Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet haluavat alistaa naisia seksissä?

Vierailija
20.07.2023 |

Halutaan kuristaa jne. Jotkut jopa kakata naamalle tms.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin varsinaisesti asiaan liittymätön kommentti, mutta tässäkin ketjussa tuli ilmi tavallisten ihmisten keskustelutaidottomuus. Sellainen korostunee vielä anonyymissä keskustelussa. Kiistellään eipäs-juupas-tyylillä eikä avoimesti olla kiinnostuneita toisen kertomasta asiasta. Asiasta voi olla kiinnostunut vaikka ei itse pitäisikään siitä. Sellainen on rakentavaa keskustelua.

Vierailija
62/64 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu oikealta, hyvältä ja kiihottavalta. Herättää rakkauden ja kunnioituksen tunnetta. Kun vaimoni on palvellut minua sängyssä, olen edellä mainittujen tunteiden lisäksi hyvin ylpeä hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta minä haluan että mies määrää sängyssä. Kiihotun ajatuksesta että mies haluaa minut juuri tietyssä asennossa tms. Haluan että käteni sidotaan koska kun olen lähellä tulemista pelästyn, ja yritän työntää miestä pois päältä.

Haluan tulla otetuksi. Oikeasti näistä asioista keskustellaan etukäteen, kukaan ei ole väkisin sitonut vaan olen itse pyytänyt sitä. Ei ole myöskään väkisin tartuttu hiuksiin, vaan on kokeiltu ja koska tykkäsin niin niinkin saa tehdä.

Suu auki, mieluiten jo ennen sänkyä, ja jos ei jutut kohtaa on parasta etsiä sopivampaa seuraa. 

Kiitos tästä kommentista. 

Nää alistamis ja sitomishommat tehdään suhteessa, jossa molemmat luottavat toisiinsa. Mitä ilmeisemmin suurin osa tässä ketjussa kitisevistä ihmisistä ei ole sellaisessa suhteessa. Osa heistä tietysti kitisee aatteensa vuoksi. Niistä nyt ei kannata välittää lainkaan.

Vierailija
64/64 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joku eläimellinen vietti, itseäni naisena kiihottaa ajatus että viehättävä mies ottaisi väkisin. Se, että mies haluaa sinua niin paljon että ottaa vaikka väkisin on minulle hyvin kiihottavaa. En kuitenkaan suosittele ketään miestä tekemään näin oikeasti kellekään!

No kun ei se välttämättä oikeasti halua, vaikka niin itsekin joskus nuorempana naiivisti ajattelin (ei silti onneksi omaa kokemusta). Ainoa halu voi olla nöyryyttää ja saada tuntemaan nainen heikoksi ja alempiarvoiseksi, vaikka se kertoo vain ja ainoastaan siitä että mies tuntee oman miehisyytensä niin heikoksi, että sitä pitää pönkittää tuollaisella henkisen/fyysisen väkivallan muodolla. Ptyh, nää "miehet" eivät ole oikeaa miestä koskaan nähneetkään.

N32

Just tämä. Ei kiihota heikot miehet eikä mikään wannab

Ja oikea nautinto on, mitä sinä sanot?