Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syke kausi 15

Vierailija
20.07.2023 |

Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?

Kommentit (446)

Vierailija
381/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mistä vois nähä niitä telkkarissa pyörineitä syke-mainoksia jälkikäteen?

Muistelenko ihan omiani vai eiks ollukki joku semmonen klippi missä Ilmari oli Johannalle silleen "mun on vaikea uskoa et sä olisit ollut NIIN humalassa" ja Johannalla oli erilaiset hiukset siinä klipissä, semmoset paljon lyhyemmät mihin ollaan totuttu.

Ja sit jossain oli pätkä missä Max&Jannica bylsimässä sairaalan tiloissa(??) ja Jannica on sillain "Miten mä taas sorruin tähän" tai jotain vastaavaa :'D

Tuo Jannican kommentti oli joitain jaksoja sitten kun olivat yön yhdessä ja Max häipyi aamulla. 

Vierailija
382/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailerin jossain loppupuolella Johanna haikailee jotain : - Max tms

Tätä ei ole minusta vielä ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mistä vois nähä niitä telkkarissa pyörineitä syke-mainoksia jälkikäteen?

Muistelenko ihan omiani vai eiks ollukki joku semmonen klippi missä Ilmari oli Johannalle silleen "mun on vaikea uskoa et sä olisit ollut NIIN humalassa" ja Johannalla oli erilaiset hiukset siinä klipissä, semmoset paljon lyhyemmät mihin ollaan totuttu.

Ja sit jossain oli pätkä missä Max&Jannica bylsimässä sairaalan tiloissa(??) ja Jannica on sillain "Miten mä taas sorruin tähän" tai jotain vastaavaa :'D

Tuo Jannican kommentti oli joitain jaksoja sitten kun olivat yön yhdessä ja Max häipyi aamulla. 

Se oli eri kohtaus tv mainoksissa, kun Jannica ja Max ovat sairaalassa. 

Vierailija
384/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trailerin jossain loppupuolella Johanna haikailee jotain : - Max tms

Tätä ei ole minusta vielä ollut

Tämä kohtaus oli mielestäni ihan ensimmäisissä tämän kauden joulu jaksoissa, muistaakseni neljännessä tämän kauden jaksossa. Silloin Johanna tajusi, että oli vahingossa suudellut Maxia, kun luuli tämän olevan joulupukin asuun pukeutunut Lauri.

Vierailija
385/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt myös ton Miten mä taas sorruin -mainoksen ja se oli tosiaan sairaalasta eikä oo näkynyt vielä tällä kaudella. Mutta siinä ei ollut muuta. Olispa kiva nähdä muutakin! Ens viikon jaksossa voi tietty tulla taas joku aikahyppy niin kuin viime kauden lopussa, jolloin Johannan tyyli on voinut muuttua. Sonjakin oli lopputeksteissä, joten jotenkin varmasti vilahtaa vikassa jaksossa. Eli ehkä vois vielä ens viikolla tulla, mutta aika hassua, että ihan vikasta jaksosta olisi noin monta kohtaa jossain syksyn mittaan tulleessa mainoksessa. 

Vierailija
386/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteitä tästä kaudesta:

Mielestäni tämä on ollut hieman parempi kuin muutama aikaisempi kausi, mutta on tunnustettava että ylen kausilla potilascaset oli mielenkiintoisempia ja paremmin näyteltyjä.

Leikkaukset ja musatkin uppos paremmin.

Sitten tän kauden juonenkäänteisiin;

> Peter&Aino; en aluksi oikein välittänyt, mutta olen alkanut pitää tätä paria ihan kiinnostavana, vaikken yksinään noista kummastakaan osapuolesta niin pidä.

Jännä nähdä miten saavat ton toimimaan, onhan seksi kuitenkin yleisestiottaen aika olennainen osa parisuhdetta.

> Jannica/Johanna/Max/Lauri - sekoilu; Taidan kuulua pienenpieneen vähemmistöön mielipiteeni kanssa; Johanna paskantaisi aika reippaasti itseisarvonsa päälle jos ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa joka teki heidän suhteen aikana toisen naisen raskaaksi.

Mutta toivon mukaan pääsee eroon tuosta Lauristakin, toisaalta hauska nähdä kuin mulkuksi toi alunperin mitättömälle tuntuva hahmo kehittyy.

En myöskään tahdo nähdä Jannicaa&Maxia yhdessä. Vaikka Jannica onkin ollut 13-14 kausilla siedettävämpi, jotenkin iljettää ajatus noista kahdesta parisuhteessa.

Jannica yrittää olla kovis, mutta hyppii seinille kun Maxia ei kiinnostanutkaan jäädä seksin jälkeen lusikoimaan :D

Tykkäsin enemmän Jannican ja Johannan ystävyydestä, jolle tämä kausi on kaivanut yhä syvempää ja syvempää kuoppaa.

> Leevi&Edu; Kuten Ainon&Peterin kohdalla, ei kiinnostanut aluksi ja jopa hieman huvitti. Tyypit tuntenu muutaman päivän ja ollaan jo vuodattamassa rakkauden tunnustuksia :'D

Nyt kuitenkin mielenkiinnolla odotan miten Leevi sopeutuu tohon kuvioon.

> Minako; hänestä tykkäsin, en kyl ihan kympillä oo parittamassa Jaria&Minakoa, koska mielestäni menee uskottavuus kun kaikki työkaverit seurustelee keskenään.

Toivottavasti luvassa lisää kulttuurierojen ja kielimuurin aiheuttamia hassuja tilanteita.

Ehkä Minakon mieheen liittyy jotain outoa, kun Minako meni jotenkin vaikeaksi kun Marjut kysyi käytetäänkö Minakon nykyistä

- vai alkuperäistä sukunimeä tms.

> Nikke/Artturi/Vilma;  en jaksais.

Todella ennalta-arvattava veto ja ihmishirviönä jopa innostuin, kun spekuloitiin Vilman kuolemista sinne varastoon(??). Hetken aikaa jo vähän jännitti, mut valitettavasti jäi lyhytkestoiseksi tämä fiilis.

Nyt seuraava kausi sitten menee siinä kun Vilma venkslaa että kumman kanssa sitä nyt pariutuis.

Vierailija
387/446 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä tästä kaudesta:

Mielestäni tämä on ollut hieman parempi kuin muutama aikaisempi kausi, mutta on tunnustettava että ylen kausilla potilascaset oli mielenkiintoisempia ja paremmin näyteltyjä.

Leikkaukset ja musatkin uppos paremmin.

Sitten tän kauden juonenkäänteisiin;

> Peter&Aino; en aluksi oikein välittänyt, mutta olen alkanut pitää tätä paria ihan kiinnostavana, vaikken yksinään noista kummastakaan osapuolesta niin pidä.

Jännä nähdä miten saavat ton toimimaan, onhan seksi kuitenkin yleisestiottaen aika olennainen osa parisuhdetta.

> Jannica/Johanna/Max/Lauri - sekoilu; Taidan kuulua pienenpieneen vähemmistöön mielipiteeni kanssa; Johanna paskantaisi aika reippaasti itseisarvonsa päälle jos ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa joka teki heidän suhteen aikana toisen naisen raskaaksi.

Mutta toivon mukaan pääsee eroon tuosta Lauristakin, toisaalta hauska nähdä kuin mulku

Jatkoa tälle kommentille ^

> Marjutin poistuminen; olihan se nyt pikkuisen juustoinen mut kyl mä tykkäsin et Marjut poistui hyvillä mielin sarjasta. 💞

> Lenita&Ville; kiinnostus hieman seilaili, hauskahko loppu(?) tälle tarinalle. Raivokas Ville repii sopparit silpuksi :'D

> Ylilääkäri-Ilmari; Tää on ihan mielenkiintoinen kuvio. Ei varmaan Ilmari tuu pitkään tossa hommassa viihtymään.

