4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi venytit siihen kuntoon!?!?? Olisit urheillut ja syönyt terveellisemmin.
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Noin minunkin eksä väitti. Olisi kannattanut rasvailla, koska hänelle jäi pahat raskausarvet alavatsaan ja häpykummulle. En tosin hienotunteisena asiasta maininnut kun oli yhteisen lapsemme maailmaan saattanut vaikka olin rasvaamisesta moneen kertaan sanonut.
Ero oli sitten useamman asian summa ja tapahtui vuosia myöhemmin.
Millainen rasva uppoaa ihon läpi kudokseen asti? Kerro toki merkki meille tiedoksi.
Ei se ihon repeäminen sieltä kudoksesta lähde vaan iho repeää kun ei pysty enää joustamaan rasituksessa. Iho voi tosin revetä sinne kudokseen asti, mutta sitä voi estää pitämällä iho kimmoisena rasvaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä lisääntymään?
Olet törkeä, mistä olisi etukäteen voinut tietää, että mies on moukka?
No aika monestakin asiasta. Ei kannata lisääntyä ennen kuin tuntee toisen kunnolla.
Miksi sitten miehet menee naimisiin sellaisten naisten kanssa, jotka haluavat erota joskus myöhemmin? Ei malteta tutustua vai mikä on syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Noin minunkin eksä väitti. Olisi kannattanut rasvailla, koska hänelle jäi pahat raskausarvet alavatsaan ja häpykummulle. En tosin hienotunteisena asiasta maininnut kun oli yhteisen lapsemme maailmaan saattanut vaikka olin rasvaamisesta moneen kertaan sanonut.
Millainen rasva uppoaa ihon läpi kudokseen asti? Kerro toki merkki meille tiedoksi.
Ei se ihon repeäminen sieltä kudoksesta lähde vaan iho repeää kun ei pysty enää joustamaan rasituksessa. Iho voi tosin revetä sinne kudokseen asti, mutta sitä voi estää pitämällä iho kimmoisena rasvaamalla.
Ei se iho repeä pinnasta vaan syvempää. Sitä rasvaa ei saa tungettua niin syvälle kuin pitäisi.
Ihmettelen vain miksi lisäännytte ääliöiden kanssa. Hyviäkin miehiä olis tarjolla.
Mä olin ennen raskautta 53kg, kiloja tuli joku 12, vain pari aivan pikkuista arpea. Toisessa raskaudessa painoa tuli muutama kg enemmän, mutta ei arpia silti. Rasvailin kyllä nahkaani jonkun verran, mutta sekin varmasti vaikuttaa, että molemmat lapset syntyi viikko-pari ennen laskettua aikaa, ei ehtinyt maha ihan niin isoksi. Niin, ja puoli vuotta synnyksestä oli molempien kohdalla painoa useamman kilon alle lähtöpainon, että se siitä "lihomisesta". Harvassa on ne, jotka oikeasti lasten myötä merkittävästi lihoo, jos lähtökohta on ollut hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehen pitänyt valehdella? Suurelle osalle naisista lienee suuri yllätys, etteivät he ole edes raskaana ollessaan saati juuri synnytettyään niin haluttavia kuin aikaisemmin.
Tuskin on yllätys kenellekään. Sehän tuollaisista kommenteista tekee erityisen pahoja, kun asia on herkkä muutenkin. Pitää olla todella tyhmä tai ilkeä mies, jos menee laukomaan tuollaista puolisolleen päin naamaa. Valehtelemaan ei tarvitse alkaa, mutta on vaan asioita joita ei yksinkertaisesti pidä missään tapauksessa puolisolleen sanoa, ja tämä on yksi niistä.
Jotkut miehet ovat tosiaan niin pinnallisia, että pelkät raskausarvet (eli ihon venyminen kasvavan mahan takia) saavat puolison näyttämään epähaluttavalta. Ero on ainoa ratkaisu tuolaisen ääliön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehen pitänyt valehdella? Suurelle osalle naisista lienee suuri yllätys, etteivät he ole edes raskaana ollessaan saati juuri synnytettyään niin haluttavia kuin aikaisemmin.
