4kk synnytyksestä, mies pamautti etten ole haluttava enää venymisarpien takia.
Ihan uskomattoman paha olla. Olisin jotenkin uskonut, että meidän yhteisen lapsemme tähän maailmaan tuominen merkitsisi enemmän kuin pelkkä seksin perässä juokseminen. Raskaus jättää naiseen usein elinikäiset jäljet.
En tiedä mitä tehdä, pieni lapsi kotona niin erokin tuntuu etäiseltä.
Kommentit (378)
Olisiko miehen pitänyt valehdella? Suurelle osalle naisista lienee suuri yllätys, etteivät he ole edes raskaana ollessaan saati juuri synnytettyään niin haluttavia kuin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miehen pitänyt valehdella? Suurelle osalle naisista lienee suuri yllätys, etteivät he ole edes raskaana ollessaan saati juuri synnytettyään niin haluttavia kuin aikaisemmin.
Raskaus ja synnytys on iso rasitus elimistölle. Et kai sinäkään mene sanomaan isosta leikkauksesta toipuvalle, että et ole nyt yhtä haluttava kuin aiemmin.
Aloittajan mies ei ymmärrä, että tuollaisen sammakon sanottuaan hänen vaimonsa muistaa sen loppuikänsä. Kun nainen on vuoden kuluttua kunnossa ja miestä alkaa taas kiinnostaa, nainen muistaa miehen kommentin ja sanoo, että ei nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit laihdutuskuurille ja salille. Miksi naiset eivät pidä itsestään huolta??
Tiedätkö, että raskausaikana laihduttaminen ja pysyminen samoissa kiloissa kuin ennen raskautta (itsellä 54kg) on vaarallista si'kiölle? salilla käynti ei poista sitä mahdollisuutta, että saat raskausarpia ja niistähän tässä ketjussa on kyse, ei lä'skeistä. Jos minä 168cm pitkä ihminen olisin painanut raskauden lopulla 54kg, lapsi tuskin olisi syntynyt terveesä, jos olisi syntynyt ollenkaan. Lihoin raskauden aikana sen verran, että painoin lopulta 65kg ja siitäkin jäi "läs'kiä" vatsan seudulle synnytyksen jälkeen, vaikka oikeasti 65kg ei ole minun pituiselle ihmiselle normaalistikaan liikaa.
Ja kun lapsi on syntynyt, ei ole hyvä aloittaa laihduttamista, koska jos vauva on rintaruokinalla maitoon vapautuu kaikki ympäristöm'yrkyt, mitä äiti on elämänsä aika kerännyt itseensä. Ja toisekseen, maidon tulo tyrehtyy, jos äiti panttaa syömistä ja juomista heti synnytyksen jälkeen.
Imettäminen toki laihduttaa, mutta painon pudottaminen muilla keinoilla on parasta unohtaa heti synnytyksen jälkeen ja keskittyä ollennaiseen, eli lapseen, eikä siihen, että iskällä olisi taas kiinteä kr'oppa pa'ntavana suoraan synn'ytyspöy'dältä.
Siis käsittämätöntä, mikä tässäkin kommentissa on sellaista, että se pitää tarkistaa???
Raskauden aikana ylipainoisten kannattaa varoa ylipainon kertymistä. Toisaalta raskauden jälkeen imetysvaiheessa on hyvä aika yrittää päästä ylimääräisistä kiloista eroon.
En oikein ymmärrä mihim urbaanilegendaan rintamaitoon vapautuvat ympäristömyrkyt oikein perustuu kun tälle väitteelle tuskin löytyy yhtään tieteellistä perustetta.
Ympäristömyrkyt/rakasmetallit varastoituu rasvakerrokseen ja kun se alkaa laihdutuksen seurauksena "sulamaan" lähtee myrkyt liikkeelle ja imeytyvät esim maitoon.
Imetysvaiheessa ei tarvitse laihduttaa, koska se kostautuu ja maito ei nouse tai määrä jää vähäiseksi. Laihtumaan ehtii myöhemminkin. Itseltäni ainakin kilot lähti ilman laihdutusta ihan itsekseen noin puolen vuoden sisällä synnytyksistä. Ei toki montaa kiloa lisää painoa tullutkaan koko raskauden aikana ja olen hoikka ihminen ollut aina.
