Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrinen sairaanhoitaja yrittää kaikin tavoin alentaa

Vierailija
20.07.2023 |

Syy miksi käyn tällä hetkellä :tarkkaavaisuushäiriötutkimukset ja masennus

Jos sanon vaikka, että olen pari kuukautta työttömänä "mikset menisi vaan siivoamaan, sehän on sulle sopivaa työtä"
Olen sanonut monta kertaa, että nimenomaan siivoustyö ei käy tarkkaavaisuushäiriön kanssa. Liikaa virheitä, liian lyhyt aika.
Lisäksi minulla on koulutus, niin miksi hakisin siivousta. Lisäksi hän sanoo että voisin tehdä aina sitä..

Lisäksi hän sanoo aina, että on ihme, miten en kuitenkaan käytä päihteitä, ja epäilee koko ajan käyttöä.

Olen sanonut, etten käytä, enkä ikinä kokeillut (paitsi alkoholia joskus) joo, tiedän että tarkkaavaisuushäiriön kuuluu joskus myös päihteet, mutta kun jos ei ole käyttänyt..

Kun kerroin että haen adoptiota kumppanin kanssa ja se stressaa ja aiheuttaa öitä jolloin en nuku kunnolla, niin hän kysyi että miten adoptiota, sullahan oli sosiaalihuollon asiakkuus tai teillä lasu-asiakkuus.. Olin että öö, no ei ole kyllä ollut. (Taustaa: haen siis miehen lapsesta adoptiota, ja meillä on yhteisiäkin lapsia, miehen lapsella ei äitiä

Tuntuu että aina tulee joku töksäytys.

Esimerkiksi kerroin, että minulla ahdistaa, kun äitini pyysi minua laihduttamaan. "no ehkäpä se äiti oli siinä vähän oikeassa" vaikka olen normaalipainon ylärajalla, ja olen kertonut että tämä paino on mulle ok.

Onko tää ihan normaalia?

Kun kerroin, ettei tunnu kivalta, hän teetätti mulla jonkun testin jossa oli kysymyksiä mm. koenko, että vieraassa pöydässä nauretaan minulle ja että koenko mm. jossain ryhmissä, että muut vihjailevat minusta negatiivista ja yrittävät loukata, vaikka eivät loukkaa oikeasti.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan laillista nauhoittaa tuollaiset keskustelut?

On laillista. Ja on silti vaikka hoitsu ei tiedä tai kieltää. 

Jep, laillista on. Myös kaikki lääkärikäyntinsä on lupa nauhoittaa vaikka käsilaukussa olevalla puhelimella. Olisi pitänyt viimeksi toimia näin ihotautilääkärillä; sen verran alentuvaa oli lekurin päsmäröinti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän