Päästäisitkö miehesi työpaikan miesporukalla golfreissulle Viroon?
Kommentit (43)
Nollatoleranssi mustasukkaisuudelle kirjoitti:
Kuka tuollaiseen kysyy vaimon lupaa? Minusta tuo on ilmoitusasia ja sillä hyvä.
Sellainen joka välittää toisesta.
Perinteinen mieslapsikusipaskakännireissu horoihin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Tottakai päästäisin. En mä mikään mieheni vanginvartija ole, eikä hän minun. Saa mennä ihan minne haluaa, kuten minäkin. Me luotetaan toisiimme - järki pysyy päässä tilanteessa kuin tilanteessa ihan ilman toisen kieltoja ja sormenheristelyitä.
"järki pysyy mukana"
-parinvaihto bileiden vakioasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen puolesta päätetä mihin toinen saa mennä ja mihin ei...Aikuinen ihminen päättää itse meneekö vai ei. Jos suhteessa ei ole tuon vertaa luottamusta niin kannattaa erota.
Kertoo paljon miehestä jos haluaa lähteä mies porukalla kännäämään. Ei vielä kypsä parisuhteeseen. Lukot vaihtoon!
m35
Veikkaan että 90% 15-80 v miehistä on kiinnostunut kyseisestä ajanviettotavasta.
Juu. Kerro samalla, että lähdet viikoksi syksymmällä tyttöjen reissuun köpikseen golfaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen puolesta päätetä mihin toinen saa mennä ja mihin ei...Aikuinen ihminen päättää itse meneekö vai ei. Jos suhteessa ei ole tuon vertaa luottamusta niin kannattaa erota.
Kertoo paljon miehestä jos haluaa lähteä mies porukalla kännäämään. Ei vielä kypsä parisuhteeseen. Lukot vaihtoon!
m35
Veikkaan että 90% 15-80 v miehistä on kiinnostunut kyseisestä ajanviettotavasta.
Se selittääkin miksi olen sinkku. kuulun tuohon 10%
m35
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kerro samalla, että lähdet viikoksi syksymmällä tyttöjen reissuun köpikseen golfaamaan.
tilaa myös seksikkäitä alusvaatteita mukaan.
Siis mitä?!? Oliko kyseessä mies vai poikasi? Mies menee, jos mies haluaa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Kumman yltiöromanttinen suhtautuminen sulla normaaliin tasapainoisten ihmisten parisuhteeseen.
Menemiset on ns. ilmoitusasioita, eikä niistä tarvitse käydä neuvotteluja. Itse käyn yli viikon mittaisilla työmatkoilla ulkomailla, ym., ja olisi outoa, jos asia aiheuttaisi keskusteluja.
Jos miestä pitää vahtia, hän ei ole vahtimisen arvoinen.
Olen naimisissa aikuisen kanssa, joten minulla ei ole päätäntävaltaa hänen menojensa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välittämistä, jos pitää lupia kysellä.
Oikeastiko te luotatte, että miehenne käyttäytyy siivosti tällaisella reissulla?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!? Oliko kyseessä mies vai poikasi? Mies menee, jos mies haluaa. Piste.
Ensiviikolla aloitus;
"mies petti minua virossa, tuhoanko hänen omaisuutta?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Kumman yltiöromanttinen suhtautuminen sulla normaaliin tasapainoisten ihmisten parisuhteeseen.
Menemiset on ns. ilmoitusasioita, eikä niistä tarvitse käydä neuvotteluja. Itse käyn yli viikon mittaisilla työmatkoilla ulkomailla, ym., ja olisi outoa, jos asia aiheuttaisi keskusteluja.
Minun äidillä oli tapana tehdä samoin. Oli narsisti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välittämistä, jos pitää lupia kysellä.
Mitä sitä kyselemään ja ilmoittamaan. ei muuta kuin vaikka thaimaaseen pariksi vuodeksi! Vaimo voi sitten poliisin kanssa pohtia mihin mies hävisi yks aamu. Mitä hei väliä toisen tunteilla?! Kunhan ite saa pitää hauskaa thaimaassa!
Vierailija kirjoitti:
Onko virossa muka golf kenttiä?
Hyviä reikiä ainakin löytyy🥰
Punnitse kassit ennen ja jälkeen matkan. Onnistuu keittiövaaalla ja jakkaralla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko te luotatte, että miehenne käyttäytyy siivosti tällaisella reissulla?
Kyllä. Suurin osa ihmisistä kun nyt varmasti on ihan luotettavia, uskollisia puolisoita, jotka eivät villiinny heti kun pääsevät pois puolison valvovan silmän alta. Totta kai on niitäkin, jotka ovat ihan tuulen vietävissä, mutta he taas eivät mitään Viron reissua tarvitse pettääkseen. Tilaisuuksia löytyy muutenkin.
m35