Miten kujalla ja ihan pihalla (DNA:n mainosta mukaellen) voi ihminen olla. Kuvitteletko oikeasti, että yksikään nainen jaksaa ajatella (ja tuskin normaali mieskään) synnytyspöydältä noustessaan, että onkohan hän nyt yhtä hemaiseva, kuin ennen raskautta ja synnytystä.
Jokainen ihminen jolla on edes yksikin toimiva aivosolu ymmärtää, että kukaan , ei kukaan takuulla edes kuvittele olevansa seksuaalisesti (eikä TODELLAKAAN käy edes mielessä :D) haluttava, kun veri vuotaa vehkeistä, kuin härän kurkusta ja niitä kursitaan kokoon. limainen vauva makoilee rinnuksilla, jotka on turvonneet tankin kokoisiksi(toki miehet rakastaa suuria rintoja, mutta näistä lentää maitoa) ja jälkeisiä vedetään ulos. Mies saa kunnian leikata napanuoran. Mutta sinä vaan ajattelet, että: Eipä se tuo vaimo nyt ole oikein seksikkään ja haluttavan näköinen. Vaimo varmaan silti luulee, että on. Mitenkähän minä sille nyt sitten sanon, että onpas hirveässä kunnossa värkit, miten noilla nyt sitten huomenna pannaan.
Miksi ihmeessä naisen pitäsi olla seksuaalisesti haluttava juuri synnytettyään tai viimeisillään raskaana, kun koko ajan kusettaa ja häpyluu painaa ja liitokset löystyy ja selkään sattuu ja lapsi potkii kipeasti kylkiluihin ja pää painaa kusirakkoa.
Kuvitteletko oikeasti, että naiselle pääasia elämässä on se, että ukko kuolaa perään joka hetki ja yrittää päästä panemaan???
No ei todellakaan.
Enemmän ihmettelen sitä, että joku mies jaksaa luulla, että naiset muka kuvittelevat olevansa seksikkäitä synnytyspöydälläkin.
Jotkut miehet oikeasti kuvittelevat, etteivät naiset koskaan, misään tilanteessa ajattele mitään muuta kuin ulkonäköään ja seksikkyyttään ja sitä, kelpaavatko miehille. Se kertoo vain valtavasta keskenkasvuisuudesta ja seksiobsessiosta miehen taholta.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sitä miestä enää tarvitsee kun on
jo lapsen saanut?
haista KATKERA iso paska ja opi aikuiseksi.
Eipä tuosta enää enää taida tulla mitään. Tuo sanonta kummittelee mielessäsi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten arvet johtuvat geeneistä tms. Mulla oli iso vatsa ja painoa kertyi raskausaikana paljon (18kg), vaikka seurasin syömistä. Loppuajasta tuli 1 kg/vko, vaikka ruokavalio+määrä pysyi samana. Yhtään raskausarpea ei tullut vatsaan tai rintoihin, enkä todellakaan niitä rasvaillut.
Myöskään äidilläni ei ole raskausarpia ja on kuitenkin saanut kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ennen raskautta 53kg, kiloja tuli joku 12, vain pari aivan pikkuista arpea. Toisessa raskaudessa painoa tuli muutama kg enemmän, mutta ei arpia silti. Rasvailin kyllä nahkaani jonkun verran, mutta sekin varmasti vaikuttaa, että molemmat lapset syntyi viikko-pari ennen laskettua aikaa, ei ehtinyt maha ihan niin isoksi. Niin, ja puoli vuotta synnyksestä oli molempien kohdalla painoa useamman kilon alle lähtöpainon, että se siitä "lihomisesta". Harvassa on ne, jotka oikeasti lasten myötä merkittävästi lihoo, jos lähtökohta on ollut hoikka.
