Nyt on tulossa mielenkiintoisia leffoja: Oppenheimer ja Napoleon
Voisi sanoa että meikäläisen makuun ainakin aiheet.
Kommentit (47)
Napoleon teki sama virheen kuin Hitler mennessään ronkkimaan Karhun pesälle..
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mitä on kirjoitettu Venäjän sotaretkestä 1812 on venäläistä propagandaa. Kannattaa tutustua uusiin tutkimuksiin. Ei mairittele venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa mitä on kirjoitettu Venäjän sotaretkestä 1812 on venäläistä propagandaa. Kannattaa tutustua uusiin tutkimuksiin. Ei mairittele venäläisiä.
No tosiasia kuitenkin on, että Napoleonin joukot tuhoutuivat tuolla retkellä ja siitä lähti sen miehen alasajo.
Oppenheimer katsottu ja minulle kyllä parhaimpia elokuvia pitkään aikaan. Hesarin kriitikon jutut luin, ja jotenkin tuntuu että hän ei aivan täysin ymmärtänyt tämän elokuvan ideaa. Tämä elokuva on kokeellinen, se enemmän taide-elokuva enemmän kuin "blockbuster" ja silti samalla juuri blockbuster. Minulle se oli hieno elämys. Ja Murphyn roolisuoritus, wau. Olen lukenut Oppenheimerista ja olin skeptinen että kukaan, varsinkaan vähemmän tunnettu Murphy, pystyisi olemaan uskottava Oppenheimer. Yllätyin iloisesti. Emily Blunt, Robert Downey Jr. ja Florence Pugh myös loistavia.
Amerikka-aivopesua moiset tekeleet.
Vierailija kirjoitti:
Oppenheimer katsottu ja minulle kyllä parhaimpia elokuvia pitkään aikaan. Hesarin kriitikon jutut luin, ja jotenkin tuntuu että hän ei aivan täysin ymmärtänyt tämän elokuvan ideaa. Tämä elokuva on kokeellinen, se enemmän taide-elokuva enemmän kuin "blockbuster" ja silti samalla juuri blockbuster. Minulle se oli hieno elämys. Ja Murphyn roolisuoritus, wau. Olen lukenut Oppenheimerista ja olin skeptinen että kukaan, varsinkaan vähemmän tunnettu Murphy, pystyisi olemaan uskottava Oppenheimer. Yllätyin iloisesti. Emily Blunt, Robert Downey Jr. ja Florence Pugh myös loistavia.
Hyvä kuulla. Tämä pitää nähdä. Aihe kiinnostaa ja tykkään ohjaajan aikaisemmistakin elokuvista. Odotukset on korkealla tämän suhteen.
eiks ridley scotin mars elokuvasta ole vuodelta 2015, sehän oli ihan hyvä
Onko seksikohtauksia paljonkin kun sellaisessa seurassa menen katsomaan että noloa
Vierailija kirjoitti:
Onko seksikohtauksia paljonkin kun sellaisessa seurassa menen katsomaan että noloa
On siinä pari, eivätkä ole kovin seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät ole?
Kai näissäkin joku vokemauste löytyy
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Napoleonista musta feministi?
Napoleonia näyttelee Jokeri (2019)!!!
Onko sama elokuva joka Kubrickin piti kuvata 70-luvulla Jack Nichsolson pääroolissa?
Ikäraja 12 niin onko toi niin nuorille sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Napoleonista musta feministi?
Napoleonia näyttelee Jokeri (2019)!!!
Onko sama elokuva joka Kubrickin piti kuvata 70-luvulla Jack Nichsolson pääroolissa?
Ei, se on Spielbergin uusi projekti. Tää on eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät ole?
Minusta jotenkin vaivaannuttavia enemmänkin. Riippuu katsojasta.
Vierailija kirjoitti:
Oppenheimerin traileri:
Okei. Vaikuttipa huonolta. Siis tylsältä. En jaksa mitään taidepaskaa, jos aihe sinänsä olisi mielenkiintointn.
Napoleon kiinnostaa, Oppenheimer ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät ole?
Minusta jotenkin vaivaannuttavia enemmänkin. Riippuu katsojasta.
Minusta on vaivaannuttavaa katsoa seksikohtauksia teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Ikäraja 12 niin onko toi niin nuorille sopiva?
Ei varmaan ole.
Napsu on kyllä siitä mielenkiintoinen kaveri, että jostain syystä siihen ei liitetä samoja negatiivisia assosiaatioita kuin Aatuun tai Jooseppiin. Vaikka varsinkin kaasutus oli alun perin Napsun idea, jota Aatu vain jalosti.