4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vauva + istukkavesi ei yhteensä paljon paina, naiset vaan käyttää raskautta tekosyynä levitä.
Vauva 3,5kg, istukka 900g, vettä pari litraa. Loppuvaiheessa kertyy nestettä kaikkialle kroppaan. Sitten onkin aika mennä sektioon, joka on raskausviikolla aina 38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään edes liikakansoitusaikana.
Eipä mennyt kauaa kun sinä paskapää saavuit moralisoimaan
Nimitellään kuin hiekkalaatikolla. Tervetuloa keskustelemaan kun olet kasvanut aikuiseksi.
Seura hiekkalaatikolla tekee kaltaisekseen.
Vaikuttaa siltä että on lisääntynyt. Myös ad hominem lasten tyyliin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi venytit siihen kuntoon!?!?? Olisit urheillut ja syönyt terveellisemmin.
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Vauva painaa syntyessä 2-3kiloa. Mamma lihoo raskauden aikana 30 kiloa. Hmm..
Minulle tuli painoa lisää 11 kg ja 2 vkon päästä synnytyksestä painoin saman 60 kg kuin ennen raskautta. Silti vatsani on häpyyn saakka täynnä raskausarpia.
Sitä paitsi vauvat ovat nykyään noin 4 kg, istukka, lapsivesi ja lisääntynyt verimäärä painavat myös. Äidille voi kertyä turvotuksen takia monta kiloa painoa. Lisäksi keho pyrkii raskauden aikana hormonaalisista syistä lisäämään rasvan määrää imetyksen varmistamiseksi.
Sama. Olin tosi hoikka, 57 kg, ennen raskautta ja maha repesi aivan täyteen arpia. On sellainen venynyt pussi. Tästä syystä olen sinnitellyt keskinkertaisessa avioliitossa. En usko, että kukaan mies hyväksyisi. Muuten olen edelleen hoikka, mutta vatsa on kauhea.
57kg ei ole hoikka edes tässä läskimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva + istukkavesi ei yhteensä paljon paina, naiset vaan käyttää raskautta tekosyynä levitä.
Vauva 3,5kg, istukka 900g, vettä pari litraa. Loppuvaiheessa kertyy nestettä kaikkialle kroppaan. Sitten onkin aika mennä sektioon, joka on raskausviikolla aina 38.
Myös ensisynnyttäjän raskaudenaikainen verimäärä kasvaa raskautta edeltävästä 4 litrasta lähelle 6 litraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset mussuttaa herkkuja ja paisuu kuin pullataikinat. Sitten syytetään miestä kun ei halua laittaa k yrpää hiivaiseen pullaan.
Se laitetaan ihan keheen vaan kuka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ensisynnyttäjän raskaudenaikainen verimäärä kasvaa raskautta edeltävästä 4 litrasta lähelle 6 litraa.
Entä sillä joka sikisi 10 kerralla?
Jos mies sanoisi minulle noin niin sanoisin, että onneksi lapsella ei sentään ole sun geenejä vaan paremmat.
Nainen voi teoriassa poikia ainakin ikävuosina 5-74v (nuorin ja vanhin tiedetty). Tiedetään myös että kerralla syntyy 1-10 kpl. Maksimimäärä on näin ollen 70 x 10 = 1000 kpl. Painonnousu on maksimissaan yleensä 18kg per lapsi. Yhteensä massa lisääntyy siis MAKSIMISSAAN 18 000 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton saman velan kommentti on käytännössä kaikissa lapsiin liittyvissä ketjuissa
En voi uskoa että luet ne kaikki. Paljonko ketjuja siis on yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silmäillyt melko monta ketjua, ja tuo kommentti on ollut monessa juuri lapsiin tai esim raskauteen liittyvissä ketjuissa. Todella häiritsevää
Tuntuu siltä ettei kaikki miehet tiedä realiteetteja mitä tulee synnyttämiseen. On varsin tavallista että naiselle tulisi raskausarpia ja sitä ei pidä pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silmäillyt melko monta ketjua, ja tuo kommentti on ollut monessa juuri lapsiin tai esim raskauteen liittyvissä ketjuissa. Todella häiritsevää
Sanoit kaikissa. Minua kiinnostaa monta ketjua tällä palstalla on yhteensä. Sitähän ei voi enää selvittää, koska suurin osa on poistettu.
Onpa kommentti!
Bepanteenia, hyppynaru ja hulavanne auttaa naista pääsemään taas kuntoon 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Vauva painaa syntyessä 2-3kiloa. Mamma lihoo raskauden aikana 30 kiloa. Hmm..
Minulle tuli painoa lisää 11 kg ja 2 vkon päästä synnytyksestä painoin saman 60 kg kuin ennen raskautta. Silti vatsani on häpyyn saakka täynnä raskausarpia.
Sitä paitsi vauvat ovat nykyään noin 4 kg, istukka, lapsivesi ja lisääntynyt verimäärä painavat myös. Äidille voi kertyä turvotuksen takia monta kiloa painoa. Lisäksi keho pyrkii raskauden aikana hormonaalisista syistä lisäämään rasvan määrää imetyksen varmistamiseksi.
Sama. Olin tosi hoikka, 57 kg, ennen raskautta ja maha repesi aivan täyteen arpia. On sellainen venynyt pussi. Tästä syystä olen sinnitellyt keskinkertaisessa avioliitossa. En usko, että kukaan mies hyväksyisi. Muuten olen edelleen hoikka, mutta vatsa on kauhea.
Minun pituisena tuo paino olisi alipaino bmi:n mukaan. Onneksi painan kuitenkin 61 kg, eli normaalin verran.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kommentti!
No joo. Nää on näitä jotka ovat jääneet kehityksessä jälkeen. Vajaa-älyisiä.
50kg on näiden maailmassa läski. Ala-asteellahan asia oli näin että jos painoit 50 kg 1-3 luokalla niin silloin olit tosiaan sairaalloisen ylipainoinen.
Nää ei myöskään ymmärrä pituuden ym asioiden vaikutusta siihen painoon.
Nämä eivät valistuksesta viisastu.
Mä painoin 80kg kun aloin odottaa esikoista. Olin siis ylipainoinen. Ei arven arpea, poika 3,5 kg. Kuopus painoi 100g vähemmän, paino nousi abt 11kg. Ei arven arpea. Pienoinen pussi jäi, ei haittaa.
Nuo arvet syntyvät riippuen kudostyypistä.
Mulla ei arpia syntynyt, vaikka muutenkin oli ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lihoin ensimmäiseltä 10kg, ihoni ei revennyt, en rasvannut. En siis kehu vaan yritän tuoda esiin, että rasvaaminen ei välttämättä auta. Jokaisen iho on omanlainen. Toisen kestää venymisen toisen ei.
Kaverini rasvasi koko raskauden ajan ja iho repesi.
Kyllä siihen rasvaamiseen löytyy aikaa, jos haluaa ja on tottunut sen tekemään aina.