Mies juoksi lenkkitreffeillä niin kovaa, etten pysynyt vauhdissa
Nolotti huutaa, että hiljennä vähän. Mietin, tekikö se sen kiusallaan, koska olen kuitenkin myös kuntoillut paljon. Lenkkilimut, meni vaisuissa merkeissä.
Kommentit (61)
Halusi näyttää että voi alistaa sinut. Se on ihan samaa narskun käytöstä kuin toisen edellä kulkeminenkin. Välittävä ihminen laittaa tahtinsa hitaamman mukaan.
Mikset ap keventänyt vaatetusta yleisurheilijanaisten malliin? Olisit jaksanut juosta kovempaa kun olisi ollut vähemmän aerodynaamista vastusta ja painavaa kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin alkanut kävellä ja antanut miehen mennä. Kuka haluaa juosta treffeillä, kun pitäisi tutustua toiseen?
Olisin kävellyt ihan muualle, bongannut jonkun toisen miehen koska niin sitä käy kun toinen luulee että minä lähden pelleilemään hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies. Nimittäin naiset juoksevat noin 10 % hitaammin kuin miehet, katso vaikka kisatuloksia. Joten jos juokset samaa tahtia kuin mies, olet häntä parempi. Eli miehen kuuluukin hidastaa.
Jos nainen juoksee samaa tahtia kuin mies niin nainen on parempi??? Ei ole parempi vaan yhtä hyvä.
Miksi olet hänen kanssa? Kuka pakottaa lenkille?
Gepardien pariutumisrituaaleihin kuuluu, että naaras gepardi juoksee pakoon jahtaavaa urosta, tavoitteena tietysti, että naaras löytää vielä nopeamman uroksen kuin mitä itse on, eli parhaat mahdolliset geenit.
Mies taisi kuvitella, että ihmisten kanssa homma toimii samalla tavalla. 🤣
Kilpailuvietti iskenyt päälle. Naisen konsteilla saat hänet rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap keventänyt vaatetusta yleisurheilijanaisten malliin? Olisit jaksanut juosta kovempaa kun olisi ollut vähemmän aerodynaamista vastusta ja painavaa kangasta.
Vaatteiden vähentäminen olisi taatusti saanut miehen pysymään rinnallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden vähentäminen olisi taatusti saanut miehen pysymään rinnallasi.
Tai peräti ap.n takana.
Olisit antanut urpon juosta ja kääntynyt takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies. Nimittäin naiset juoksevat noin 10 % hitaammin kuin miehet, katso vaikka kisatuloksia. Joten jos juokset samaa tahtia kuin mies, olet häntä parempi. Eli miehen kuuluukin hidastaa.
Minä sanoin tuolle reissussa haukkuneelle exälle, että kun hän on urheilija, kilpailutaustaakin jostain lajista, niin mitä se kertoisikaan hänen kyvyistään jos minä sohvaperunana pystyisin rynnimään samaa vauhtia noin vain. Että eikös se ole hyvä vaan etteivät kaikki ole yhtä nopeita...
Eikö ole vaikea tutustua tuntemattomaan ihmiseen kun kävelee reippaasti tai juoksee?
Olisin kääntynyt kannoillani ja lenkkeillet kotiin. En voi sietää näitä miehiä, jotka ravaa aina puoli kilometriä edellä. Onpa kiva "yhteinen" lenkki tai kävely. Ei kiitos tuollaisille.
Tykkääkö alistaa sinua sängyssäkin
Vierailija kirjoitti:
Mikset juossut kovempaa? Me miehet lenkkitreffeillä mennään tosi hiljaa verrattuna juoksemiseen .
mies
Joo se uho ja tarve olla nopeampi on kyllä huomattu, mutta huvittavaa kyllä, viimeistään 30 kilsan kohdalla alkaa tilanne kummasti tasoittumaan ellei mies ole ultraaja/triathlonisti.
Nopeutta ehkä lyhkäsillä matkoilla miehillä on enemmän, mutta kestävyyskunto keskimäärin yllättävän huono.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin alkanut kävellä ja antanut miehen mennä. Kuka haluaa juosta treffeillä, kun pitäisi tutustua toiseen?
Pitää pystyä puhumaan sanovat viisaammat.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuitenkin komea alfa?
Tuommoiselle kaverille pitäisi pikemminkin sanoa: "Pick on someone on your own size". Samanlainen tilanne jos isompi tyyppi uhoaa selvästi pienemmälle tyypille, mutta ei uskalla haastaa samaa kokoluokkaa olevaa kaveria.
Eli et selvinnyt testistä ja putosit jatkosta. ok.
Olet luuseri. Eikö hävetä?!