Mä lihoin raskaudenaikana n. 18 kg (en oikeasti tiedä miksi, koska seurasin syömistä ja liikuin paljon). lLähtöpaino oli 57 kg, mikä on omalla pituudellani suht hoikka. Paino ei ole palautunut lähellekään tuota lähtöpainoa, vaan on pikemminkin jäänyt jumittamaan tuohon raskauden loppuajan painolukemaan. On ottanut henkisesti koville. (Jos hakee jotain positiivista, niin raskausarpia ei tullut yhtään.)
kunhankummastelenlisää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunhankummastelen kirjoitti:
mun mielestä on typerää syyttää miestä jos ei itse osaa pitää huolta terveydestään??
Mun mielestä vain typerä ihminen kuvittelee, että terveydellä ja raskausarvilla on yhtään mitään tekemistä keskenään.
ei raskaana olevat ole sairaita, eli ei ole siis mitään tekosyytä olla maaten lähes koko raskausaikansa & ylensyödä yli kulutusten.
Oj:n mies on ainakin rehellinen ja sitä piirrettä arvostan itse miehissä
Älä taas viitsi. Eihän tässä ole kyse siitä, että ap olisi maannut koko raskausajan ja syönyt liikaa, vaan kyse on raskausarvista, eikä niillä ole mitään tekemistä makaamisen kanssa. Eikä ap:n mies ole syyttänyt ap:tä siitä, että hän olisi lihonut ja maannut koko raskausajan.
Ja siksi toisekseen, suomalaiset naiset käy töissä myös raskaana ollessaan eivätkä makoile kotona. Monetkin todella raskaissa töissä ihan viimeiseen asti isojen vatsojensa kanssa ja monilla on vielä muutakin perhettä hoidettavana, kun vain se mahassa kasvava lapsi.
Raskaus ei ole sairaus, mutta kyllä se oman veronsa vaatii.
Varsinkaan loppuraskaudesta ei suositella kovin fyysistä liikuntaa, vaikka kyllähän monet käy jumpassa/salilla/juoksemassa siihen asti, kun pitää lähteä synnyttämään, mutta aina se ei ole viisasta lapsen terveyden kannalta.
Jos on esim keskenmenonvaara, ei äidille suositella fyyssisiä ponnisteluja. Raskaudessa ja synnytyksessä on olemassa monenlaisia komplikaatioita, joista sinun kaltaisesi suun pieksäjä ei ymmärrä/tiedä yhtään mitään.
Eikä miehessä ole mitään "rehellistä" jos hän vinkuu 4kk sitten synnyttäneen vaimon raskausarpia. Mies on ainoastaan typerys joka ei ole ansainnut sen paremmin vaimoa kuin lastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tyhmä mies, kun ei tajua, miten pitkälle tuollaiset heitot vaikuttavat.
Suurin osa miehistä ei tiedä miten surkea itsetunto kaikilla naisilla on
Oikeat miehet eivät pelkää luonnollisia naisten kehoja ja koe haluttavana ainoastaan "virheettömiä" naisia. Jos haluaa lapsen naisen kanssa, tulee kestää se että se vaikuttaa naisen kehoon ja mieleen, asiat eivät tule pysymään samana kuin ennen raskautta ja synnytystä. Valtaosa naisista ansaitsee niin paljon parempaa, kuin mitä miehiltään saavat.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet eivät pelkää luonnollisia naisten kehoja ja koe haluttavana ainoastaan "virheettömiä" naisia. Jos haluaa lapsen naisen kanssa, tulee kestää se että se vaikuttaa naisen kehoon ja mieleen, asiat eivät tule pysymään samana kuin ennen raskautta ja synnytystä. Valtaosa naisista ansaitsee niin paljon parempaa, kuin mitä miehiltään saavat.
Jaxuhalit.
eipä tolla niin suurta merkitystä oo kuhan on naama
ja pillu kunnossa synnytyksen jälkeen. levinneeksi ei kannata jäädä
vaikkei kukaan uusia äitiä ikinä kannustakkaan vaan
edempi vedetään samaan lokaan kuin itse on tantat
jääneet samassa. Olen jopa nähnyt miten liikunnasta kysyvää
20v äitiä alettiin sättimään asiasta..
Miten sika pystyy aina yllättämään naisen ja hyvä mies on aina turhauttavan yllättämätön?