Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö syöpähoidot herkäksi äänille

Ääääni
21.07.2023 |

Naapuri jolla rankat hoidot ja jonka kanssa olen ollut hyvä kaveri on alkanut soittaa rivitalossa äänistä. Suihku häiritsee. Pesukoneen linko vaikka kone on eri seinustalla. Enkä itse kuullut ääntä kun kävin siellä. Nurmikkoa ri saa leikata enää. Olen yksin asuva. Mikroaaltouuninkin ääninkuuluu??? En katso tv ta, Pyysi myös etten vedä vessaa kuin keskipäivällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tiilitalo

Vierailija
2/4 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän takia joutuu olemaan paljon kotosalla. Ite ku oon kykkinyt elämässä paljon omissa oloissani, olen huomannut, että muutenkin hyvä kuulo herkistyy silloin ja ulkomaailman äänet voi tuntua kovemmilta, kun korvat tottuu hiljaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista omalla kohdallani ääniherkkyyttä, mutta hajut aiheutti tuskaa. Toisaalta meillä onkin hyvin äänieristetty omakotitalo, tänne ei kuulu juuri mitään sisälle.

En kyllä yhtään ihmettele, vaikka joku lääkecocktail aiheuttaisi ääniyliherkkyyttä. Niin kummallisia tuntemuksia ja haittavaikutuksia itselläni oli koko 9 kk. Viimeisimpänä liikaa kasvavat silmäripset. Harva kai valittaa pitkistä silmäripsistä, mutta liika on aina liikaa.

Vierailija
4/4 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista omalla kohdallani ääniherkkyyttä, mutta hajut aiheutti tuskaa. Toisaalta meillä onkin hyvin äänieristetty omakotitalo, tänne ei kuulu juuri mitään sisälle.

En kyllä yhtään ihmettele, vaikka joku lääkecocktail aiheuttaisi ääniyliherkkyyttä. Niin kummallisia tuntemuksia ja haittavaikutuksia itselläni oli koko 9 kk. Viimeisimpänä liikaa kasvavat silmäripset. Harva kai valittaa pitkistä silmäripsistä, mutta liika on aina liikaa.

Ihmisellä voi olla tavallista parempi kuulo. Itsellä on. Se on aina vaikuttanut asuinpaikan valintaan niin, että olen valinnut rauhallisen asuinpaikan, jossa asuu normaali-ihmisiä, ketä ei metelöi. Eikä isoa liikennettä saa olla kodin lähellä tai pitää olla hyvät äänieristykset. Nykyisessä asunnossa on hyvät äänieristykset, mutta kuulen yöllä, kun jossain naapurissa ovi narisee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi