Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on tulossa mielenkiintoisia leffoja: Oppenheimer ja Napoleon

Vierailija
20.07.2023 |

Voisi sanoa että meikäläisen makuun ainakin aiheet.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny Devitosta olisi tullut hyvä napoleon

"Vastoin yleistä käsitystä Napoleon Bonaparte ei ollut lyhyt mies vaan tiettävästi yli 168 senttiä pitkä. Hän oli siis jopa hieman pidempi kuin miehet keskimäärin parisataa vuotta sitten."

Nyt röyhistelee lyhyet miehet, paitsi silloin oli silloin, nyt oli nyt.

Vierailija
42/47 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaanko sitten yhtään Napoleon elokuvassa esiin loistavia taisteluita vaan keskitytään sitten loppuvaiheisiin draaman takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin, että meen mä sittenkin katsomaan Oppenheimer leffan. Voi olla että katsomisesta tulee vaikeaa, kun se kestää 3 tuntia. Ei edes vaikuta nopea tempoiselta elokuvalta.

Kehuja se on saanut niin, että itseänikin se alkoi kiinnostamaan. Kotisohvalta katsottuna etukäteen tiedän, että en onnistuisi katsoa tuota leffaa keskittyneesti, joten elokuvateatteri on oikea paikka minun mennä se katsomaan.

Toivottavasti elokuva ei ole laahaavan tylsä.

Traileri ainaskin antaa tylsän elokuvan vaikutelman, että pahimpaan olen varautunut.

M30

Vierailija
44/47 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyittekö?

Vierailija
45/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Napoleonit ja muut ovat tätä nykyajan tyyliä missä suuret ohjaajat tekevät suurista ihmisistä elokuvan ja kaikki nämä elokuvat ovat samanlaisia. Odotan Martin Scorsesen Maestron menevän tähän samaan joukkoon. Kai näille katsojia löytyy, mutta itselle ei putoa.

Saisivat alkaa taas käsikirjoittamaan kunnon tarinoita.

Vierailija
46/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopun kiinnostavin elokuva on kuitenkin Barbie.

Toki on oltava edes joskus jotain tarjontaa tyhjäpäisille pikkurouville.

Vierailija
47/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Napoleonista musta feministi?

Mistähän Napoleonin suku oli alunperin. Vanhin tunnettu esi-isä kulki lisänimellä Il Mauro di Sarazen ;D

Sarasen Maukka. Juuret ovat Ilomantsin-Juukan seudulla, sieltä varasti hevosen ja ratsasti maanpakoon frankkien valtakuntaan, alkoi lisääntyä holtittomasti ja yksi jälkeläisistä oli sitten erinäistä mainetta niittänyt Napo. Nyt kun tämä sukulinja selvisi, niin oletettavasti Suomeen saadaan Napoleonille liputuspäivä ja nimi nimipäiväkalenteriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi