Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on todella vaikea ymmärtää, että miksi seksi on niin valtavasti esillä joka puolella? Onko se oikeasti niin hienoa, että sitä pitää ty...

Vierailija
20.07.2023 |

En vain käsitä. Tuntuu, että ihmisarvo perustuu paljon siihen miten hyvältä ja seksikkäältä näytät. Sitten ei arvosteta ihmisiä pintaa syvemmältä.
On outoa. En muutenkaan ymmärrä miksi pitää olla useita kumppaneita.

Seksi on tietysti ihanaa ja saa olla rivoakin ja tuhmaa, parasta rakkaan kanssa. En kuitenkaan vaan käsitä miksi se on niin hieno juttu, että sitä täytyy joka puolella nostaa esiin. En vaan voi käsittää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute. Eipä ole tarvinnut paljon seksistä paasata...

Vierailija
2/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit, ne tuputtaa omaa ideologiaansa tänne... Kohta meillä on sateenkaaripelle kiinni talutushihnassa jota kamerat valvoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan tunkea alastomia akkoja joka paikkaan.

Vierailija
4/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kun sitä seksiä mainostaa vaan ne, joilla on ideaalikroppa. Tulee vaan alemmuuskompleksi itselle ja lähtee viimesetkin halut. Seksiä saisi ilmeisesti harrastaa vaan sirot naiset ja lihaksikkaat miehet.

N23

Vierailija
5/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne seksijutut hyppää ap:n silmille, kun itse en niihin juuri kiinnitä huomiotani?

Vierailija
6/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niiden elämä on niin tyhjää. Toimittajien siis. Ne ei keksi mitään muuta jutun aihetta ja seksi myy.

Vierailija
7/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on oikeasti hyi, mutta kaikkien kuuluu teeskennellä ihan muuta...

Vierailija
8/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne seksijutut hyppää ap:n silmille, kun itse en niihin juuri kiinnitä huomiotani?

Tämä. Nämä tyypit voisi pohtia itse sitä, miksi seksi on koko ajan mielessä.

Vierailija
9/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
10/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisessä iltapaskan jutussa on juttua seksistä. Tyyliin näin saat sata orgasmia minuutissa, ja nämä ovat parhaat asennot. Jospa siellä toimittajilla on puute seksistä. Itseä ei jaksa enää kiinnostaa.

Vierailija
11/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niiden elämä on niin tyhjää. Toimittajien siis. Ne ei keksi mitään muuta jutun aihetta ja seksi myy.

No on mediassa muitakin juttuja. Ne seksijutut on sen takia, että säkin lukisit lehtiä. Meille muille on sitten muita juttuja.

Vierailija
12/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nämä tyypit voisi pohtia itse sitä, miksi seksi on koko ajan mielessä.

Ja kolmas komppaa. Ei näitä juttuja ole pakko katsella ja lukea ja sen jälkeen vielä erikseen tulla tänne vatvomaan asiaa. Niitä, joita nuo oikeasti eivät kiinnosta, ohittavat jutut siinä missä muutkin itselleen epäkiinnostavat jutut.

Vierailija
13/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikisessä iltapaskan jutussa on juttua seksistä. Tyyliin näin saat sata orgasmia minuutissa, ja nämä ovat parhaat asennot. Jospa siellä toimittajilla on puute seksistä. Itseä ei jaksa enää kiinnostaa.

Ei niin. Mutta oottaa kuitenkin bongannut jutun joka iltapaskaskasta. Miksi edes luet niitä, ai niin. Senhän jo kerroit

Vierailija
14/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se kun sitä seksiä mainostaa vaan ne, joilla on ideaalikroppa. Tulee vaan alemmuuskompleksi itselle ja lähtee viimesetkin halut. Seksiä saisi ilmeisesti harrastaa vaan sirot naiset ja lihaksikkaat miehet.

N23

Onhan se aika karmean näköistä kun rumat ihmiset panee. Nuorena saa vielä vähän anteeksi iän puolesta mutta tämmöistä keski-ikäistä ei kyllä kukaan normaali katsele eikä silmät auki pane.

15/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään henkilökohtaisesti ole kiinnostunut esimerkiksi jalkapallosta, kauhuleffoista tai matkailusta, mutta pystyn kyllä ymmärtämään, että jotkut toiset voivat olla niistä kiinnostuneita. Ihmiset saavat kyllä puolestani tuoda omia kiinnostuksiaan ja tyyliään esille, vaikka en itse sattuisi fiilistelemään juuri samoja asioita. 

Ja vaikka kiinnostuneet saavat myös puolestani asiasta keskustella, niin en myöskään varsinaisesti vaatisi ihmisiä selittämään preferenssejään, etenkään arkisissa tilanteissa. Jos joku haluaa kahvin asemesta teetä, niin lähtökohtaisesti hyväksyn sen, että jostain syystä hän vain sattuu pitämään enemmän teestä, eikä hänen tarvitse sitä sen enempää perustella.

Vierailija
16/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkit, ne tuputtaa omaa ideologiaansa tänne... Kohta meillä on sateenkaaripelle kiinni talutushihnassa jota kamerat valvoo

Miksi ne kamerat sitä hihnaa valvoo?

Vierailija
17/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sitten vaan kun löytyisi se rakas kenen kanssa sitä pääsisi kokeilemaan. Yhden yön jutut ei oikeen kiinnostele.

Vierailija
18/19 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko itseasiassa toisinpäin. Itse seksuaalisuutta ja seksuaalitoimeliaisuutta yritetään työntää kauas taustalle. Ihmisen pitäisi vaan nukkua, syödä, tehdä työtä, kaitsea lapsia, kattoa telkkua, lukea kirja ja mennä nukkumaan ja lopuksi ahdistua ja masentua kosketuksen ja läheisyyden puutteesta. Suomalainen ei saa eikä enää osaa flirttailla kun kukkahattutädit ja muut incelit on senkin paheksuttavaksi todenneet. Jos mies lähestyy naista lähijunassa tai kirjastossa, hän on automaattisesti limanuljaska pervo, ehkä pedofiili tai otsensä paljastaja. Jos näitä rajotteita ei olisi väkisin luotu voisi kanssakäyminen toisen kanssa olla helpompaa. Jos seksiä saisi voisi olla vähemmän terapiatarpeita ja itsensähaavoittamisia

Vierailija
19/19 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni on vain hyvä että seksuaalisuutta ja sen eri ilmenemismuotoja normalisoidaan siinä mielessä että niistä puhutaan, vaikka ne eivät aina ole välttämättä kauniita, puhtaita tai Hollywood-tyylistä romantiikkaa täynnä olevaa pilvilinnaa.

Tuntuu että ihmiset, joita nämä uutiset häiritsevät kokevat sillä alueella itse jotain seikkoja, jotka ohjaavat huomiota niihin nimenomaan negatiivisesti.

Esim ihminen joka on vuosia yrittänyt saada lasta näkee joka puolella lastenvaunuja ja lapsia vaikka niitä ei sen enempää oikeastaan ole kuin ennenkään - se on vähän mihin huomionsa suuntaa. Siitä puhe mistä puute, se koira älähtää johon...jne

Seksuaalisuus on meidän primitiivinen ja vähän pimeäkin puoli joten miksi kaunistelemaan tai piilottamaan. Jokaisella on tietysti oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan. Jos tykkää irtosuhteista niin ok. Jos tykkää vain parisuhdeseksistä niin ok. Ei oo oikeata tai väärää ellei sitten rikollisille teille mennä.

Mielummin luen seksistä kuin sodasta, katastrofeista ja politiikan väittelyistä - näitä on se 95% uutisista.

N33