Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syke kausi 15

Vierailija
20.07.2023 |

Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?

Kommentit (446)

Vierailija
361/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon samaa mieltä. Johanna näyttäytyi jotenkin tosi kivassa lempeässä valossa tuossa muisteluhetkessään. Hyvin samanlainen kuin oli alkuaikoina. 

Vierailija
362/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Max ja Jannica touhu ei toimi ollenkaan. 

Johannan haaveilut palauttavat niin alkujaksoihin. Olisi just hyvä Maxin kanssa

Ihan samaa mieltä! Maxin ja Jannican väliltä täysin puuttuvaa kemiaa vaikea katsoa, heti Johannan kanssa näyttää niin luoduilta toisilleen.  Ihana vanhojen hetkien muistelu oli kyllä tuotu mukaan tämän päivän jaksoon, toivottavasti ei enää kauaa että Max ja Johanna ymmärtävät palata takaisin toistensa luo.

Hassua, miten ihmiset näkee kemiat niin eri tavoin. Mun mielestä Maxin ja Jannican välillä on ollut tosi hyvää kemiaa ja kipinää, etenkin tällä kaudella. Johannan ja Maxin välillä taas ei ole ihan alkukausien jälkeen ollut kuin pitkään toisensa tunteneiden toveruutta ja sitä kautta toki lämpöä, mutta ei minkäänlaista kipinää. Enemmänkin väsähtänyttä kumppanuutta, jota on ihan turha lähteä enää tekohengittämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Valkjärven (Nicke Lignell) kasvain pään etupuolelta väli-otsasta on edellisellä tuotantokaudella leikattu ja olo on parempi, mutta vielä jatkuu kirurgi Valkjärvellä ärsytyspuuskat, joka kuuluu hänen piirteisiinsä. Mutta Jari Valkjärvi on vanhan liiton mies kirurgi, kuten 1920-1940 -luvun aikaisen sairaalan leikkaussali, jossa raivo ja hermo olivat täysin kireällä. Nykymaailmassa noin ei enää pidä olla, tekniikka ja tiede on kehittynyt niistä ajoista paljon. Niin on myös ylilääkäri Marjut Blom (Jaana Pesonen), joka kehuu omia läheisiään, kuin keskittyy potilaiden ihmisten auttamiseen. Marjut Blomiltahan kuoli itselleen tärkeä Matti Laitinen (Jussi Lampi) moottoripyöräonnettomuudessa, jossa Marjut oli kyydissä. Marjut Blomin tila oli vakava, mutta vakaa, kun kaatui vain kyljelleen, mutta Matti Laitisen tila oli vakava, kun hän sai aivoverenvuodon, maksan, haiman, pernan ja sydämen vaurioitumisen, jonka seurauksena kuoli. Marjut Blomkin on vanhan liiton nainen muistuttaen 1950-luvun leidiä, jossa läheisten kehuminen oli arvokkaampaa. Marjut ei ota ylilääkärinä asioita vakavasti puuttumalla heti suoraan välittömästi, vaan keskittyy omaan itseensä plus ystäviin ja läheisiin, esimerkiksi Milaan.

364/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä leikkaussalissa, kun leikataan, huvittaa, jos leikkauksen tahdissa soisi hyvää musiikkia, katsotaan, kuinka sillä Jari Valkjärvi (Nicke Lignell) ärtyy. Tässä olisi sopivia kappaleita.

1.

2.

3.

Vierailija
365/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tykkää yhtään tosta adan hahmosta. Puhe kuulostaa suoraan paperilta luetulta ja ei jotenkin eläydy yhtään rooliinsa. Lisäksi mun mielestä tylsää, että näytetään ehkä 1 kerran 3 kauden välein eikä ole mukana esim. joka kaudella.

Vierailija
366/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin tykkää yhtään tosta adan hahmosta. Puhe kuulostaa suoraan paperilta luetulta ja ei jotenkin eläydy yhtään rooliinsa. Lisäksi mun mielestä tylsää, että näytetään ehkä 1 kerran 3 kauden välein eikä ole mukana esim. joka kaudella.

Mitä mieltä muut on?

Vierailija
367/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut on?

Mun mielestä tuon ikäiseksi lapsinäyttelijäksi vähintäänkin ihan hyvä. Ei noin nuorilta voi vielä kauhean kummoisia näyttelijäsuorituksia vaatia, varsinkaan kun juuri Minettä ei esim. tietääkseni ole missään muualle edes näytellyt, kuin sykkeessä vain satunnaisesti muutamia kertoja kaudessa. Tietääkseni näyttelijä on nyt 15-vuotias, eikä sen ikäiseltä voi kauheasti liikoja vaatia. 

