Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä videoita katsotte aikuisviihteen sivustoilta?

Nainen kysyy
20.07.2023 |

Itse katson gay-juttuja.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa ne filmit, missä pannaan kortsulla ja erityisesti se, kun laitetaan kortsu päälle.  Usein kyllä kortsu näkyy olevan pällää, kun alkaa pano, mutta päällelaitto ei vaan näy!

Kyllä! Ai että! Sitten kun vielä kuviin saadaan se miehen käsi, joka sitä kumia asettaa oman kalunsa päälle. Ai luoja... melkein kostun jo ajatuksesta. Mulla siis ei ole mitään kondomi-fetissiä (tai ehkä tämä on sitä, ihan sama), mutta kun seksiä kanssani saa vain kumin kanssa, niin olen erityisen positiivsesti ehdollistunut kondomiin.

Sitten kun tykkään vielä miehen käsistä, siis minust miehen kädet on tosi seksikkäät (olettaen, että ne ovat miehekkäät ja puhtaat (lue: en halua nähdä kynsien alla mitään viikkojen aikana kertynyttä likalastia (saa ne likastua vaikka puutarhatöistä tai remppahommista, en siis tarkoita mitään puhtausneurootikkoa)

Miksi ei siis voida näyttää kondomin rullausta, vaan se ilmaantuu kuvaan, vaikka mies työntää paljaan sisään ja hetken päästä kondomi on kuitenkin päällä?  Löytyykö jostain sellaisia pätkiä, missä rullaus näkyy?

Vierailija
102/107 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan siinä on kaksi miestä keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanilaista, kypsä nainen ja nuori mies

Vierailija
104/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä kuvatut internal creampie compilation-videot ovat parhaita. Mikään ei kiihota enemmän kuin se, kun näkee kullin rytmikkäät supistukset kun se pumppaa spermaa vaginaan. Ja sitten kun pillusta valuu paksu spermanoro.

Vierailija
105/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina + femdom

Vierailija
106/107 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC hotwife

Vierailija
107/107 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia missä pippeli työnnetään pimppiin.