Syke kausi 15
Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?
Kommentit (446)
Uuden Syke-leffan traileri on julkaistu. Vaikuttaa paljon paremmalta kuin edellinen!
Veikkaan, että Sonja lähtee vielä mukaan politiikkaan tai valitaan liiton johtotehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Uuden Syke-leffan traileri on julkaistu. Vaikuttaa paljon paremmalta kuin edellinen!
Hyvältä vaikuttaa kyllä todella, en malta odottaa!! Miksiköhän Sykkeen instagramissa ei ole vielä mainittu mitään muuta tietoa elokuvasta eikä traileristakaan, vaikka tuo trailerikin on ollut youtubessa jo yli 8tuntia tänään?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Sonja lähtee vielä mukaan politiikkaan tai valitaan liiton johtotehtäviin.
Totta, vois hyvinkin toteutua. Mä oon jo pitkään ollut varma, että jollain tavalla Sonja vielä etenee urallaan, mutta tää ei oo tullut mieleen. Mutta vois tosiaan olla hyvinkin mahdollista.
Eikö noita lakkokuvioita oo käsitelty jo ihan riittävästi 😑
Vierailija kirjoitti:
Olipa outoa, miten Max hyssytteli kapaloissa olevaa vauvaa sylissään - eiks Jan ole päiväkodissa?! Eli vähintään vuoden ikäinen...
Tää oli kyllä paha moka, repesin ihan. Hän piteli kuin vastasyntynyttä :D muutenkin tuo jannikan ja maxin suhde ei ole kyllään millään tavalla kivaa seurattavaa. Epäkiinnostava jotenkin.
Taas viittausta Johannan ja Maxin suhteen paremmin toimivuuteen.
Onneks Nikke ja Vilma löytyivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa outoa, miten Max hyssytteli kapaloissa olevaa vauvaa sylissään - eiks Jan ole päiväkodissa?! Eli vähintään vuoden ikäinen...
Tää oli kyllä paha moka, repesin ihan. Hän piteli kuin vastasyntynyttä :D muutenkin tuo jannikan ja maxin suhde ei ole kyllään millään tavalla kivaa seurattavaa. Epäkiinnostava jotenkin.
Oli kyllä hölmö moka. Voisihan tommonen 1v olla esim. unipussissa, mutta asento, jossa kantaa olis ihan eri.
Mä taas toivon, että Jannicasta ja Maxista tulee pari. Sopisivat hyvin yhteen, kun ovat aika samanluonteisia. Jannica saa Maxin oikean luonteen eloon. Tän päivän jaksossa oli just hyvää pilkettä heidän välillään.
Ääh ei Jannicaa. Ei sovi Maxille.
Laurista näkyi jo piirteitä muusta. Tulee jännä kausi
Vierailija kirjoitti:
Ääh ei Jannicaa. Ei sovi Maxille.
Laurista näkyi jo piirteitä muusta. Tulee jännä kausi
Kyllä ne vaan Max ja Johanna on se paras pari, ei Lauria eikä Jannicaa kiitos.
13-vuotias tyttäreni totesi tänään, että "Ääähhh en tykkää tosta Jannicasta. Ärsyttävä hahmo", johon itse totesin että minä tykkään! Lukeutuu sarjassa omiin suosikkeihini.
Tämä esimerkkinä siitä, ettei kaikilla tarvitse olla asioista sama mielipide. :)
Tietääkö kukaan tuleeko vielä kausi 16?
Juuri nelonen julkaisu 1.2. Alkaen
Toivon paria Nikkestä ja Vilmasta. Nikke ansaitsee onnea.
Kyllä on hyvä näyttelijä tuo Miro Lopperi! Tekee aivan mahtavasti vangin roolia.
Miro Lopperi on muutenkin loistava ja ihana näyttelijä, oli todella hyvä Aikuisissa Pessona ja Munkkivuoressa Olavina.😍
Miksi kaikki Ainon miehet ovat jotain kompleksisia sekopäitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki Ainon miehet ovat jotain kompleksisia sekopäitä
Ei ollut kyllä lainkaan uskottava se varaston pussailukohtaus muiden vastaavien tapaan. Ärsyttävää potkun puuttuminen Ainosta kokonaan.
Jäin miettimään tuota Maxin roolin muutosta. Jossain lehtijutussa oli mainittu jo vuosia sitten että ehkäpä Sykkeessä rooli rauhoittuu ja muuttuu perheen isäksi. Roolissaan on ollut tosi pitkään todella hyvännäköinen unelmienpoikamies.
Jos helmikuun alussa jo jatkuu, tulee uuden kauden traileritkin jo varmasti pian. Mahtavaa, ettei jatkoa tarvitse odottaa kauan!