksi" johtuvat siihen että asenteeni ovat koventuneet. Hatunnosto Riikalle että on löytänyt voimaa lähteä hakemaan muutosta yhteiskunnan korkeimmasta päättävästä tahosta käsin.
Je Suis Riikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on lähinnä häirinneet suomiäijät. 80-luvulla oli järjetöntä groomausta. Tyttöjen asema oli huono. Samaa näkee edelleen.
En minä silti solvaa suomipedoja apinoiksi.
Riikka valitsi tämän vihan lietsonnan. Niinkö sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä sitten mitään. Oppositiossa on hyvä määkiä, koska hallitukseen ei ole enää asiaa.
Käsittääkseni Purra on edelleen ministeri. En todellakaan ymmärrä kuinka hallitus muodostetaan ilman persuja. Ihan turha houria minkään sinipunan perään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Kansa Ensin!
Sinimustan hallituksen motto: Suomen kansa ensin köyhyyteen!
Vierailija kirjoitti:
Vassarit pitää tappaa. Moisia loisia ei pidä katsella.
Näin se riikka opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Kansa Ensin!
Käsittääkseni Purra ei ole Suomen Kansa Ensin eikä Sinimustien jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pöhöttynyt ja naama roikkuu Purralla et ei ehkä ole ihan vakaa ja tehtäviensä tasalla kun ei kestä asiallistakaan kritiikkiä!
Huulipunaa maalitettiin ihan aiheetta kuten ne jauhojutut ihan salaliittohörhöilyä.
Ei ihmekään että äänestetään ketä sattuu...
En muista muita ministerejä, jotka on korostaneet olevansa 50 kg söpöliini blondi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Kansa Ensin!
Käsittääkseni Purra ei ole Suomen Kansa Ensin eikä Sinimustien jäsen.
Sinimusta hallitus meillä täällä on tuhoamassa Suomen Kansaa.
Uuteen demokratiaan ei kuulu rakentava keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmekään että äänestetään ketä sattuu...En muista muita ministerejä, jotka on korostaneet olevansa 50 kg söpöliini blondi...
Kuka oli se tumma laita viime hallituksessa?