Vierailija
368/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko Sykkeen tuotannosta jotkut ohjaajat, kuvaajat tms. näitä sivustoja, kun aina melkein heti sen jälkee kun täällä urakalla valitetaan esim. jaksokuvauksien puutoksesta, asia korjataan aika pian ja kuvaukset jaksoihin on melkein aina heti tullut siitä mainitsemisen jälkeen tällä sivustolla. Tietääkö kukaan? 

Jos joku tuotannosta tätä nyt lukee niin terkkuja. Arvostetaan teidän työtä valtavasti! <3

Vierailija
369/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä muut on?

Mun mielestä tuon ikäiseksi lapsinäyttelijäksi vähintäänkin ihan hyvä. Ei noin nuorilta voi vielä kauhean kummoisia näyttelijäsuorituksia vaatia, varsinkaan kun juuri Minettä ei esim. tietääkseni ole missään muualle edes näytellyt, kuin sykkeessä vain satunnaisesti muutamia kertoja kaudessa. Tietääkseni näyttelijä on nyt 15-vuotias, eikä sen ikäiseltä voi kauheasti liikoja vaatia. 

no ymmärrän kyllä että ei voi olettaa että juuri ei edes joka kaudella näyttelevä voi ollakaan yhtä hyvä kuin oikeat näyttelijät, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että esim. Sonjan lasten näyttelijät on mun mielestä paljon eläväisempiä ja puhe kuulostaa luontevalta vaikka ovat minettaa huomattavasti nuorempia.

Vierailija
370/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko Sykkeen tuotannosta jotkut ohjaajat, kuvaajat tms. näitä sivustoja, kun aina melkein heti sen jälkee kun täällä urakalla valitetaan esim. jaksokuvauksien puutoksesta, asia korjataan aika pian ja kuvaukset jaksoihin on melkein aina heti tullut siitä mainitsemisen jälkeen tällä sivustolla. Tietääkö kukaan? 

Jos joku tuotannosta tätä nyt lukee niin terkkuja. Arvostetaan teidän työtä valtavasti! <3

Mä oon noista laittanut viestiä suoraan Ruudun asiakaspalveluun ja oon sitten tänne infonnut, kun oon huomannut että muokkauksia tehty. Enkä oo millään tavalla mukana Sykkeen tuotannossa. Mutta voi tietysti olla mahdollista, että joku niitä pyyntöjä lukee täältäkin ja sitä kautta menee viesti perille. 

Vierailija
371/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Sykkeen lapsinäyttelijät on mun mielestä pärjänneet kokonaisuudessaan hyvin.

Musta Minetta on luonteva Adana. On tehnyt roolia myös jo tosi pitkään ja hienosti pysynyt roolissaan eli tuntuu, että hahmo pysynyt tarpeeksi samanlaisena koko ajan, mutta toisaalta ihan luontevasti muuttunut, kun ikää tullut lisää. Martta on ollut tosi ilahduttava pirteydellään ja luontevuudellaan ja kiva, kun saanut enemmän puherooleja viimeisillä kausilla. Mikkokin pärjää ihan hyvin. On selvästi tosi reipas, mutta ehkä kasvaessaan tajunnut, että pitää näytellä ja se vähän näkyy yliyrittämisenä. Mutta ei niin paljon, että itseä varsinaisesti häiritsisi vaan enemmän se tuntuu jotenkin symppikseltä. Luka on todella hyvä, ajoittain aivan loistava. Erityisesti sykähdytti se kohtaus, jossa Luka pyysi Ilmaria kertomaan Marleenasta kun Ilmari katseli Meerin lapsuudenkuvia. Siinä hetkessä oli jotain syvyyttä. 

372/446 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin Jari Valkjärvi (Nicke Lignell) saattaa ärtyä leikkaussalissa, kun kuulee taustalla näitä.

Vierailija
373/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Nyt Johanna on sitten tulossa kännissä leikkaamaan

Vierailija
374/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, että alkoholisoituuko Johanna?  Max selkeästi haluaa Jannican kanssa suhteeseen,joten tuskin näemme Max +Johanna kuvioita enää. 

Kaikesta huolimatta isoveli rakasti selvästi veljeään. Vaan uhrasiko itsensä turhaan? Onnistuuko leikkaus jos Johanna sählää kännissä 

Vierailija
375/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että alkoholisoituuko Johanna?  Max selkeästi haluaa Jannican kanssa suhteeseen,joten tuskin näemme Max +Johanna kuvioita enää. 

