Pitkäaikaisin palstakirjoittelija?
Jos kriteeriksi laitetaan se että käy täällä vähintään viikoittain. Itse olen kirjoitellut vähän alle 2 vuotta. Kuten arvata saattaa, olen masentunut ja syrjäytynyt.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko hetkeäkään että ihmisellä, joka käy täällä säännöllisesti, olisi ihan kaikki kunnossa. Ihan sama, mitä yritätte uskotella.
Jos on aloittanut täällä vasta n. 5-8 vuoden sisällä niin ei varmaan olekaann mutta vuoteen 2015 asti tämä oli pääasiassa äitien palsta ja keskustelu oli ihan erilaista. Minä olen täällä vanhasta tottumuksesta. Ekan kerran kirjoitin vuonna 2003, viesti taisi koskea positiivista raskaustestiä ja alkuraskauden oireita. Sellaisista asioista täällä silloin puhuttiin.
Juuri näin. Nyt tämä on kakaroiden leikkikenttä, mutta ennen tämä oli ihan oikea äitien palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 1999. :)
En ole masentunut ja syrjäytynyt. Ihan tasapainoista elämää vietän.
Älä huijaa, ei internetissä ollut silloin mitään.
Milloin olet syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko hetkeäkään että ihmisellä, joka käy täällä säännöllisesti, olisi ihan kaikki kunnossa. Ihan sama, mitä yritätte uskotella.
Jos on aloittanut täällä vasta n. 5-8 vuoden sisällä niin ei varmaan olekaann mutta vuoteen 2015 asti tämä oli pääasiassa äitien palsta ja keskustelu oli ihan erilaista. Minä olen täällä vanhasta tottumuksesta. Ekan kerran kirjoitin vuonna 2003, viesti taisi koskea positiivista raskaustestiä ja alkuraskauden oireita. Sellaisista asioista täällä silloin puhuttiin.
Juuri näin. Nyt tämä on kakaroiden leikkikenttä, mutta ennen tämä oli ihan oikea äitien palsta.
Jep, juuri näin. Täällä noin 15 vuotta silloin tällöin piipahtaneena näkee hyvin keskustelun tason laskun. Joko syy on siinä, että kirjoittelijoiden keski-ikä on tosiaan laskenut, tai sitten siinä, että yhä useammilla aktiivikirjoittajilla on mt-ongelmia. Tai molemmat.
Voi kuinka moneen ongelmaan sain aikoinaan täällä vastauksia.... niitä aikoja on ikävä. Nykyisin täältä jää käteen lähinnä ketutus ja paha mieli.
Vuonna 2005, kun alkoi raskauden yrittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen roskaa kirjoitatte? Tulin tänne ehkä 2005. Työkaveri (mies) IT-firmassa mainitsi palstan minulle (mies). Palstalla oli jo silloin tämä maine, jonka jokainen huomasi. Palstalla oli ehkä aavistuksen enemmän "vauva"-asiaa, mutta silti.
Silloin alkuun tämä oli äitien palsta ja mukaili heidän kysymyksiään.
Palsta taisi aloittaa 1998. Näin olen kuullut.
Nyt tällä on myös mieskeskustelijoita ja välillä kovaakin kismaa erilaisista näkemyksistä.
Paljon on myös tasapainottomuutta.
Tulin itse palstalle lähes kaksi vuotta sitten. Olin sairaana ja jumittunut sisätiloihin ja päädyin tänne ihan sattumalta. Nyt alan irrottautua. Vain yksi ketju enää koukuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen roskaa kirjoitatte? Tulin tänne ehkä 2005. Työkaveri (mies) IT-firmassa mainitsi palstan minulle (mies). Palstalla oli jo silloin tämä maine, jonka jokainen huomasi. Palstalla oli ehkä aavistuksen enemmän "vauva"-asiaa, mutta silti.
Palstalla on aina ollut maine ärhäkkänä paikkana kyllä, mutta kun täällä oli käytännössä vain naisia, meno oli täysin erilaista. Riideltiin jostain ja seuraavana päivänä vaihdettiin aihetta. Nykyisen kaltainen jankkaus ja spämmäys oli täysin tuntematonta. Banneja ei tarvittu juuri koskaan. Kaikki muuttui suurin piirtein yhdessä yössä kun hommapojat rynni tänne tekemään kaikista persuja. Alkoi systemaattiset vihaakampanjat jotka oli sitä ennen täällä tuntematon käsite. Yhtäkkiä tarvittiin m o d e r o i n t i a, banneja, tuli kiellettyjä sanoja, ensin rekisteröintipakko yöksi ja lopulta lapsilukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on aina ollut maine ärhäkkänä paikkana kyllä, mutta kun täällä oli käytännössä vain naisia, meno oli täysin erilaista. Riideltiin jostain ja seuraavana päivänä vaihdettiin aihetta. Nykyisen kaltainen jankkaus ja spämmäys oli täysin tuntematonta. Banneja ei tarvittu juuri koskaan. Kaikki muuttui suurin piirtein yhdessä yössä kun hommapojat rynni tänne tekemään kaikista persuja. Alkoi systemaattiset vihaakampanjat jotka oli sitä ennen täällä tuntematon käsite. Yhtäkkiä tarvittiin m o d e r o i n t i a, banneja, tuli kiellettyjä sanoja, ensin rekisteröintipakko yöksi ja lopulta lapsilukko.
Ensimmäinen kielletty sana oli h u o--ja sen variaatiot, sitten sperma viemäri. Tämä jälkimmäinen taitaa nyt jo olla päässyt pois bannista, en uskalla kokeilla.
Esikoinen täyttää parin viikon päästä 18v ja täällä oltiin jo kun häntä suunniteltiin. Tosin silloin tuli oltua enemmän muissa lokeroissa kuin AV:lla.
Vuosituhannen alusta asti minäkin täällä hillunut. Onlinella pyörin pääasiassa. Välillä kurkin aihevapaalle, mutta täällä oli silloinkin jo melko hurviton meno. Pakkosiirtyminen tänne tuli, kun online loppui.
Vuonna 2000 löysin tämän, kun odotin ensimmäistäni. Välillä olen ollut vuosia pois, vähän aikaa sittenkin oli kuukauden tauko, kun olin lomalla, välillä taas hengaan täällä muutaman kerran päivässä.
Minulla on ihana perhe, työ, ystäviä ja kaikki kivasti, joten tämä on vain sellainen aivot narikkaan paikka. Avaan vain joitakin keskusteluita ja en jaksa provosoitua. Joskus tulen tänne silloin, jos vaikka lehdessä on joku erikoinen jurru ja täällä siitä on varmasti keskustelua.