Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennusta minulle

Vierailija
01.03.2025 |

Mitä näet elämääni? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

-ap

Vierailija
2/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aurinko nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuusta tulee kaunis. Mutta sinun on tehtävä maaliskuun aikana merkittävä päätös ja nähtävä vaivaa, jotta pääset käyttämään toukokuun ilot täysillä.

Vierailija
4/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä kuolet

Vierailija
5/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennustanut paljon ja oikeinkin on mennyt. Kumminkin tarvitsen syntymäajan ja muitakin tietoja joita ei tänne voi laittaa.

Vierailija
6/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet paskomaan vuorokauden sisällä

7/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tuli ihan onnellinen näkymä, Eli tuli mielikuva naisesta, keltaisia kukkia täynnä olevasta pellosta ja tanssista... Mitä tuo tarkoittaa, en tiedä, tietänet itse paremmin...

Tulevaisuudesta ei ole hyvä tietää liikaa, kenenkään.

Vierailija
8/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat pitkän ja tumman miehen, joka vie jalat altasi.

..mutta sätkit, potkit ja suihkutat kyynelkaasua Mehmetin silmiin ja pääset pakoon. Kaikki hyvin.

Vierailija
9/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit mun kaveri. Nimittäin näen asioita unessa ,mutta myös ns ronien korteista. Aina mennyt kuin olen sanonut,  itse näen vaikka naapurin eron, kuolemar symbolein. mm. naapurin ero näkyi, parkkipailalle tuli nd ferrari,mutta ei tästä maailmasta,mutta tunnistettavasti ferrarikisi. no heille tuli ero ja vaimolla uusi mies Italian ukko vei muija,kohu juttu.'Sitten näen kuolemat mm. Ovessa on seppele. Tai koko suku saunassa,muut poistuu ja heillä avaimet sinne päätaloon,mutta Yhdellä ei olekaan.

katson ns musralaiste korteista miltei viikottain ja aina on just. Voikun sinä olisit mun lähellä,,kun kysyt moista se kertoo ,että et voi hyvin. minä kerrob rehellisesti ,en ns sääästele, eli olisi kiva kun olisit mun lähellä. toki joskus voin katsoa kaukoasiasioinnut,mutta ne jotka feikisti koklaa- paskoo. se tuntuu tod pahalle,jopa fyysisenä kipuna. oikeeesti mun kaveri vaikka tuhat km ,tiedän -hän tarvii nyt myös vastausta joka ei  ole mitä toivoisi. on paljon asioita joita ei vielä ymmärretä.

mun  kaver sanoi-kun iskö kuoli- hänen kotihälyttimet soi ja muutama pv koko ajan kylmä viima jakaikki tekniikka mullinmallin. teille kaikille toivon syvällisyyttä.älkäänimitelkö toisianne koko ajan.  kirjoitusvirheet jne eivät poissulje ns puhekielielen mitä halutaan sanoa. Re käytätte todella asiamattomia nimityksiä. hyvää kevättä,mieti aina...

Vierailija
10/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen rajua anaaliseksiä ja ruskeita lakanoita.

T. Aito näkijä

Vierailija
11/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko nousee ja laskee. Kakka tippuu pönttöön ja pissa myös. Hengistystiet ovat kovassa käytössä . Ruokaa menee kurkusta ales.

Vierailija
12/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat pimeällä metsätiellä 5-7 hlön lauman jotka ullattavat sinut niin että joudut käyttämään vaippoja 3kk.

Vierailija
13/13 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suuremmaksi tulet sitä suurempia jälkiä jätät elämäsi aikana.