On nää Helsingin sademäärät aivan sairaita, kohta joku tulee taas väittämään ettei ole satanut ja on metsäpalovaroitus.
Eihän tämmöisä sateita ole ollut ennen Suomessa.
Kommentit (50)
Tuskin Espoo eroaa paljon Helsingistä, täälläkin on tullut vain hetkellisiä, paikallisia kuuroja. Äsken satoi ehkä vartin, saisi sataa enemmän että lähtisi nuo pulunpaskat tuosta asfaltilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vartin sadekuuro pilaa teidän lomapäivän niin morjens.
Pilaahan se, kun se vartin kuuro tulee parinkymmenen minuutin välein. Koko ajan pitää kytätä ulos, milloin voi käydä ulkoiluttamassa koiran äkkiä.
Missäpäin helsinkiä on ollut tällaista? Itse olen tänäänkin käynyt koiran kanssa jo kahteen otteeseen lenkillä eikä sateesta ollut tietoakaan vaan jopa turhankin kuumasti aurinko porotti kun nyt alkuiltapäivästä oltiin kävelyllä.
Missä päin Helsinkiä asut, kun teillä ei ole satanut vähän väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaahan se, kun se vartin kuuro tulee parinkymmenen minuutin välein. Koko ajan pitää kytätä ulos, milloin voi käydä ulkoiluttamassa koiran äkkiä.
Missäpäin helsinkiä on ollut tällaista? Itse olen tänäänkin käynyt koiran kanssa jo kahteen otteeseen lenkillä eikä sateesta ollut tietoakaan vaan jopa turhankin kuumasti aurinko porotti kun nyt alkuiltapäivästä oltiin kävelyllä.
Pohjois-helsingissä. Nyt just on sadekuuro menossa yli, mutta tämä on todella harvinaista herkkua.
Ihan oikei että osuvat sinne.Laittakaa koko kaupunki vaan asfaltille, taitaa olla jo kun rutistaan.Sinne ne sopii oikein hyvin jospa sieltä häviäisi turhat p.jauhajat jotka kieroilemalla koittavat saada tahtonsa läpi.Ylekin valehtelee mielenosoittajien määristä.Kepulien firma!
Ap on joku pahanilmanlintu, joka houkuttelee sateet päällensä. Nimittäin aika paikallisia nämä hirveät sateet, kun täällä päin Hkiä ei niitä pahemmin ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole keltä kysyit, mutta ainakaan pohjois-Helsingissä ei ole paljoa satanut. Lapsen kanssa oltiin aamulla pitkään ulkona, eikä satanut. Päiväunilta, kun heräsi niin satoi puolisen tuntia. Ei pilaa mitään. Nytkin paistaa aurinko lämpimästi.
On ollut. Mun kesäloman aikana on ollut 3 viikkoa sadetta. Mutta ei se mua haitannut.
Kohta lumi teke enkelin eteiseen.
Laajasalossa ei ole satanut pitkään aikaan. Joka päivä menee tosi lähellä noi sadepilvet, mutta ei ne ikinä tule tänne rannikolle asti.
Vähän odottelin josko olisi jyrähtänyt, kun tuli rakeitakin mutta ei. Täälläkin alkaa kirkastua, vielä kuitenkin sataa.