4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suhde ollut sitten siinä. Mies on uskomaton taulapää.
Vaihtoon. Älä nyt ainakaan saa lisää lapsia tuollaisen kanssa. Kyllähän naisille voi tulla muutoksia lapsensaatuaan, mutta onhan elävä ja terve lapsi ihaa asia ja tärkeä. On miehiä, jotka osaavat arvostaa omaa lasta.
"Vaihtoon"? Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään. Se ei kuitenkaan ole tärkeintä vaan lapsen hyvinvointi. Kun lapsia on hankkinut, pitää niistä pitää huolta, eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.
Kunnollinen äitipuoli, tai mikseipä isäpuolikin, voi olla lapselle parempi kasvattaja kuin biologinen vanhempi.
Toki, mutta kaikista parasta on laittaa lapsi etusijalle ja olla menemättä yhteen kenenkään kuvion kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suhde ollut sitten siinä. Mies on uskomaton taulapää.
Vaihtoon. Älä nyt ainakaan saa lisää lapsia tuollaisen kanssa. Kyllähän naisille voi tulla muutoksia lapsensaatuaan, mutta onhan elävä ja terve lapsi ihaa asia ja tärkeä. On miehiä, jotka osaavat arvostaa omaa lasta.
"Vaihtoon"? Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään. Se ei kuitenkaan ole tärkeintä vaan lapsen hyvinvointi. Kun lapsia on hankkinut, pitää niistä pitää huolta, eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.
Kunnollinen äitipuoli, tai mikseipä isäpuolikin, voi olla lapselle parempi kasvattaja kuin biologinen vanhempi.
Toki, mutta kaikista parasta on laittaa lapsi etusijalle ja olla menemättä yhteen kenenkään kuvion kanssa.
Äläpä yleistä. Esimerkiksi minun elämäni ei olisi siitä parantunut millään tavalla, vaikka jörö isäni olisi omistanut loppuelämänsä hoitaakseen lapsiaan yksin. Vanhempieni ero oli todella hyvä ratkaisu, ja isän uusi avioliitto hauskan, energisen ja koulutetun äitipuoleni kanssa oli vielä parempi. Lastenkin kannalta.
Et ole viitsinyt pitää itseäsi kunnossa. Naiset antavat usein vanhemmiten itsensä repsahtaa!
Sano miehelle ettei hän ole enää haluttava typerän kommentin vuoksi. Ja eipä sängyssäkään ole ollut kummoista. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lapsellinen ja tyhmä mies.
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Jos ehkäisy olisi miehen varassa, niin lapsetonta naista tuskin löytyisi. Ei miehet "tajua" (lue; halua) ehkäistä, koska ei haluta pitää kortsua, koska eihän "eväitäkään syödä pakkausmateriaalin kanssa".
(Vanha sanonta ei mene ihan noin, mutta en muista mikä sana tuon pakkausmateriaalin tilalla oli :D )
Jaa. Itse en ole koskaan tavannut miestä joka ei haluaisi ehkäistä, mutta miesmakumme taitaakin olla aika erilainen 🤷
Armas Suurkull kirjoitti:
Et ole viitsinyt pitää itseäsi kunnossa. Naiset antavat usein vanhemmiten itsensä repsahtaa!
Miehet (tai ainakaan sinä) eivät taida pitää edes aivojaan kunnossa, kun et tajunnut, että tässä ei ole kyse itsensä kunnossa pitämisestä vaan raskausarvista, joilla ei ole mitään tekemistä vanhan ihmisen kunnossa pysymisellä.
Ja näyttää kyllä siltä, että vanhemmiten juuri naiset pitävät itsensä paremmin kunnossa , kuin miehet.
Eikä tuolla "repsahtamisellakaan" välttämättä ole mitään tekemistä kunnon kanssa. Ihminen voi olla vaikka fyysisesti kuinka hyvässä kunnossa ja naama on silti kuin vanhalla ajokoiralla. Ja kyllä se fyysinen kunto on paljon tärkeämpi tässä elämässä, kuin se, onko se naama tai tissit repsahtaneet vanhemmiten. Nuo on vain kosmeettinen haitta, aivojen ja lihasten hyvästä kunnosta on oikeasti hyötyä.
Botoksilla kohennettu naama ja silikonitissit ei ole hyvän kunnon merkki.
Mutta tämä nyt ei mitenkään kuulu tämän ketjun aiheeseen, joka on raskauden aikan syntyneet raskausarvet, joille ei oikeastaan itse mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Jos ehkäisy olisi miehen varassa, niin lapsetonta naista tuskin löytyisi. Ei miehet "tajua" (lue; halua) ehkäistä, koska ei haluta pitää kortsua, koska eihän "eväitäkään syödä pakkausmateriaalin kanssa".
(Vanha sanonta ei mene ihan noin, mutta en muista mikä sana tuon pakkausmateriaalin tilalla oli :D )
Jaa. Itse en ole koskaan tavannut miestä joka ei haluaisi ehkäistä, mutta miesmakumme taitaakin olla aika erilainen 🤷
Miksi miehet sitten porukalla täälläkin parkuu, että heidät on huijattu isäksi, kun ehkäisy on ilman muuta jätetty kokonaan naisen huoleksi??? Miestä ei "huijata" isäksi, jos itse huolehtii ehkäisystä.
