Ilmianna hyvä pyörä n. 10 km päivittäiseen pyöräilyyn, kiitos :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, ihan työmatkapyöräilyä asfaltilla siis olisi, nykyinen pyörä tuntuu jotenkin raskaalta polkea vaikka onkin 8 vaihteinen, vaihtoehtona on tietty että mulla on vaan tosi huono kunto🙈😁
Käytä huollossa. Jos siinä ei ole vikaa, niin sitten sulla on huono kunto.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, ihan työmatkapyöräilyä asfaltilla siis olisi, nykyinen pyörä tuntuu jotenkin raskaalta polkea vaikka onkin 8 vaihteinen, vaihtoehtona on tietty että mulla on vaan tosi huono kunto🙈😁
Oletko milloin viimeksi käyttänyt huollossa? Siis ammattilaisella, ei kotihuoltoa, ja mahdollisesti huonoja osia vaihdetaan uusiin. Jos senkin jälkeen on raskas niin se on kunnosta kiinni.
Ketju ilmiannettu, kuten otsikossa pyydettiinkin.
Suosittelisin helkaman 1-vaihteista pyörää. Nämä kestävät ja ei ole montaa hajoavaa osaa. Lisäksi plussana kotimaisuus, eli nämä kootaan suomessa toisin kuin tunturi.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin vähän ajelee niin vanha kunnon mammatunturi on paras.
Hyvällä pyörällä ajaa mielellään pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta renkaiden ilmanpaineet ja puhdista ja voitele ketjut. Kulkeeko sitten kevyemmin?
haluatko että se on kivaa ? jos et,niin osta se halvin mahollinen,vaikka sellanen unicycle.
Vierailija kirjoitti:
Käytä huollossa.
Eikä haittaa vaikka pojat olisi laiskoja tien auraamisen suhteen aamulla ;)