Knalli ja sateenvarjo
Muistaako / tietääkö kukaan kyseistä kuunnelmasarjaa? Suomessahan sitä tehtiin 1979-2008. Kyseisessä sarjassa siis pilaillaa valtio virkamiesten ja byrokratian kustannuksella. Lapsena tuli joka viikko sitä kuunneltua radiosta, nykyisin yle areenasta. Mikä on sinun lempihahmo ja miksi juuri se? Itsellä Lamm, koska niin tohelo!
Kommentit (32)
Sir Henry tietenkin paras! Lopetin kuuntelun kun hän poistui.
Lääkäri: "Liikaa viinaa, naisia ja laulua."
Sir Henry: "No harvemmin minä nykyään kyllä laulan..."
Lennox-Brown: "Onhan se totta, että minä tulen toimistoon aina viimeisenä. Mutta täytyy muistaa että minä myös LÄHDEN ensimmäisenä!"
Tätä olen käyttänyt omassa elämässä paljon
Mulla on tapana bongailla mediassa knalli ja sateenvarjo -hetkiä, eli naurettavia valtion virkamiehille ja yrityksille sattuneita mokia
Kuka muistaa Mildredin lievästi orgastiset äännähdykset repliikkien väleissä? :D
Sir Henry: "Tämähän on kuin joku lomaleiri!"
Lennox-Brown: "No ei kai nyt sentään..."
Sir Henry: "No taitelkaa nyt edes nuo rantatuolit pois!"
Mielikuvitus laukkasi kun kuvitteli ympäristöä. Kauko Helovirta oli Lammia pomottelevana sopiva hahmo.
Sir Henry muistuttaa liikaa omaa isää. Lamm Mildren suosikkihahmo, muistuttaa siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Sir Henry: "Tämähän on kuin joku lomaleiri!"
Lennox-Brown: "No ei kai nyt sentään..."
Sir Henry: "No taitelkaa nyt edes nuo rantatuolit pois!"
Parasta viihdettä!
Lammin huuto kun onnistuu rikkomaan 3000 vuotta vanhan 100 000 punnan veistoksen! Muutenkin Lammin paniikkikohtaukset parhautta!
Voi, Knalli ja sateenvarjo! Tulee mieleen lapsuuden kesät, kun mökillä kuunneltiin sitä pienestä matkaradiosta.
Aina mummolassa tuli kuunneltua ja jänniteltyä, joutuvatko arkistotehtäviin!
Kyllä kuuntelen edelleen Yle Areenasta! Lamm on suosikkihahmoni monellakin tapaa.