Onko kellään kovaa vauvakuumetta mutta ei vielä mahdollista aloittaa yritystä??
Mulla on aivan kauhea vauvakuume, kolmatta siis kuumeilen. Meillä on toinen lapsi vasta 8kk. Vielä jonkin aikaa sitten (vauvamme ollessa vaativampi, nyt helpottanut) puhuimme miehen kanssa että lapsiluku voisi ehkä jäädä tähän kahteen. Tai korkeintaan kolnmeen,mutta sitä kolmatta ei vielä pitkään aikaan laitettaisi alulle. Viime aikoina minulle on kehittynyt kova vauvakuume!! Miten tästä pääsisi eroon?? Kolmatta lasta ei todellakaan voi tässä meidän elämäntilanteessa hankkia moneen vuoteen, lähinnä taloudellisista syistä. Minun pitäisi mennä töihin tai opiskelemaan ja pitäisi hankkia isompi asunto. Nytkin kahden lapsen kanssa on jo taloudellisesti aika tiukkaa! lisäksi oma ja miehen kanssa yhteinen aika on jo nyt vähissä... Onko vauvakuumeisia kohtalotovereita? Miten " selviätte" tämän asian kanssa?
Kommentit (2)
me ei mietitä onko mahdollista vai ei, vaan annetaan kaikkien lasten syntyä ja muu elämä sitten sopeutetaan sen mukaan. Hyvin ollaan pärjätty vaikka monen mielestä ei pitäisi olla mahdollista...
mutta vauvakuume on kova. Miehen kanssa ollaan tunnettu vasta reilu puoli vuotta ja se on yksi syy siihen, miksi ei oikein olisi hyvä aika vielä lapsentekoon. Emme edes asu yhdessä.
Mieliteko polttelee, ikä tulee kohta vastaan (olen 33v), ottaa aivoon tavallaan se, että pakkoko se on ollut vasta näin vanhana tavata se ihana ihminen, jonka kanssa ihan oikeasti haluaa lasta.
Itselläni on tosin yksi lapsi, eikä mieskään ole lapseton.