Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulta puuttuu G-piste

Vierailija
21.07.2023 |

Olemme mieheni kanssa sinnikkäästi tutkineet asiaa ja tulleet siihen tulokseen että munulta puuttuu G-piste kokonaan. Mieheni on muiden naisten kanssa tässä onnistunut joten hänen taidoista tai pikemminkin sen puuttumisesta ei ole kyse.

Onko muita kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa vaikka puolet naisista sitä kertovat. 

Vierailija
2/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä puutu, mutta alla oleva paisuvainen voi olla pieni ettei turpoa kiihoittuessa tai hyväily ei vain riitä orgasmiin asti. Ei g-piste vaimollakaan tuota toivottua tulosta joka kerta. Useimmiten kuten viimeksi emättinen  vastakkaisen puolen,eli anuksen puoli välilihan kohdan hierominen vasta laukaisi vaimon orgasmin. Siihenkin piti tavanomaisesta poikkeavasti hangata sormia pumppaamalla. Yleensä on riitänyt sormilla hierominen. Mutta aina välillä pitää soveltaa, että saa orgasmin tulemaan.  Niin viimeksikin ja kovaa  tulikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mulla, mutta kun naidaan lusikassa, silloin kalu osuu johonkin joka minut saa saamaan, sen klitoriksen lisäksi.

Vierailija
4/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mulla, mutta kun naidaan lusikassa, silloin kalu osuu johonkin joka minut saa saamaan, sen klitoriksen lisäksi.

Luultavimmin on koska penis painaa juuri sitä aluetta missä G pisteen pitäisi olla.

Kai sinä itse tunnet mihin kohtaan emätintä paine kohdistuu eniten tuossa asennossa .

Vierailija
5/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lukemani artikkelin mukaan g-piste on myytti, jonka olemassaoloa ei oikeasti ole tieteellisesti todistettu. Klitta se sijaan olisi paljon aiemmin luultua laajempi hermokimppu ja ylettyisi pitkälle naisen sisään ja selittäisi "namimmat" alueet siellä.Tiedä häntä..

Vierailija
6/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun lukemani artikkelin mukaan g-piste on myytti, jonka olemassaoloa ei oikeasti ole tieteellisesti todistettu. Klitta se sijaan olisi paljon aiemmin luultua laajempi hermokimppu ja ylettyisi pitkälle naisen sisään ja selittäisi "namimmat" alueet siellä.Tiedä häntä..

Mitä väliä sillä on, jos nainen saa orgasmin g-pistettä hieromalla. Satoja kertoja laukaissut vaimonkin, joten pakko siinä kohdassa on olla joku taika.

Vierailija
7/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parisuhde aivan solmussa hemmetin G-pisteen vuoksi. Tyttöystävä yrittää väkisin minua kouluttaa asiaan kun on edellisten miesten kanssa kuulemma onnistunut. Menee lähes joka seksikerta itkuksi ja mökötykseksi. Olen aivan loppu

Vierailija
8/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin puuttuu :( 

En tunne yhtään mitään sisältä päin, en siis ollenkaan mistään kohdasta, vaikka olisin todella kiihottunut

N35

Vierailija
9/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin puuttuu :( 

En tunne yhtään mitään sisältä päin, en siis ollenkaan mistään kohdasta, vaikka olisin todella kiihottunut

N35

Onhan  sulla klitoris! Se on aina hyvä.

Vierailija
10/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on parisuhde aivan solmussa hemmetin G-pisteen vuoksi. Tyttöystävä yrittää väkisin minua kouluttaa asiaan kun on edellisten miesten kanssa kuulemma onnistunut. Menee lähes joka seksikerta itkuksi ja mökötykseksi. Olen aivan loppu

Eli sinä olet loppu, kun saat jokakaerta ja naisesi ei?Mitenhän loppu on se nainens.

Onko pakko aina pakottaa siinä yhdynnässä saamaan? Miten olis se klitoris, kun se nyt on se naisen nautintaelin.-

Vierailija
11/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä olet loppu, kun saat jokakaerta ja naisesi ei?Mitenhän loppu on se nainens.

Onko pakko aina pakottaa siinä yhdynnässä saamaan? Miten olis se klitoris, kun se nyt on se naisen nautintaelin.-

Luitko sä edes, että kuka tuossa pakotti ja ketä?

Vierailija
12/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä Mites itse , jos jokakerta jäät ilman? Voi voi..

Vierailija
13/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä Mites itse , jos jokakerta jäät ilman? Voi voi..

Mitä sä nyt oikein yrität sanoa? Nainen yrittää väkisin saada miestään sellaiseen touhuun joka sun itsesi mielestä ei tuota naiselle nautintoa, mies on sen vuoksi ihan loppu ja se mitä sinä keksit, on miehen mollaaminen? Nyt oikeesti.

Vierailija
14/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SamaaVikaa itellä kun minulta puuttuu mm. kaikki noi muilla normi '/-milleniaali/1990-luv.syntyneillä jo luonnostaan olemassa olevat', p-piste (se.siellä päässä..). En vain ikinä tunne itsessäni, Sitä. Harmi..

Vierailija
15/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tyttöystäväsi antaisi sinulle vapaat kädet toteutta ja etsiä keinoja. Tokkopa edellisetkään on pelkästään hieroneet g-pistettä. Se kun puutuu tosi herkästi jos liikaa hyväilee.  Pitää välillä hyväillä muitakin paikkoja ja kohtia ja tulla uudestaan sopivaan aikaan kokeilemaan, joko lähtisi. Jos orgami lähtee muualtakin, kuten vaimollani, niin mitä väliä mistä. Käytä mielikuvitustasi ja koita aistia millä tekemmisellä on vaikutusta millä ei. Jos tyttöystäväsi jännittää g-pisteen hieromista niin siitä et ainakaan onnistu. Koita harhauttaa ja palata yllättäen sen kimppuun. Vie välillä mielenkiinto muualle tarkoituksella, niin lakkaa jännittämättä. Yllätyshyökkäys on silloin parasta. Ehtii orgasmi alkamaan ennen kuin ehtii taas jännittämään. 

Vierailija
16/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko omani viallinen kun löytyy semmoinen kohta jossa tuntuu tosi hyvältä jos tökkii mutta orgasmia siitä ei ikinä saa? Vai onko sellaista pistettä oikeasti ollenkaan?

Vierailija
17/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai onko omani viallinen kun löytyy semmoinen kohta jossa tuntuu tosi hyvältä jos tökkii mutta orgasmia siitä ei ikinä saa? Vai onko sellaista pistettä oikeasti ollenkaan?

Saa jos mies osaa asiansa. Mutta vaatinee varmaan jotain muutakin hyväilyä toisesta paikkaan. Toiset miehet on kätevämpiä käsistään kuin toiset ja toisilla paremmat tutkaimet aistia mistä naisen saa tulemaan.

Vierailija
18/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varmaan puutu mutta osa naisista nauttii vain klitoriksen hyväilystä. Jotkut g pisteen.

Osa molemmista. Jotkut ei varmaan kummastakaan.

G piste naiset tykkää usein ratsastaa. Silloin voi itse säätää sen että G piste saa maksimi hyväilyn

Vierailija
19/24 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnautumisen ensi merkit....

Vierailija
20/24 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko , että sulta puuttuisi g piste. Kannattaa vaihdella asentoja; oikea kulma, syvyys. Itsellä toimii takaapäin -asento.