Mies aikoo viettää puolet lomasta ilman minua
Olin kuvitellut, että kun asutaan yhdessä, niin myös kesäloma vietetään yhdessä. Näin ei meillä kuitenkaan ole. Mies veti maton täysin jalkojen alta ja ilmoitti tehneensä suunnitelmia lomalle ilman minua, siis puolet koko loma-ajasta. Hän ei kysynyt minulta, sopiiko tämä, vaan ilmoitti vain kylmästi, että näin nyt on. Mitä tästä voisi tulkita? Hän ei ymmärrä lainkaan, siis ei yhtään, että miksi olen todella surullinen tästä käänteestä. Haluaa kuulemma tehdä muutakin lomalla kuin vain olla minun kanssani. Jotenkin tuntuu, että rakkaus on nyt kuollut tai luottamus ainakin minun osaltani.
Kommentit (225)
Oliko nyt niin, että ap ja miehensä ovat viettäneet lomat ennen yhdessä?
Mulla menee keskustelijat sekaisin.
Jos ovat, niin sitten ap:n miehen käytös on törkeää. Miettisin itse eroa.
Jos taas tämä on eka kesä yhdessä pariskuntana, voi miehen käytös mennä ajattelemattomuuden piikkiin. Jos asiasta voisi puhua, suhteella voi olla tulevaisuuskin.
Vietin lomastani kaksi viikkoa ulkomailla ilman puolisoani, meillä on itsestäänselvää, että on myös omia menoja eikä olla koko lomaa yhdessä. Mutta niistä kyllä keskusteltiin hyvissä ajoin ja soviteltiin lomaani myös yhteinen matka.
En nyt jaksa lukea koko ketjua, mutta ensimmäisenä tulee mieleen, että kyllähän terve ihminen kaipaa seksiä ainakin pari kertaa viikossa ja rentoutuneena lomalla huomattavasti enemmän. Miestä ei siis haittaa, että joku muu hoitaa asian hänen ollessaan reissuilla? Käy se tietysti niinkin, jos asiasta on sovittu.
upupup