Kaikesta huolimatta isoveli rakasti selvästi veljeään. Vaan uhrasiko itsensä turhaan? Onnistuuko leikkaus jos Johanna sählää kännissä 

Toivon, että Johanna oppii virheestään ja mahdollisten sanktioiden jälkeen ymmärtää alkoholisoitumisen riskit. Itse uskon Johannan ja Maxin yhteenpaluuseen, vaikka Jannicalla ja Maxillakin on ollut jotain vispilänkauppaa. Jannica ei silti loppujen lopuksi tule varmasti Maxille riittämään Johannan rinnalla.

Vierailija
376/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi sille mitään, mutta mielestäni Rebekan rooli on käsikirjoitettu vähän turhankin epäuskottavaksi.   Kuka aikuinen ihminen oikeasti loukkaantuisi sydänjuuriaan myöten, jos ei pääse firmaan töihin, missä vaaditaan tietty koulutus ja tietotaito, ja hakijalla  ei silti ole mitään näistä.   Ja varsinkin jos on jo etukäteen tiedossa, ettei firman tarkoitus ole edes rekrytoida ihmisiä eri aloille, vaan on tietylle kohderyhmälle suunnattu.   Joskus vaan nää käsikirjoitukset menee niin yli, että on lähinnä kiusallista katsottavaa.

Vierailija
377/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mistä vois nähä niitä telkkarissa pyörineitä syke-mainoksia jälkikäteen?

Muistelenko ihan omiani vai eiks ollukki joku semmonen klippi missä Ilmari oli Johannalle silleen "mun on vaikea uskoa et sä olisit ollut NIIN humalassa" ja Johannalla oli erilaiset hiukset siinä klipissä, semmoset paljon lyhyemmät mihin ollaan totuttu.

Ja sit jossain oli pätkä missä Max&Jannica bylsimässä sairaalan tiloissa(??) ja Jannica on sillain "Miten mä taas sorruin tähän" tai jotain vastaavaa :'D

Vierailija
378/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mistä vois nähä niitä telkkarissa pyörineitä syke-mainoksia jälkikäteen?

Muistelenko ihan omiani vai eiks ollukki joku semmonen klippi missä Ilmari oli Johannalle silleen "mun on vaikea uskoa et sä olisit ollut NIIN humalassa" ja Johannalla oli erilaiset hiukset siinä klipissä, semmoset paljon lyhyemmät mihin ollaan totuttu.

Ja sit jossain oli pätkä missä Max&Jannica bylsimässä sairaalan tiloissa(??) ja Jannica on sillain "Miten mä taas sorruin tähän" tai jotain vastaavaa :'D

Oon huomannu saman!!! Just tänään mietin, että ovat varmasti laittaneet vahingossa telkkariin 16. kauden kohtauksia mainoksiin, kun ei noi kohtaukset enää millään ehdi yhdessä jaksossa taphtua. Niissä mainoksissa myös Sonja oli tullut töihin takaisin ja polilla oli aivan eri potilaat. Pakko olla joku vahinko ja väärän kauden kohtaukset.

Itse katson mainoksia uudestaan joskus ruudun live tv:stä nelonen ja livin kanavilta. En tiedä pyöriikö nämä kyseiset enää televisiossa, mutta ainakin syksyn aikana olen nähnyt juuri nämä kyseiset mainokset useampankin otteeseen.

Vierailija
379/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu saman!!! Just tänään mietin, että ovat varmasti laittaneet vahingossa telkkariin 16. kauden kohtauksia mainoksiin, kun ei noi kohtaukset enää millään ehdi yhdessä jaksossa taphtua. Niissä mainoksissa myös Sonja oli tullut töihin takaisin ja polilla oli aivan eri potilaat. Pakko olla joku vahinko ja väärän kauden kohtaukset.

Joo, hyvä kuulla etten oo sekoillut omiani 😅

Ihan kuin sitä 14-kaudella ollutta Kikkaakin olis näkyny jossain mainosklipissä? 🤔  Aika paha moka et näytetty jo 16-kaudelta pätkiä! Tai eihän toi mitenkään tietoinen ratkaisu voinut olla?

Vierailija
380/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu saman!!! Just tänään mietin, että ovat varmasti laittaneet vahingossa telkkariin 16. kauden kohtauksia mainoksiin, kun ei noi kohtaukset enää millään ehdi yhdessä jaksossa taphtua. Niissä mainoksissa myös Sonja oli tullut töihin takaisin ja polilla oli aivan eri potilaat. Pakko olla

Mäkin mietin et oonko ainoa joka on huomannu tän vai oonko menny nyt jostai jaksoista ihan sekasin.🙈 Ja joo, Kikka oli myös mukana mainoksessa, löysin kameranrullasta että olen näköjään screen recordannut tämän mainoksen, niin ainakin tuli todistettua että vääriä kohtauksia siellä pyörii verrattuna tähän kauteen. Ovatkohan Sykkeen tekijät itse edes tätä huomanneet :Dd