Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallista! Työkaveri tuijottaa sumeilematta rintojani, peppuani ym.

Vierailija
14.12.2006 |

Luulisi, että tuollaista haluaisi sentään tehdä vähän huomaamattomammin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaa häpeilemättä, tulee turhan lähelle jne... Harkitsin jo alkusyksystä että vien asian eteenpäin, mutta ukko on viime aikoina rauhoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mukava ja sympaattinen, ujokin. Jostain syystä katse vaelteli aika lailla. Ajattelen itse, että se tyyppi oli niin ujo ja hiukkasen tökerö, ettei edes ymmärtänyt minun huomaavan vahinkotuijotteluja.

Olen varma, että äijä tuijotteli muitakin naisia samaan tyyliin. Epähuomiossa tms.

Vierailija
4/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset etenemään työpaikallasi kun annat ymmärtää ;) Näin olen huomannut.

Vierailija
5/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...merkitseviä katseita vaan sinne vyön alapuolelle. Katot oikein sillain tarkkaan vähän lähempää, että onko siellä mitään.

Vierailija
6/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...merkitseviä katseita vaan sinne vyön alapuolelle. Katot oikein sillain tarkkaan vähän lähempää, että onko siellä mitään.

Vierailija
7/32 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taas. Kommentteja kaipaan edelleen?

Oletko Mrs_starlight jo päässyt yli siitä sun ihastuksesta vai vieläkö se vaivaa sua?

Vierailija
8/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, minä , jonka takapuoli on kahdessa synnytyksessä " hiukan" pyöristynyt ja imetysten jälkeen tissit on kuin tyhjät lapaset.

Vierailija
9/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi söpön ja kivan tuntuinen. En siis minäkään ole ollut miestä kohtaan pelkästään torjuva. En kuitenkaan ole häneen ihastunut. Tätä " varustusten" tuijottelua olen huomannut parin viikon ajan.

ap

Vierailija
10/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin pelit.

Pidemmän päälle ei hyvä, joudut vaikka vaihtamaan työpaikkaa.

Vierailija
11/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tajuaa nolostua, ei hommassa ole ongelmaa, mutta jos ei, niin kyseessä on sika, joka kaipaa maanpinnalle palauttamista vähän tylymmin keinoin.

Vierailija
12/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain piristää.

Vierailija
13/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juu, olen itsekin kohdannut tuollaista tuijottelua, ja ei, se EI todellakaan ole pidemmän päälle hauskaa. On todella hirvittävää huomata kokouksessa, että kun puhun, niin työkaveri vain tuijottaa rintojani. Menee sanat sekaisin ainakin mulla, ja tulee tosi vaikea olo..

Itse pääsin tuijottelijasta eroon vaihtamalla työpaikkaa, mutta en siis tuijottelun takia, vaan ihan muista syistä..

Vierailija
14/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tosiaan oikea söpöliini, herttaisen ja fiksun tuntuinen. Ei siis mikään pervon tuijottelijan perikuva. Mutta onnistuu se näköjään söpöiltäkin. ;)

ap

Vierailija
15/32 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuijottelu on rasittavaa (olen nainen). Mä pukeudun jakkupukuun ja jakun alla on yleensä tyköistuva paita, koska olen nuori ja haluan pukeutua nuorekkaasti. Ei siis telttamalleja mulle. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että haluan tulla tuijotetukis.

Mitäs miehet tykkäis, jos naiset niille puhuessaan tuijottaisi vaan niiden heppiä eikä siis edes katsoisi ylemmäs silmiin? Jaa, no miehet tuntien ne varmaan olis jo valmiita " taistoon" ...

Vierailija
16/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut jo pitkään

Vierailija
17/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 kirjoitaa siis - sitten tunnusti pikkujouluissa että on ihastunut

Vierailija
18/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi äijä tuijottelee ja saan kuulla aivan uskomattomiakin juttuja, mm. suoria ehdotuksia. Enkä ole edes mikään miss Suomi, ihan tavallisen näköinen nainen siis. Alussa olin järkyttynyt, mutta ajan myötä noihin juttuihin ja tuijotteluihin on vaan jotenkin tottunut. Yleensä sanon vaan jotain vitsinä takaisin tai sitten en jaksa edes reagoida.

Vierailija
19/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te olette mieltä tästä tunnustuksesta? (Olen siis nro 21)

tämä tunne on ollut hänellä jo kauan kuulemma. ja oli ihan tosissaan.

Vierailija
20/32 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 kaipaa vastauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi