Koirapuistot uusi tinder???
Käyn koirani kanssa ison kaupungin koirapuistoissa ja melkein joka kerta joudun naisten isku yritysten kohteeksi. Onko normaalia ja johtuuko tää siitä et nykyään halutaan pariutua jossain muussa paikassa kuin tinderissä?
Kommentit (59)
Ihminen voi olla mukava, hauska ja kiinnostunut sinusta, vaikka taustalla ei olisi mitään sen kummempaa. Ihan normaalia jutustelua. Ilmeisesti ap:lle outoa.
Liityinpä minäkin nyt sitten koirapuistoon vaikkei mulla ole koiraakaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on koira osaa todennäköisesti myös huolehtia lapsista. Eli iso plussa. Samalla tietää että mies ainakin kävelee sen 5 kilometriä vähintään päivässä eikä makaa päivästä toiseen kotisohvalla juttelemassa olut pullolle. Itse olen 3 viimeistä seurusteluani aloittanut nimenomaa koirapuiston kautta. Sieltä löytää parhaimmat miehet satavarmasti. Kuvottavia känniääliöitä niissä harvemmin käy..N33
On siellä niitäkin (miehiä ja naisia) jotka ajaa autolla portille, päästää huonosti koulutetun egonjatkeensa vapaaksi ja tupakoi kännykkää selaten sen viisitoista minuuttia ennenkuin karauttaa takaisin kotiin. Päivän ulkoilutus hoidettu! Mutta onneksi ovat pieni vähemmistö.
Paikoissa joissa keskustelukynnys on matala tapahtuu ihan sitä normaalia jutustelua ja myös flirttailua. Vaikea aina sanoa kumpi on kumpi.
Olen kuullut, että myös 24 pesulat on hyviä iskupaikkoja. Varsinkin miehelle, joka voi tarjota apuaan vaikka maton kantamisessa.
Minä sain parhaat ystäväni koiran avulla reilut 30 vuotta sitten, ja hyvin uskon, että niin voi löytää myös puolison.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain parhaat ystäväni koiran avulla reilut 30 vuotta sitten, ja hyvin uskon, että niin voi löytää myös puolison.
Sehän olisi ihanne: löytää paras ystävä itselleen josta myöhemmin tulee myös puoliso.
Ei koirapuistot vaan koirat. Suurin osa koiran omistajista on sosiaalisia, toisin kuin kissan omistajat. Puhumattakaan ovat eläin rakkaita, huolehtiva ja usein miten myös lojaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Liityinpä minäkin nyt sitten koirapuistoon vaikkei mulla ole koiraakaan 🤭
Koirapuistoon vaan mennään. Ei tartte liittyä mihinkään tai sopia kenenkään kanssa mitään. Menee vaan ja päästää koiran kirmaamaan vapaana muiden kanssa.
Koiran leikkiessä on hyvää aikaa itselle 'tarkistaa tarjonta'.
Minut naisena ymmärretään helposti väärin, että yritän iskeä. Olin normaalin ystävällinen kaikille koiraharrastuksessani ja varattujen muijat mulkoili pahasti. Te joille ei saa ystävällisesti jutella, laittakaa paita, jossa lukee Älä puhu mulle. Sama pätee koira-aitauksia.
Minä sille voi, kun on nauravainen ja iloinen. Murjottaako pitäisi?
Suunnitelmissa on taas hankkia palveluskoira, jota tietty koulutan ja olen harrastukseni tiimoilta hyvin monien kanssa tekemisissä. Pitkän pitkiä lenkkejä aion tehdä kuten edellisen koirani kanssa. Pitäiskö suosiolla jättää aitaukset välistä, jos siellä ei saa jutella ja nauraa hyville jutuille????
Turun tuomiokirkkokin on ollut joskus kuin tinder.
Luin, että muinoin siellä on tutustuttu jumalanpalveluksissa.
Minun on todella vaikea samastua tähän tarinaan. Ehkä asun väärällä alueella, sillä koiraa ulkoiluttaessani tai koirapuistossa juoksuttaessani minua vastaan tulee ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa ikäiseni nainen, ja hän poikkeuksetta pitää remmin kireällä eikä anna koiransa tulla tekemään tuttavuutta koirani kanssa. Koirani on jo 12-vuotias, enkä ole saanut sitä ulkoiluttaessani yhtäkään tuttavaa, vaikka pysähdyn aina tilaisuuden tullen juttelemaan.
Oikeasti eläinrakas ei kannustaisi lemmikin ottamista seuranhakua avittamaan. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti eläinrakas ei kannustaisi lemmikin ottamista seuranhakua avittamaan. 0/5
Vedät nyt ihan omia johtopäätöksiä. Kukaan tuskin ottaa koiraa pelkästään sen vuosi.
Tuo on samanlainen ajatus kuin, että jokainen kitaraa soittava mies soittaa vain päästäkseen naisten pikkupöksyjen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Turun tuomiokirkkokin on ollut joskus kuin tinder.
Luin, että muinoin siellä on tutustuttu jumalanpalveluksissa.
Lisääntykää ja täyttäkää maa. Niinhän ne saarnaa. Wanha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi luoda joku hyvä tapa sinkuille erottua joukosta. Vaikka tietynvärinen talutushihna. Sillä voisi kertoa muille, että saa ja kannattaa lähestyä.
Vihreä hihna tarkoittaa, että olen sinkku - saa tulla juttelemaan. Esimerkiksi.
Ainakin jossain vaiheessa oli koirille huiveja "Isäntäni/emäntäni on sinkku".
Minä käyn siksi koirapuistoissa vaikka minulla ei ole koiraa. Joka ilta saa seuraa
Miistä päättelet, että he yrittävät iskeä? Todennäköisesti ovat vain tavallisen kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
prkl
T. Kissanomistaja
Valjaslenkille kissan kanssa, tulee ihmiset juttelemaan jopa helpommin kuin koiralliselle.
Mies jolla on koira osaa todennäköisesti myös huolehtia lapsista. Eli iso plussa. Samalla tietää että mies ainakin kävelee sen 5 kilometriä vähintään päivässä eikä makaa päivästä toiseen kotisohvalla juttelemassa olut pullolle. Itse olen 3 viimeistä seurusteluani aloittanut nimenomaa koirapuiston kautta. Sieltä löytää parhaimmat miehet satavarmasti. Kuvottavia känniääliöitä niissä harvemmin käy..N33