Sinun miesmausta en tiedä, mutta itse olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi olla rehellinen? Sitä peräänkuulutetaan avoimuutta ja tunteista puhumista ja kun mies sitten noin toimii, se onki pahasta.
Edelleen: Törkeyksien lateleminen toiselle päin naamaa EI ole rehellisyyttä vaan ääliömäistä ja tahallista toisen loukkaamista. Sitä voi kuvitella tekevänsä pahimmalle vihamiehelleen, mutta ei puolisolleen, joka on juuri synnyttänyt miehelle jälkeläisen.
Sinun mielestäsi on siis vain rehellistä mennä sanomaan miehelle, joka maama on palanut työtapaturmassa, että oletpa ruma ja tuo sun naama on ihan kamala, eipä juuri voi päin katsoa.
Sanomasi on totta ja olet rehellinen, mutta mitä tuo mies siitä sinun "rehellisyydestäsi" hyötyy??? Ja mitä sinä siitä saat, että voit rehellisyyden nimissä loukata toista oikein kunnolla, vaikka totta puhutkin???
Avoimuus ja tunteista puhuminen ei suinkaan tarkoita sitä, että sinulla on oikeus rehellisyyden nimissä haukkua ja loukata toista. Ymmärrätkö????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet sitten porukalla täälläkin parkuu, että heidät on huijattu isäksi, kun ehkäisy on ilman muuta jätetty kokonaan naisen huoleksi??? Miestä ei "huijata" isäksi, jos itse huolehtii ehkäisystä.
Sinun miesmausta en tiedä, mutta itse olen lesbo.
No juurikin siksi mitä tuossa alkuperäisessä viestissä luki:
"Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä."
Kannattiko ottaa sen jännemmän...
Killttinä miehenä itsestäänselvää ettei arvet haittaa kun yhteinen lapsi
Eihän pamauttanut. Totesi vain, että kas, joitakin raskausarpia tullut. Hormoneissasi ylitulkitsit.
No älä nyt ainakaan jää odottamaan seuraavaa pamautusta. Mies on iljettävä. Heti kun pystyt lähtemään, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä lisääntymään?
Olet törkeä, mistä olisi etukäteen voinut tietää, että mies on moukka?
No haloo, kannattaisiko siihen kumppaniin tutustua ennen kuin menee tekemään jotain peruuttamatonta? -eri
Miehet osaa esittää ihanaa ja sitten kun suhde on varmistettu lakkaavat hoitamasta omaa osuuttaan kotitöistä ja alkavat laukomaan "totuuksia". Ajattelevat että ei se nainen kuitenkaan uskalla lähteä enää tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain biologiaa ja mies reagoi luonnollisesti, joskin tökerösti ja tyhmästi.
Raskausarvet ovat signaali siitä, että nainen on synnyttänyt hiljattain, eikä ole otollinen parittelukohde tällä hetkellä, koska hänellä on poikanen, johon hän keskittyy. Mies ei ole enää ykkösprioriteetti (tämäkin on luonnollista).
Mies voi luonteestaan riippuen tulkita tämän signaalin kahdella tavalla:
1) kumppanillani (eli meillä) on poikanen, minun on nyt keskityttävä hoitamisessa auttamiseen ja unohdettava lisääntymisviettini joksikin aikaa, tai
2) kumppanillani on poikanen, minun on etsittävä uusi kumppani, jotta voin jatkaa lisääntymisviettini toteuttamista.
Valitettavasti ap:n kumppani kuuluu ryhmään 2. Otan osaa.
Höpö höpö nyt. Ihmiset harrastavat jatkuvasti seksiä ilman halua lisääntyä. Homotkin harrastaa seksiä. Jopa lisääntymisiän ylittäneet parit harrastavat seksiä. Ei mitään selittelyjä miehen törkeille kommenteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, kannattaisiko siihen kumppaniin tutustua ennen kuin menee tekemään jotain peruuttamatonta? -eri
Miehet osaa esittää ihanaa ja sitten kun suhde on varmistettu lakkaavat hoitamasta omaa osuuttaan kotitöistä ja alkavat laukomaan "totuuksia". Ajattelevat että ei se nainen kuitenkaan uskalla lähteä enää tässä vaiheessa.
Vonkaatko heitä silti tekemään tarpeensa sinuun?
Olisi hyvä jos miehille hyvissä ajoin kerrottaisiin paremmin niistä kaikista vaikutuksista joita raskausajalla ja synnytyksellä on naisen elämään, henkisesti sekä biologisesti.
Tästä olisi useampiakin hyötyjä, päällimmäisenä tulee mieleen että mies olisi tehnyt valintansa ryhtyä isäksi kunnolla informoituna ja ymmärtää käyttäytyä vaimoaan ja lapsiaan kohtaan hyvin.
Ehkä voisi olla tarjolla joku "Hyvä isä koulutus" hiukan samaan tapaan kun takavuosina oli ATK-ajokortti.
Tuon mainitsemalla "tosi tarkoituksella" deittiprofiilissa saisi pojotkin nousuun elämänkumppania etsivien naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaatko heitä silti tekemään tarpeensa sinuun?
En. En itse seurustele miesten kanssa mutta kyllähän näitä tulee jatkuvasti luettua ja kuultua. Ja eiköhän ne miehet yleensä ole niitä vonkaajia.