Loma loppuu ja ens viikolla alan painonpudotuksen
Aamulla syön puuron raejuustolla
välipalalla joku hedelmä
lounaalla perunaa/riisiä/pastaa ja joku proteiininlähde
välipalalla taas hedelmä
iltaruoka samoin kuin lounas
illalla vielä leipää margariinisipaisulla ja ohut siivu juustoa, kupillinen oboy kaakaota.
Kommentit (48)
Kamalan monta kertaa päivässä tarvitset ruokaa!
Minä syön aamulla (noin klo 8) kaksi viipaletta leipää ja juon kupin teetä. Lounaaksi (noin klo 13) ihan normaalin aterian (kasvisruokaa). Klo 17-18 aikoihin tarvittaessa välipalan (jos illalla on liikuntaa) ja 20.30 aikoihin kevyen päivällisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa sitten hyvä ruoka koko päiväksi jolla laihtuu
Itse syön lounaan klo: 11
Syöminen riippuu ihan siitä harrastanko kyseisenä päivänä liikuntaa. Ympäristösyistä en esim syö pastaa ja riisiä. Enkä myöskään syö punaista lihaa. Liikuntapäivänä syön kasvisten ja kanan lisäksi perunan.
klo 14: kourallinen manteleita
Ennen lenkkiä syön banaanin noin klo: 17:00
Iltapalana syön kuten lounaallakin noin: 19:00
N46/155cm
Ohiksena: mielenkiintoista, että ympäristösyistä et syö pastaa (miksi ihmeessä?) ja riisiä, mutta ennen lenkkiä syöt banaanin etkä esimerkiksi kotimaisia marjoja.
Mä alotan myös, saa nähdä kuinka käy. Melko erilaiset suunnitelmat vaan. Aamulla kahvia, päivällä ei mitään, ehkä kuppi teetä töissä, ruokaa teen kun tulen kotiin (vihanneksia ja kalaa) sekä myöhäinen iltapala (maustamatonta jugurttia, marjoja, sokeritonta mysliä ja omena). Tällä laihtunut pariin otteeseen normaalipainon sisällä 10-12kg 3-4kk ainana. Herkkuhimo katoaa tällä tavalla myös täysin vaikka sallin herkut juhlissa.
N47v
Ap, kerro sitten miten painonpudotuksesi menee. Minä ajattelin aloittaa huomenna. Mielestäni minulla on suhteellisen terveellinen ruokavalio. Syön vain liikaa.
N 169cm, 78kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä alotan myös, saa nähdä kuinka käy. Melko erilaiset suunnitelmat vaan. Aamulla kahvia, päivällä ei mitään, ehkä kuppi teetä töissä, ruokaa teen kun tulen kotiin (vihanneksia ja kalaa) sekä myöhäinen iltapala (maustamatonta jugurttia, marjoja, sokeritonta mysliä ja omena). Tällä laihtunut pariin otteeseen normaalipainon sisällä 10-12kg 3-4kk ainana. Herkkuhimo katoaa tällä tavalla myös täysin vaikka sallin herkut juhlissa.
N47v
Eli ei ole ollut pysyvä se painonpudotus eikä tule olemaan tälläkään kertaa. Älyttömästi hiilareita, aivan liian vähän kuitua ja proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47v
Eli ei ole ollut pysyvä se painonpudotus eikä tule olemaan tälläkään kertaa. Älyttömästi hiilareita, aivan liian vähän kuitua ja proteiinia.
Hiilareita tuossa ei ole muussa kuin myslissä ja vähän omenassa. Protskua kalassa, vihanneksissa ja jugurtissa. Tarkoitus ei ole pysyvä painonpudotus, sille ei ole tarvetta, sillä en ylensyö itseäni läskiksi. Olen aina ollut normaalipainoinen ja jos kipuaa paino sinne ylärajoille niin pätkäpaastoilen noin sen takaisin. Viimeksi lihoin raskauden myötä kun otin monipuolisemman syömisen imetyksen vuoksi. Nyt tähän ei enää tarvetta. Itselleni toimii hyvin, jatka sinä kuusi kertaa päivässä syömistä ja ihmettele kun ei laihdu.
Vannon