4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
:D Haloo ny. Raskausarpia voi saada ihan kuka tahansa, myos miehet. Silla ei - nimestaan huolimatta - oo mitaan tekemista raskauden kanssa vaan oman ihon elastisuudesta ja siita, etta esim. lihaskasvu tai rasvakudos venyttaa ihoa mm. teini-iassa. Suurimmalla osalla maailman naisista on raskausarpia, oli synnyttanyt tai ei. Eika tosiaan kato sukupuolta, kato vaikka joidenkin salilla kayvien miesten kasivarsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tärkeää. Venymisarvet ovat muutenkin sellaisia että niitä tulee tosi helposti kenelle tahansa, jos vaikka kasvaa nopeasti tai lihakset kasvavat ym ja tietysti ylipaino.[/quot
Eipä muuten tule. Minulle ei tullut mitään arpia eikä venymisiä raskaana ollessa. En ollutkaan mikään mätisäkki niinkuin suurin osa. Olin raskaan 37-vuotiaana. Lihoin vain 8 kiloa raskauden aikana. Kätilöt sanoivat kun lähdin synnäriltä, että ihan kuin et olisi raskaana ollutkaan.
Sinä olet varmasti onnekas. Olen mies ja minulla oli ensimmäiset arvet jo teini-iässä vaikka en ollut lihava ja sitten on tullut lisää ylipainon vuoksi. Enää en jaksa välittää niistä. Muut asiat tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä lisääntymään?
Voi saatana tätä kommenttia :D
Mistäpä sitä olisi etukäteen tiennyt, että mies tuollaista menee laukomaan.
Sinulla nyt varmaan on hyvä mieli, kun pääsit pätemään.
Toivotaan, että sinä osaat aina ennustaa, miten kukakin ihminen missäkin tilanteessa toimii ja osaat ennekolta pelata korttisi aina oikein.
Oletko muka siinnyt aikana ennen liikakansoitusta?
Voi sua raasua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teepä vaikka niin, että annat miehelle anteeksi ja odotat seuraavaa "pamautusta". Et sinä muuta kuitenkaan uskalla.
Onneksi näin kommentoivat mulkerot harvoin itse lisääntyvät, pi**un näkevät x 3 elinaikanaan!
Tämä. Tyhmyys on lisääntymisen edellytys.
Mun miehellä on selkä täynnä "raskausarpia". Hän venähti nuorena nopeasti pituutta, niin iho ei pysynyt mukana tahdissa. Mies on ollut aina hoikka. Nyt arvet näkyvät vaaleina raitoina selässä, ikää yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin!
Ensikotiin. Turvakoti on niille, jotka elävät väkivallan pelossa
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Saako noita raskausarpia häivytettyä esim. Laserhoidoilla? Eiköhän mies ne hoidot maksa, kun raskausarvet häntä häiritsevätkin.
Ei tarvitse, ne haalistuvat ajan myötä. Kovin pian mies ei aloittajan raskausarpia pääse näkemään.
Ne haalistuu mutta eivät katoa koskaan
Vierailija kirjoitti:
On lapsellinen ja tyhmä mies.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Kannattaisi urheilla/kuntoilla niin ei pääse rupsahtaa raskauden aikana. Monet leviää kuin pullataikina, etkö sinä sanoisi jos ukkosi lihois.
Ero vaan ja äkkiä. Se on se paras ratkaisu.
Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä tyhmä mies vai onko vielä teini? Karkottaa nyt vaimonsa ja lapsensa luotansa normaalien raskausarpien takia, niitä tulee kuitenkin suurimmalle osalle.
Siitä sitten vaan 18v elareita maksamaan ja miettimään miksi ja minne vaimo lähti vauvan kanssa. Uudelle naiselle, jos sellaisen löytää, joutuu aina kertomaan mihin rahat menee ja mitä Kela perii. Onnea valitsemallesi tielle ap:n mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoisi minulle noin niin sanoisin, että onneksi lapsella ei sentään ole sun geenejä vaan paremmat.
Huonothan ne silti olisi. Lisääntyminen kuitenkin perustuu narsistisiin tarpeisiin nähdä omissa geeneissä paremmuutta ja "jatkamistarvetta", joka ei pitkällä ailavälillä kuitenkaan tarkoita mitään koska maapallo tuhoutuu kuten kaikki edelliset ja tulevatkin maapallot. Toki myös siihen että ulkoistaisi elämän tarkoituksettomuuden sille lapselle päästen samalla itse sen taakasta eroon.
Kuinka kehtaat olla noin tyhmä?
Ei ole ollut maapalloa ennen tätä ja tämä yksi ja ainoa maapallo pysyy ikuisesti.
Miehen ei kannata ikinä kertoa naiselle totuutta. Nyt miehen olisi vaan kannattanut olla hiljaa ja kieltäytyä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata ikinä kertoa naiselle totuutta. Nyt miehen olisi vaan kannattanut olla hiljaa ja kieltäytyä seksistä.
Ei vaan kasvaa aikuiseksi ja hyväksyä muuttunut keho, keskittyy vaikka naamaan tai tisseihin. Mitä jos ite saisit arven ja nainen sanos, ettei enää pysty sen takia?
Oon normipainossa ja raskaana ei tullut painoa ollenkaan pahoinvoinnin takia, joka kesti koko raskauden ajan. Maha kasvoi ja siihen tuli arpia, muualta hoikistuin. Rasvasin ja liikuin jne. Ei niitä voi estää, jos on tullakseen. Nyt ne on haalistuneet ja eivät menoa haittaa, harmittaa sinun puolesta miehesi kommentti ja vielä tuossa tilanteessa. Minun mies sanonut aina kauniiksi ja arvet ei ole häntä haitannut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voimahali! Tiedän, mistä puhut. Ota lapsi ja lähde HETI. Alkuun vaikka ystävän tai sukulaisen luokse. Tee toisin kuin minä, älä odota yhtään. Tuo tule vain pahenemaan.
Jätä lapsi isälleen ja lähde heti. Olet vapaa!
Ap:n provo onnistui tosi hienosti.
Propsit siitä!
Sukupuolivihan lietsominen silti väärin ja ihmetyttää miten ketju saa olla pystyssä, kun täysin asiallisetkin ketjut poistetaan.