Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
No ehkä se on tyydyttävä olemaan yksin kun ei oikein kellekkään kelpaa, minkäs teet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.
Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.
No ohentunutta tukkaa ja kaljamahaa on ja ikää tullut ja velkaa lisää
1. Matkusta Turkkiin hiussiirreleikkaukseen
2. Raitistu ja kuntoile
3. Maksa velkasiEi onnistu.. töitä kyllä teen.
Jos olet lihava, kalju ja köyhä juoppo, niin mitä iloa sinusta on naiselle?
Olisiko tällaisesta miehestä enemmän iloa naiselle? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Todennäköisesti et vaan ole kovin komea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä.
Eikä sitä tukea tule senkään takia, että naiset pyrkivät evolutiivisesti puskemaan miehiä tuonne kategoriaan, missä miehet luopuvat seksin harrastamisesta. Naiset haluavat varmistaa, että heidän seksikumppaninsa ovat mahdollisimman laadukkaita ja laadukas mies ei tottele naisen laatimia moraaliohjeita (tämä ei sisällä raiskaamista/väkivaltaa/mitään vastaavaa).
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ovatko kaikki suhteessa olevat miehet tätä, tai parempaa 'specsiä'?
Vierailija kirjoitti:
No sille en voi yhtään mitään.
Ei voi moittia näitä kiinnostumattomia naisia. Jäisit kuitenkin kiinni itse teosta - eli jankkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee sukupuolesta riippumatta. Ulkonäkö ratkaisee miehellä sen, saako mies seksiä ja naisella, saako nainen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se alle 5 prosentin joukko Tinderissä, joka saa valtavasti mätsejä ja seksiä, on tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.
2. Raitistu ja kuntoile
En ole kalju, enkä myöskään lihava, olen erittäin pitkä mieheksi, enkä juoppo, en joka vloppu kännää
Mistä se kaljamaha sitten ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.
En mä halua silti olla ilman koko ikääni
Jos et halua olla ilman on pakko ottaa järki käteen. Ja etsiä sitte vaikka niitä naisia joilla on oppimisvaikeuksia. Tähän asti olet kieltäytynyt sillä perusteella, että sait nuorenakin normaaleja naisia. Ainakin hetkeksi. No nyt se ei enää onnistu.
Oon yrittäny ihan tavallisia mut en saa osumia niidenkaa tai en vaa kelpaa heille
Osumia eli oot Tinderissä tms? Lopeta se hyvä mies niin säästät itseäsi. Mee itseäsi kiinnostaviin tapahtumiin jne niin voit natsata jonkun kanssa. Toimintaa niinkuin tuossa useampi viestittänyt.
Olen 41v ja kyllä ne naiset kiinnostuu! Kassaneitejä myöten.
Kannattaa olla komea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Raitistu ja kuntoile
En ole kalju, enkä myöskään lihava, olen erittäin pitkä mieheksi, enkä juoppo, en joka vloppu kännää
Mistä se kaljamaha sitten ilmestyi?
Varmaa alkoholin käyttö ja epäterveellinen ruoka
Vierailija kirjoitti:
Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä.
Hassu juttu että kun naiset kertovat saman tarinan (eivät saa koskaan aloitteita), heitä ei haukuta saamattomiksi ressukoiksi ja u1lisijoiksi.
Toisaalta hyvä että te pidätte kiinni konservatiivisisista sukupuolirooleista. Jatkossakin siis irtosuhteita harrastava mies on ori ja nainen on l1tka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Raitistu ja kuntoile
Olisiko tällaisesta miehestä enemmän iloa naiselle? :
Zele on lyhyt, 4-kymppinen ja äärimmäisen Hot
Vierailija kirjoitti:
Olen 41v ja kyllä ne naiset kiinnostuu! Kassaneitejä myöten.
Kannattaa olla komea!
Siis naiset on sanonu että olen komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.
En mä halua silti olla ilman koko ikääni
Jos et halua olla ilman on pakko ottaa järki käteen. Ja etsiä sitte vaikka niitä naisia joilla on oppimisvaikeuksia. Tähän asti olet kieltäytynyt sillä perusteella, että sait nuorenakin normaaleja naisia. Ainakin hetkeksi. No nyt se ei enää onnistu.
Oon yrittäny ihan tavallisia mut en saa osumia niidenkaa tai en vaa kelpaa heille
Osumia eli oot Tinderissä tms? Lopeta se hyvä mies niin säästät itseäsi. Mee itseäsi kiinnostaviin tapahtumiin jne niin voit natsata jonkun kanssa. Toimintaa niinkuin tuossa useampi viestittänyt.
En saa tinderissä mitää osumia en siis yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se alle 5 prosentin joukko Tinderissä, joka saa valtavasti mätsejä ja seksiä, on tuota.
Allekirjoitan, täytän kaikki speksit ja sexiä riittää.
Välillä panen säälistä rumiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis et mennyt naimisiin silloin nuorena kun vientiä riitti?
Koska en osaa sanoa, nyt ei ole mitään vientiä. vaikka ruma en ole naamasta.
Mikset kultasein kosinut aikanaan, ahaa ahaa...
mulla oli hyvä nainen, mut se jätti mut
Syy?
Allu jankkaa, Allulla on taito.