Vielä pikkulisänä, et oli suloista kun Valkjärvi kysyi järkyttyneeltä Leeviltä että pärjääkö hän 💞

Vierailija
388/446 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu saman!!! Just tänään mietin, että ovat varmasti laittaneet vahingossa telkkariin 16. kauden kohtauksia mainoksiin, kun ei noi kohtaukset enää millään ehdi yhdessä jaksossa taphtua. Niissä mainoksissa myös Sonja oli tullut töihin takaisin ja polilla oli aivan eri potilaat. Pakko olla

Mitä näissä mainoksissa sitten tarkemmin oli? Nythän 16. kauden alkuun on alle 2kk niin kohta varmaan tulee jo trailerikin. Onkohan siinä samoja klippejä sitten 😄

Vierailija
389/446 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt myös ton Miten mä taas sorruin -mainoksen ja se oli tosiaan sairaalasta eikä oo näkynyt vielä tällä kaudella. Mutta siinä ei ollut muuta. Olispa kiva nähdä muutakin! Ens viikon jaksossa voi tietty tulla taas joku aikahyppy niin kuin viime kauden lopussa, jolloin Johannan tyyli on voinut muuttua. Sonjakin oli lopputeksteissä, joten jotenkin varmasti vilahtaa vikassa jaksossa. Eli ehkä vois vielä ens viikolla tulla, mutta aika hassua, että ihan vikasta jaksosta olisi noin monta kohtaa jossain syksyn mittaan tulleessa mainoksessa. 

Mikä jakso se oli missä J&M olivat yön?

Vierailija
390/446 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja viihdyttävä kausihan tämä on ollut. Ei valittamista.

Vierailija
391/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viikko. Jännästi vain yksi jakso jätetty viimeiseksi. Todella monta kauttahan oli täsmällisesti 24 jaksoa, mistä lienee kyse tämä 29 jaksoa nyt.  Mitä viimeinen jakso sisältää? 

Vierailija
392/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen viikko. Jännästi vain yksi jakso jätetty viimeiseksi. Todella monta kauttahan oli täsmällisesti 24 jaksoa, mistä lienee kyse tämä 29 jaksoa nyt.  Mitä viimeinen jakso sisältää? 

Tai kaudessa 14 oli yksi jakso lisää 25 ja nyt 4 lisäksi. Silti ei jaksotu parilliseksi tai neljällä jaolliseksi.

Vierailija
393/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Johannalle alustetaan alkoholiongelmaa. Oli yhdessä jaksossa ainakin krapulassa töissä, aamulla kaatoi viiniä viemäriin ja kädet tärisi ennen leikkaussaliin menoa. Sitten vielä se, kun lähti töihin vaikka oli ehtinyt jo juomaan viinipullosta noin puolet. 

Vierailija
394/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan erilainen käänne.

Vierailija
395/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin että Nikke ja Vilma lähenee? 

Aino on niin hirveän kiltti että jäänee Peterin kanssa. 

Onko Jannicalla muita vaihtoehtoja kuin Max. Kokeeko niin erilaista elämää ollenkaan omakseen?

Johannan murheissa uskon että Max tavalla tai toisella löytää vikassa jaksossa lähelle. Lauri ei ole ollenkaan sitä tyyppiä että olisi lohduttajaksi.  

Vierailija
396/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on kehitetty Johannan luonteen täydellisyyteen jokin heikkous! Muuttui heti paljon kiinnostavammaksi henkilöksi.

Vierailija
397/446 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Johannalle alustetaan alkoholiongelmaa. Oli yhdessä jaksossa ainakin krapulassa töissä, aamulla kaatoi viiniä viemäriin ja kädet tärisi ennen leikkaussaliin menoa. Sitten vielä se, kun lähti töihin vaikka oli ehtinyt jo juomaan viinipullosta noin puolet. 

Tämä on ollut selvää siitä jaksosta lähtien, kun Ada oli ottanut lääkkeitä ja Johanna itse oli krapulassa. Sen jälkeen ollut vatsataudissa jne. Tämän viikon jaksossa ongelma taitaa selvitä muullekin työryhmälle, kun menee humalassa leikkaamaan. Hyvä esimerkki siitä, ettei ne hienot viinit ole yhtään vähemmän alkoholisoivia kuin kyykkyviinitkään. 

Vierailija
398/446 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin käy. Jokohan seuraava traileri pian tulee?

Vierailija
399/446 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeessä on useita hienoja tarinoita. Aika hurjan pitkään näitä tarinoita onkin jo esitetty! Silti kestävät hyvin aikaa ja ovat mukana myös yhteiskunnan ajankohtaisissa käänteissä. 

Vierailija
400/446 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vielä kausi 16? Jos tulee milloin alkaa?