Vaimo pitää suihinotosta vähän liikaakin.
Aina olisi maisteltava ja kiehnää vieressä kuin kissa. No mikäs mun tässä on ollessa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka mahdollista?
On se. Mun viimeisin eksä myös tykkäsi ottaa suihin. Siis siten ettei läheskään aina johtanut laukeamiseen tai seksiin. Kunhan tykkäsi imutella, esim sohvalla jos löhöttiin telkkaria katsomassa. Pää oli masulla ja heppi suussa, silittelin hiuksia samalla.
N. puolen tunnin kuluttua alkoi vaan vähän turtumaan siihen mikä aluksi tuntuu tosi hyvältä, silloin yleensä lopetteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka mahdollista?
On se. Mun viimeisin eksä myös tykkäsi ottaa suihin. Siis siten ettei läheskään aina johtanut laukeamiseen tai seksiin. Kunhan tykkäsi imutella, esim sohvalla jos löhöttiin telkkaria katsomassa. Pää oli masulla ja heppi suussa, silittelin hiuksia samalla.
N. puolen tunnin kuluttua alkoi vaan vähän turtumaan siihen mikä aluksi tuntuu tosi hyvältä, silloin yleensä lopetteli
Minusta tuo kuulostaa enempi taivaalta. Ei haittaisi, vaikka ei johtaisi orgasmiin, ja jos suihinotto on vain pikkuista lupsuttelua, ja orgasmin sijasta kalu alkaa pehmetä, niin sekin olisi ihanaa.
Olisin todella onnellinen, jos minulla olisi vaimo, joka tykkäisi imeä kullia sohvalla tai sängyssä ihan ilokseen.
Meillä sama. On jo imuttanut kaikki naapuruston äijät, eikä näy loppua.
Sekä suihinotto, että nuoleminen on aina ihanaa. En voi ymmärtää, miten näitä haluja (ottaa suihin/nuolla pillua) voisi olla liikaa. Suihinotto/pillun nuoleminen ei ole millään tavoin pois mistään muusta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä suihinotto, että nuoleminen on aina ihanaa. En voi ymmärtää, miten näitä haluja (ottaa suihin/nuolla pillua) voisi olla liikaa. Suihinotto/pillun nuoleminen ei ole millään tavoin pois mistään muusta seksistä.
Meillä kyllä vaimo saa suuseksistä välillä sellaiset orgasmit, että kyllä seksi siihen loppuu, koska hänelle ei jää kertakaikkiaan voimia jatkaa. Tämä tosin sopii meille molemmille oikein hyvin, eli ei asiassa ongelmaa ole. Mutta ai siinä panemaan asti päästä kunnon suuseksin jälkeen.
Kateellinen. Viimeksi 4 vuotta sitten sain suihinoton.
Nauti, kun vaimosi pitää suihinotosta. Eihän sitä voi olla liikaa. Positiivinen ongelma.
Täällä myös vaimo vaikuttaisi pitävän suihinotosta. Seksi on meillä puolin ja toisin aika suuseksipitoista ja usein vaimo haluaa seksisession päätteeksi että laukean hänen suuhunsa. Juuri eilen esim ratsastettuaan itselleen toisen orgasmin nousi päältäni, sanoi haluavansa että laukean hänen suuhunsa ja siirtyi antamaan suuseksiä. Mikäs siinä, kyllähän tuo minulle sopii. Itse asiassa laukean ihan varmasti useammin vaimon suuhun kuin pilluun.
Vaimo on vuosien varrella kyllä treenaantunut melkoisen taitavaksi ja välillä on melkoisesti tekemistä jottei nalli pamahda liian nopeasti. Vaimo taitaa tunnistaa milloin yritän pidätellä ja ottaa tuon erityisenä haasteena. Tämä on niitä tilanteita kun minä saan joskus osakseni syväkurkutusta. :) Vaimo ei muutoin ole yhtään sub, mutta silloin tällöin itse pyytää saada suupanoa joko siten että pidän hänen päätään paikoillaan ja työntelen menemään hänen suuhunsa tai sitten niin että hän makaa selällään. Itse en tuosta saa oikein mitään kiksejä, mutta teen toki kun vaimo kerran pyytää.
-JiiPee
Minusta olisi ihanaa antaa kaluani suuhun sellaiselle naiselle joka haluaisi imeskellä, lutkutella ja helliä sitä suussaan ihan omasta nautinnosta; vaikka joka aamu, päivä ja ilta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös 20 v.... Nuorempana otti, ei enää. On nykyään niin estoinen että mikään uusi tai rutiinista poikkeava ei käy. 😥 Itse tekisin mitä vaan mut sekään ei käy. Kerran kuussa hyppää päälle, se kait sitten riittää. Itselle ei. Onneks on omat kädet ja lelut.
Ensin vaimo ottaa suihin, imuttelee jonkin aikaa. Kohta levitän vaimon jalat levälleen ja nuolla lirputtelen vaimolle orkun. Lopuksi laukeaminen takaapäin.
M. 54
Minä tykkäisin ja olen tykännyt. Ihanaa kun mies suihinoton lopuksi pitää päästä kiinni ja työntelee itse loppuun ja laukeaa suuhun tai nieluun.
Myös jos saa vain lupsutella välillä eikä aina johda seksiin, toimii kun tekee tarpeeksi usein, ettei mies koe kiusaamisena.
Avomieheni ei halua suuseksiä ollenkaan kumminkaan päin niin voi lähinnä muistella menneitä suhteita tämän osalta. :/
En niinkään kaipaa suuseksiä itselleni vaan juurikin suuseksin antamista toiselle. Sitä on välillä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Ottaahan myös suoraan kakkosesta suuhun?
Kyllä munan imeminen joka päivä kuluttaa terskan ihoa.siitä tulee sellasta silkistä ihoa
Rakastajatar kurkuttaa ja tykkää kun nussin kunnolla suuhun. Lasti lentää kurkun perälle ja hän on ihan kiimoissaan.
...ellet olisi umpih#mo