Minulta puuttuu G-piste
Olemme mieheni kanssa sinnikkäästi tutkineet asiaa ja tulleet siihen tulokseen että munulta puuttuu G-piste kokonaan. Mieheni on muiden naisten kanssa tässä onnistunut joten hänen taidoista tai pikemminkin sen puuttumisesta ei ole kyse.
Onko muita kohtalotovereita?
Kommentit (24)
Vaimollani oli eilen taas orgasmi todella tiukassa, vaikka pillu kävi kuumana sormettaessa ja klitorista nuollessa. Loppuviimeiseksi vasta keskittyminen g-pisteen hieromiseen ja klitan nuolemiseen riitti laukaisemaan orgasmin. Yleensä mitä tiukemmassa on sitä kovempaa ja rajummin tulee. Niin eilenkin, kun ensiyritys tuli itsellä jo ryssittyä. Nyt vaimo sai tupla vedätyksen ja orgasmi oli sen mukainen. Harvemmin on vaimo peitellyt minut suudelmiin pesulta tullessa. Ei tarvinnut kysyä tuntuiko hyvältä.
Pakko vastata tähän ketjuun näin miehen näkökulmasta.
Paljon on tietoa tosiaan tuosta g-pisteestä sen lisäksi a-pisteestä.
G-Piste on alue joka löytyy kaikilta naisilta MUTTA se on nimenomaan NIIN että KAIKKI NAISET ei siitä nauti, osa saa siitä pientä mielihyvää ja toisille se on jopa seitsämäs taivas.
Tuo että sanot että sinulta puuttuu se niin uskon että sinulla ei siinä vain ole ns tarpeeksi tuntoherkkyyttä.
Moni nainen saa paljon enemmän klitoriksen koskettelusta kuin itse g pisteestä. Eikä se ole kovin seksikäs tilanne enää naiselle jos mies kyselee koko ajan joko olen oikealla alueella , tunnetko mitään yms?..
Kyllä se on niin että parhaiten olen kuullut NAISTEN nauttivan juuri siitä että tekee kaikki hitaasti , myös sisääntyöntymisen. Sano miehellesi että hieroo kalullaan sinun klitorista samalla välillä sisään hitaasti työntyen. Veikkaan että nautit.
Minä olin nainen jonka oli todella vaikea saada orgasmia miehen kanssa, siis minkäänlaista orgasmia. Pitkä 30 vuotta kestänyt suhde päättyi (miehen halusta). Yli vuoden olin ilman seksiä ja elämääni tupsahti 7 vuotta vanhempi rakastaja. Ja ihan kaikki ylistyssanat seksistämme loppuu kesken. Muistan kun miehelle ensimmäisellä kerralla sanoin, että en yleensä saa orgasmeja. Hitto, kuinka väärässä olin, kun tapaamme saatamme vuorokauden aikana harrastaa seksiä pitkän kaavan mukaan kolme kertaa ja jokaikisellä kerralla saan todella monta orgasmia. On isompia ja pienempiä ja välillä jää sarjana päälle. Minusta tuntuu, että mies oppi lukemaan minua / löytämään joka ikisen mielihyvän paikan muutamassa kuukaudessa. Eikä se seksi ole huonoksi muuttunut puolessa vuodessakaan, vaan uusia sävyjä löytyy koko ajan. Näin 50v naisena sanon, että seksi on ihan parasta elämässä.
G-pistettä kiihottamalla emätinorgasmi saattaa onnistua – yhdynnässä orgasmin saaminen ei nimittäin ole mikään itsestäänselvyys. G-pisteen hyväily voi johtaa jopa squirttaamiseen eli suihkuorgasmiin.
G-pisteen etsiminen saattaa vaatia aikaa ja vaivaa, jos ei tiedä, mistä etsiä.
Ensimmäisen kerran G-pisteeseen ”törmäsi” saksalaissyntyinen gynekologi Ernst Gräfenberg 1950-luvulla. Nautintopiste nimettiin löytäjänsä mukaan.
G-piste on yksi naisen anatomian kiistellyimmistä alueista.
Vuonna 2012 tutkijat julkaisivat tutkimuksen, jonka mukaan tieteellistä näyttöä siitä, että jokaisella naisella olisi G-piste, ei ole.
Hieman tuoreemmassa, vuonna 2014 julkaistussa tutkimuksessa taas todettiin, että G-piste on olemassa, mutta sen sijaan, että se olisi vain pieni piste, G-piste on osa klitoriksen rakennetta, joka muodostuu kolmesta osasta: klitoriksesta, virtsarakosta ja emättimen etuseinämästä. Tutkimuksen mukaan näiden kolmen samanaikainen ärsyttäminen saattaa johtaa orgasmiin.
Viime vuonna Men´s Health -media kertoi Sexual Medicine Reviews Journalin artikkelista, jonka mukaan G-piste muodostuu jopa viidestä osasta, ja näin ollen olisikin parempi puhua G-alueesta. Selkeyden vuoksi, jutussa aluetta kutsutaan kuitenkin G-pisteeksi.