Miksi monet miehet haluavat alistaa naisia seksissä?
Halutaan kuristaa jne. Jotkut jopa kakata naamalle tms.
Kommentit (64)
Samasta syystä kuin usea nainen haluaa alistaa miestä.
Koska naiset haluaa olla alistettuina. Olisi kiva kun homma menisi joskus toisinpäin.
Ei innosta naisen alistaminen yhtään, mutta monesti naiset tätä haluaa. Se on vähän tylsää, koska itse haluaisin mielummin, että nainen alistaisi minua.
Nykyajan munattomat pikkumiehet sitä tekevät, eli miehet joilla ei ole enää oikeasti testosteronia.
En tykkää alistaa, mutta pidän siitä kun nainen alistuu. ;-)
M48
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin usea nainen haluaa alistaa miestä.
Usea? Aika harvassa on edes aktiiviset naiset, siis naiset jotka ottavat ohjat, edes välillä. Saatikka sitten että vielä sen päälle haluaisivat alistaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Se on joku eläimellinen vietti, itseäni naisena kiihottaa ajatus että viehättävä mies ottaisi väkisin. Se, että mies haluaa sinua niin paljon että ottaa vaikka väkisin on minulle hyvin kiihottavaa. En kuitenkaan suosittele ketään miestä tekemään näin oikeasti kellekään!
No kun ei se välttämättä oikeasti halua, vaikka niin itsekin joskus nuorempana naiivisti ajattelin (ei silti onneksi omaa kokemusta). Ainoa halu voi olla nöyryyttää ja saada tuntemaan nainen heikoksi ja alempiarvoiseksi, vaikka se kertoo vain ja ainoastaan siitä että mies tuntee oman miehisyytensä niin heikoksi, että sitä pitää pönkittää tuollaisella henkisen/fyysisen väkivallan muodolla. Ptyh, nää "miehet" eivät ole oikeaa miestä koskaan nähneetkään.
N32
Koska yli 50% naisista tahtoo sitä!
Meillä ei seksiin liity väkivaltaa, mutta kyllä mieheni pitää siitä, että otan ohjakset ja panen välillä vuorostani häntä. Minäkin pidän siitä, mutta myös vähän rajummasta seksistä, siitä, että hän ottaa minut kunnolla, puristaa niskasta ja vähän alistaa ja näyttää halunsa. Enkä meitä nyt kinkyinä pidä. Piiskausta ei ole. Sanoisin että aika normaalia seksiä. Tosin strappi ja anaalitapit käytössä, joten vähän on maustetta vaniljan lisäksi. En pidä itseäni subbina enkä masterina, vaikka piirteitä molemmista on. Sinä taidat etsiä jotain muuta. N43
Vierailija kirjoitti:
Se on joku eläimellinen vietti, itseäni naisena kiihottaa ajatus että viehättävä mies ottaisi väkisin. Se, että mies haluaa sinua niin paljon että ottaa vaikka väkisin on minulle hyvin kiihottavaa. En kuitenkaan suosittele ketään miestä tekemään näin oikeasti kellekään!
Tämä on niitä asioita jotka kiihottaa vain ajatuksen tasolla. Aika monilla on tämä fantasia, mutta ei kukaan silti halua tulla oikeasti rais katuksi.
Hyvin moni nainen yksinkertaisesti nauttii hiusten vetämisestä, pyllyn läimäyttelys ja siitä että mies todella ottaa ohjat.
Ei se toki aina sitä tarvitse olla, mutta monesti kun intohimoa riittää niin siihen se menee.
Koska he ovat voimaantuneita ja omat oikeutensa tuntevia. Jokainen saa harrastaa juuri itselleen sopivaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni nainen yksinkertaisesti nauttii hiusten vetämisestä, pyllyn läimäyttelys ja siitä että mies todella ottaa ohjat.
Ei se toki aina sitä tarvitse olla, mutta monesti kun intohimoa riittää niin siihen se menee.
Näin on. Eri asia sitten näiden voimaantuneiden naisten kanssa. No nehän ei nyt edes harrasta seksiä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niitä asioita jotka kiihottaa vain ajatuksen tasolla. Aika monilla on tämä fantasia, mutta ei kukaan silti halua tulla oikeasti rais katuksi.
Alistaminen = raiskaus?
Nyt hiukan valoja päälle siellä tynnyrissä.
No ei ole vastaan tullut ikinä. Vaikka olisi pyytänytkin rajumpaa niin ei ole annettu. En tiedä mistä sitä vois saada....
Ei helvetti edes persettä viitsitä lätkiä, vaikka nainen pyytää.. Eikä persettä puristella. Ihme touhua! Nimim. edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei se välttämättä oikeasti halua, vaikka niin itsekin joskus nuorempana naiivisti ajattelin (ei silti onneksi omaa kokemusta). Ainoa halu voi olla nöyryyttää ja saada tuntemaan nainen heikoksi ja alempiarvoiseksi, vaikka se kertoo vain ja ainoastaan siitä että mies tuntee oman miehisyytensä niin heikoksi, että sitä pitää pönkittää tuollaisella henkisen/fyysisen väkivallan muodolla. Ptyh, nää "miehet" eivät ole oikeaa miestä koskaan nähneetkään.
N32
Just tämä. Ei kiihota heikot miehet eikä mikään wannabedomit. Kiihottavaa on nautinto ja mies joka antaa orkkuja ja pitää hyvänä.
En tiedä muista naisista, mutta minä haluan että mies määrää sängyssä. Kiihotun ajatuksesta että mies haluaa minut juuri tietyssä asennossa tms. Haluan että käteni sidotaan koska kun olen lähellä tulemista pelästyn, ja yritän työntää miestä pois päältä.
Haluan tulla otetuksi. Oikeasti näistä asioista keskustellaan etukäteen, kukaan ei ole väkisin sitonut vaan olen itse pyytänyt sitä. Ei ole myöskään väkisin tartuttu hiuksiin, vaan on kokeiltu ja koska tykkäsin niin niinkin saa tehdä.
Suu auki, mieluiten jo ennen sänkyä, ja jos ei jutut kohtaa on parasta etsiä sopivampaa seuraa.
Olen dominoiva.mies ja nälkä on kasvanut syödessä. Aikanaan mukaan kuvioihin tuli mm naisten päälle/naamalle/suuhun pissaaminen. Nyt yhä enemmän on alkanut kiihottaa ajatus naisten naamalle kakkaamisesta. Tai niin, että nainen levittää pakaroitani ja katsoo lähietäisyydeltä kun kankaan ja sitten suullaan nuollen puhdistaa reiän puhtaaksi. Harmi kun noin alistuvia naisia ei taida oikein olla muuta kuin ehkä harvoissa maksullisissa jos sielläkään.