Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua eroamisessa

Vierailija
20.07.2023 |

Siis asia on jo puhuttu siinä mielessä selväksi että mies tietää että haluan erota. Ongelma on vain se että taloa ei ole järkevää myydä tässä talouden tilassa. Ja toisaalta ei haluta että lasten koulut vaihtuu eli pitäisi pysyä tällä alueella ja sen mitä oon katsonut niin täällä ei ole tämän kokoiselle porukalle (4 lasta) vuokrattavia asuntoja eikä mulla ole varaa ostaa sopivan kokoista kotia. Mies ei halua erota ja tuntuu olevan tyytyväinen tilanteeseen kun mä olen loukussa tässä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tässä asiassa mikään asiantuntija. Mutta minkälaisia vaihtoehtoja nyt olisi. Jos taloa ei nyt kannata myydä, niin se voisi olla lasten pääasiallinen asuinpaikka. Tämä on ehkä älytön idea: Voisiko talon lisäksi hankkia pienen asunnon. Lapset asuisivat talossa ja ap ja miehensä vuoroviikoin talossa ja toisessa asunnossa. Edellyttää kyllä sitä, että välit ovat erosta huolimatta aika hyvät.

Tää on itseasiassa aivan loistava idea, kiitos! Otan ehdottomasti puheeksi miehen kanssa. Ap

Vierailija
22/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jää asuu miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auteta koska ei kannettu vesi kaivossa pysy. Jos tarviit ulkopuolista apua et ole itse valmis eroamaan.

jos oisit valmis olisit hoitanu asian jo.

Vierailija
24/24 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä tyhmiä kun ostavat yhteisiä koteja. Onneksi mulla on yksin mun niin ei ole epäselvää kuka täältä lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän