Miksi kuninkaallisten edessä pitää niiata? Eihän he ole mitään yli-ihmisiä vaan ihan tavallisia tallaajia kuten me muutkin..
Mitä he ovat tehneet, että pitäisi niiata ja pokkuroida hullun lailla? Eli jos tapaisit jokun kuninkaallisen niin niiaisitko naisena?
Ymmärrän tavat jne mutta ei me eletä enää 1700-luvulla. Mä en ymmärrä kuninkaallisia ollenkaan ja miten ovat vielä "vallassa" tänä päivänä. Eikö meidän kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia keskenään.
Kommentit (52)
Kuka on muuten päättänyt mikä on hyvä tapa ja mikä ei?
Toki moni on järkeviä ja ihan perusjärkeä, mutta on niitä myös ihan kummallisia ja niitä pitäisi noudattaa sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiaamisella ja kumartamisella kunnioitetaan kuninkaallisten asemaa. Eivät he tietenkään ole mitään yli-ihmisiä, mutta heillä on korkea asema ja tapoihin kuuluu sitä kunnioittaa.
Ei siinä sen kummempaa merkitystä ole.Miksi tavan mukaan pitää kunnioittaa? Mikä tekee heistä maagisesti muita parempia?
Sinä siis kohtelet huonosti ketä tahansa?
Niiaat siis kaikille?
Taitaapa olla niin, että nuoret niiavat minulle.
Joo, niin mullekin ja olenkin ihmetellyt tätä nuorten uutta tapaa :) Milleniaalit ovat sitten kummallisia.
Meghanko se ilmestyi ketjuun kirjoittelemaan?
On se ihmisen itsetunto hauras, kun kaikki tuollainen aiheuttaa tuskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiaamisella ja kumartamisella kunnioitetaan kuninkaallisten asemaa. Eivät he tietenkään ole mitään yli-ihmisiä, mutta heillä on korkea asema ja tapoihin kuuluu sitä kunnioittaa.
Ei siinä sen kummempaa merkitystä ole.Miksi tavan mukaan pitää kunnioittaa? Mikä tekee heistä maagisesti muita parempia?
Sinä siis kohtelet huonosti ketä tahansa?
Niiaat siis kaikille?
Laitapa jo korkki kiinni,
Vierailija kirjoitti:
On se ihmisen itsetunto hauras, kun kaikki tuollainen aiheuttaa tuskaa!
No niin näyttää sinulla olevan.
Vierailija kirjoitti:
Meghanko se ilmestyi ketjuun kirjoittelemaan?
Meghan on kaikkialla....
Olis ihanaa jo meilläkin olis kunkku. Sale I olis niin hyvä :)
Ei todellakaan tarvitse niiailla nykyisin ainakaan. Ihan normaali kohtelias tervehtiminen riittää. Ei kuninkaalliset ole koskaan nostaaneet älämöintiä, kun joku on jättänyt niiamatta virallisellakin vastaanotolla.
Mä muistan kun presidentti Koivisto kävi Lontoossa ja sanoi jo lähtiessään medialle , se vasta olisi kummallista jo itsenäisen valtion päämiehen puoliso rupaisi niiailemaan kuningattarelle.
Kuningatar Elizabeth II sanoi haastattelussa, että ei edes odota ulkomaiden edustajien tai muidenkaan ulkomaan kansalaisten niiaavan hänelle tai miesten kumartavan. Asiassa ei ole epäselvyyttä.
pelle monarkki kirjoitti:
Jos suomessa ois kuningas niin varmasti länttäisin turpaan jos sattuis reitille. En ala kumartamaan mitään pelleä joka istuu pallillaan vain sen takia, että sattui nyt syntymään oikeaan perheeseen.
Tuskinpa länttäisit. Se olisi pää pölkylle tai hirsipuuhun jos sen tekisit, joten luultavasti matelisit kunkun edessä niin kuin muutkin alamaiset ja suutelisit sen sormuksia.