Tietenkin on parasta, jos ei turhia liho raskauden aikana, mutta kurjaa on olla laihdutuskuurillakaan koko raskauden ajan.
mun mielestä on typerää syyttää miestä jos ei itse osaa pitää huolta terveydestään??
kunhankummastelen kirjoitti:
mun mielestä on typerää syyttää miestä jos ei itse osaa pitää huolta terveydestään??
Mun mielestä vain typerä ihminen kuvittelee, että terveydellä ja raskausarvilla on yhtään mitään tekemistä keskenään.
Taas joku tosi ilkeä mies saanut naisen ja lapsia ja minä joka pitää noita arpia seksikkäinä saan vaan tosi ilkeitä haukkuja palstalla. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Miten kujalla ja ihan pihalla (DNA:n mainosta mukaellen) voi ihminen olla. Kuvitteletko oikeasti, että yksikään nainen jaksaa ajatella (ja tuskin normaali mieskään) synnytyspöydältä noustessaan, että onkohan hän nyt yhtä hemaiseva, kuin ennen raskautta ja synnytystä.
Jokainen ihminen jolla on edes yksikin toimiva aivosolu ymmärtää, että kukaan , ei kukaan takuulla edes kuvittele olevansa seksuaalisesti (eikä TODELLAKAAN käy edes mielessä :D) haluttava, kun veri vuotaa vehkeistä, kuin härän kurkusta ja niitä kursitaan kokoon. limainen vauva makoilee rinnuksilla, jotka on turvonneet tankin kokoisiksi(toki miehet rakastaa suuria rintoja, mutta näistä lentää maitoa) ja jälkeisiä vedetään ulos. Mies saa kunnian leikata napanuoran. Mutta sinä vaan ajattelet, että: Eipä se tuo vaimo nyt ole oikein seksikkään ja haluttavan näköinen. Vaimo varmaan silti luulee, että on. Mitenkähän minä sille nyt sitten sanon, että onpas hirveässä kunnossa värkit, miten noilla nyt sitten huomenna pannaan.
Miksi ihmeessä naisen pitäsi olla seksuaalisesti haluttava juuri synnytettyään tai viimeisillään raskaana, kun koko ajan kusettaa ja häpyluu painaa ja liitokset löystyy ja selkään sattuu ja lapsi potkii kipeasti kylkiluihin ja pää painaa kusirakkoa.
Kuvitteletko oikeasti, että naiselle pääasia elämässä on se, että ukko kuolaa perään joka hetki ja yrittää päästä panemaan???
No ei todellakaan.
Enemmän ihmettelen sitä, että joku mies jaksaa luulla, että naiset muka kuvittelevat olevansa seksikkäitä synnytyspöydälläkin.
Mitä pirua??? Mitä tekemistä raskausarvilla ja terveydellä on keskenään tekemistä?
Ihminen voi olla terve kuin pukki koko elämänsä, vaikka olisi täynnä raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vain typerä ihminen kuvittelee, että terveydellä ja raskausarvilla on yhtään mitään tekemistä keskenään.
ei raskaana olevat ole sairaita, eli ei ole siis mitään tekosyytä olla maaten lähes koko raskausaikansa & ylensyödä yli kulutusten.
Oj:n mies on ainakin rehellinen ja sitä piirrettä arvostan itse miehissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi venytit siihen kuntoon!?!?? Olisit urheillut ja syönyt terveellisemmin.
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Noin minunkin eksä väitti. Olisi kannattanut rasvailla, koska hänelle jäi pahat raskausarvet alavatsaan ja häpykummulle. En tosin hienotunteisena asiasta maininnut kun oli yhteisen lapsemme maailmaan saattanut vaikka olin rasvaamisesta moneen kertaan sanonut.
Ero oli sitten useamman asian summa ja tapahtui vuosia myöhemmin.
Roikkuva löysä arpinen vatsanahka ja repeytynyt vagina. Namnam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika!Miten niin hän? Se kasvava vauvahan siellä venyttää paikkoja. Siihen ei urheilut ja ruokavaliot auta. Ehkä jatkuva rasvaaminen tekisi ihosta kimmoisamman, mutta kellään ei ole sellaiseen hölväämiseen aikaa.
