Miksiköhän whatssappissa ei ole samanlaista sensurointia kuin av-palstalla
Harmittaa kun kavereilta tulee usein niin älyvapaita viestejä jotka sitten joutuu jälkikäteen itse poistamaan
Kommentit (10)
Älyvapaita kavereita = seura tekee kaltaisekseen.
Jos sun kaverit postailee sulle tyhmiä, miksi ne ovat sun kavereita?
Etkö hahmota, mikä ero on suoralla vuorovaikutuksella ystävien kesken ja tällä tyhmällä somealustalla, jossa mölisee kaikenlaista sekopäätä ja rikollista nimettöminä ja kasvottomina sotkemassa normaalien ihmisten keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Wokesilakalla on taas murheet
Sekö sinä teeskentelet olevasi?
Et kunnolla osaa lukea ja tekstisi on aivotonta vihanillitystä. Mitä sinä ikinä olet elämässäsi saanut aikaan, paitsi ruikutusta ja virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokesilakalla on taas murheet
Sekö sinä teeskentelet olevasi?
Et kunnolla osaa lukea ja tekstisi on aivotonta vihanillitystä. Mitä sinä ikinä olet elämässäsi saanut aikaan, paitsi ruikutusta ja virheitä.
Toinen wokesilakka pillastui.
En ole varma päivystääkö täällä modet jotka poistaa vääriä mielipiteitä vai poistuuko viestejä ja ketjuja sen takia että palstan häiriköt niitä liputtaa jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma päivystääkö täällä modet jotka poistaa vääriä mielipiteitä vai poistuuko viestejä ja ketjuja sen takia että palstan häiriköt niitä liputtaa jatkuvalla syötöllä.
Minä liputan kaiken vihapaskan ja venäjäpaskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no sinä olet juuri näitä palstahäirikköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Oikein hyvä.
Alan tehdä samoin, jospa sitten niiden määrä vähenisi, pysyvästi.
Haluaisit varmaan sensuurin sähköpostiisikin.