Se on ihokudoksesta pitkälti kiinni tuleeko niitä vai ei. Joillakin tulee jo teininä kun saavat kasvupyrähdyksen. Omalla tyttärellä niitä on tullut sen vuoksi kun käy salilla ja lihas kasvaa. On siis valitettavasti perinyt tämän ominaisuuden multa. Ei noihin arpiin ylipainoa tarvita, että niitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minunkin eksä väitti. Olisi kannattanut rasvailla, koska hänelle jäi pahat raskausarvet alavatsaan ja häpykummulle. En tosin hienotunteisena asiasta maininnut kun oli yhteisen lapsemme maailmaan saattanut vaikka olin rasvaamisesta moneen kertaan sanonut.
Se on lähinnä ihokudoksesta kiinni tuleeko niitä vai ei. Omaan kudostyyppiin ei voi vaikuttaa. Ne vaalenee ajan myötä. Ja niitä voi olla miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että nainen on oitis kuosissaan synnytyksen jälkeen. Miehillä ei ole mitään käsitystä synnytyksestä. Yllättyvät naisen kropan muutoksista kuin pikkupojat. Ja käyttäytyvätkin sitten kuin pahaiset pikkupojat: "en määä tiennyt, että raskausarpiakin voi tulla, emmäää tykkää sellaisista, määä lähden".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kujalla ja ihan pihalla (DNA:n mainosta mukaellen) voi ihminen olla. Kuvitteletko oikeasti, että yksikään nainen jaksaa ajatella (ja tuskin normaali mieskään) synnytyspöydältä noustessaan, että onkohan hän nyt yhtä hemaiseva, kuin ennen raskautta ja synnytystä.
Jokainen ihminen jolla on edes yksikin toimiva aivosolu ymmärtää, että kukaan , ei kukaan takuulla edes kuvittele olevansa seksuaalisesti (eikä TODELLAKAAN käy edes mielessä :D) haluttava, kun veri vuotaa vehkeistä, kuin härän kurkusta ja niitä kursitaan kokoon. limainen vauva makoilee rinnuksilla, jotka on turvonneet tankin kokoisiksi(toki miehet rakastaa suuria rintoja, mutta näistä lentää maitoa) ja jälkeisiä vedetään ulos. Mies saa kunnian leikata napanuoran. Mutta sinä vaan ajattelet, että: Eipä se tuo vaimo nyt ole oikein seksikkään ja haluttavan näköinen. Vaimo varmaan silti luulee, että on. Mitenkähän minä sille nyt sitten sanon, että onpas hirveässä kunnossa värkit, miten noilla nyt sitten huomenna pannaan.
Miksi ihmeessä naisen pitäsi olla seksuaalisesti haluttava juuri synnytettyään tai viimeisillään raskaana, kun koko ajan kusettaa ja häpyluu painaa ja liitokset löystyy ja selkään sattuu ja lapsi potkii kipeasti kylkiluihin ja pää painaa kusirakkoa.
Kuvitteletko oikeasti, että naiselle pääasia elämässä on se, että ukko kuolaa perään joka hetki ja yrittää päästä panemaan???
No ei todellakaan.
Enemmän ihmettelen sitä, että joku mies jaksaa luulla, että naiset muka kuvittelevat olevansa seksikkäitä synnytyspöydälläkin.
Miehet ajattelevat joka hiton käänteessä seksiä. Olin tullut umppari-leikkauksesta, leikkauskaapu vielä ylläni: mieheni tuli vierailulle ja sanoi ensi sanoikseen: "näytät tosi seksikkäältä tossa avopaidassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen rasva uppoaa ihon läpi kudokseen asti? Kerro toki merkki meille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne rasvaamisetkaan auta, jos arpia on tullakseen. Että olit oikein rasvaamisesta moneen kertaan vaimollesi sanonut. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne rasvaamisetkaan auta, jos arpia on tullakseen. Että olit oikein rasvaamisesta moneen kertaan vaimollesi sanonut. Tollo.
Ei niitä kokonaan pysty estämään jos taipumusta kudostyypin puolesta, mutta kyllä niitä voi merkittävästi vähentää. Kostea ja kimmoisa iho kestää enemmän rasitusta kuin kova ja kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä lisääntymään?
Olet törkeä, mistä olisi etukäteen voinut tietää, että mies on moukka?
No aika monestakin asiasta. Ei kannata lisääntyä ennen kuin tuntee toisen kunnolla.
Eikö miehet osaa edes sen verran tehdä itse?