Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirapuistot uusi tinder???

Vierailija
20.07.2023 |

Käyn koirani kanssa ison kaupungin koirapuistoissa ja melkein joka kerta joudun naisten isku yritysten kohteeksi. Onko normaalia ja johtuuko tää siitä et nykyään halutaan pariutua jossain muussa paikassa kuin tinderissä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koirapuistoissa on juteltu toisten koiranomistajien kanssa. Itselläni oli useampikin tuttu kun siellä usein samaan aikaa päivästä oltiin.

Vierailija
42/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ymmärtänyt normi juttelemisen iskuyritykseksi? Koiraihmiset puhuvat aina keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koirapuiston voi ladata? Ei köytynyt apple Storesta

Vierailija
44/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain parhaat ystäväni koiran avulla reilut 30 vuotta sitten, ja hyvin uskon, että niin voi löytää myös puolison.

Sehän olisi ihanne: löytää paras ystävä itselleen josta myöhemmin tulee myös puoliso.

Ensinnäkin mulla oli jo puoliso, ja toisekseen olen hetero.

Vierailija
45/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi luoda joku hyvä tapa sinkuille erottua joukosta. Vaikka tietynvärinen talutushihna. Sillä voisi kertoa muille, että saa ja kannattaa lähestyä.

Vihreä hihna tarkoittaa, että olen sinkku - saa tulla juttelemaan. Esimerkiksi.

Juu, vähän kuin se ärrän vuosien takainen "sinkkukuppi" homma, ja jossain kaupoissakin taisi olla joku sinkkukori. Eipä niiden käyttäjäkunnassa suuria yllätyksiä varmaan tullut, kun ei ole enää näkynyt, ja moni varmaan ihan tietoisesti karttoi, vaikka olisikin sinkku.

Vierailija
46/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi luoda joku hyvä tapa sinkuille erottua joukosta. Vaikka tietynvärinen talutushihna. Sillä voisi kertoa muille, että saa ja kannattaa lähestyä.

Juu, vähän kuin se ärrän vuosien takainen "sinkkukuppi" homma, ja jossain kaupoissakin taisi olla joku sinkkukori. Eipä niiden käyttäjäkunnassa suuria yllätyksiä varmaan tullut, kun ei ole enää näkynyt, ja moni varmaan ihan tietoisesti karttoi, vaikka olisikin sinkku.

Kiva se on siellä prisman peräpukamavoide hyllyn kohdalla kun on syventynyt omiin ajatuksiinsa ja siinä sitten joku tulee iskemään. Ihan kamala ajatus. Ei sovellu suomalaiseen mielenlaatuun.

Vierailija
47/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten tiedät mistä naiset tykkää kun pääset koeajolle eli märkää kieltä ja doggy-style!

Koiranaiset on urheilullisia, eivätkä hätkähdä pieniä sotkuja. Voit olla karvainen ja hikinen ja silti pääset sylkkyyn. Kaikille riittää rapsutuksia!

Vierailija
48/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on, kun suurella todennäköisyydellä ne "väärät" kiinnittävät huomion.

Vierailija
49/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ap luulee normaalia ystävällisyyttä kiinnostukseksi.

Koirapuistoissa on kohtelias tapa ruoatella toisten kanssa siellä, se kuuluu etikettiin. Lisäksi tuo käden tuominen esille osoittaakseen, ettei ole sormusta kuulostaa todella kaukaahaetulta. Jotkut miehet ovat tosiaan tuollaisia, että tulkitsevat normaalin ystävällisyyden iskemiseksi.

Minäkin tapasin kerran yhden miehen, joka selvästi luuli minun yrittävän iskeä. Kyselin hänen koirastaan ja juttelin niitä näitä, mies pakeni kiusaantuneena pois. Minulla ei ollut sormustakaan, kun en vapaa-ajalla käytä. Ja jos olisi ollut sormus, se mies olisi ajatellut, että varattu nainen yrittää iskeä. 🤣

Vierailija
50/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira puistosta ennemmin isken miehen itselleni kuin mistään baarista... parhaat miehet omistaa koiran.

Vierailija
51/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityinpä minäkin nyt sitten koirapuistoon vaikkei mulla ole koiraakaan 🤭

Voit mennä.

Voit vaikka sanoa, että harkitset koiran hankkimista ja olet katsomassa, millaisia koiria sitä onkaan. Tuosta saat jutun juurta enemmänkin, voit kysyä kokemuksista juuri tietyn rodun kanssa.

Vierailija
52/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alkupuolella julkaistiin tutkimus aiheesta (vapaasti mukaillen) "mikä lisää naisen kiinnostusta mieheen". Tutkimusten löydöksiä oli mm. että naiset suhtautuvat erittäin positiivisesti mieheen, joka ulkoiluttaa koiraa (tai liikkuu pienen lapsen kanssa, mutta sehän ei liity tähän aloitukseen mitenkään...).

Itselläni oli tuohon aikaan narsistinen mies, joka ei varsinaisesti tykännyt koirista, mutta niinpä vaan hän halusi useinkin lähteä lenkille kauniin ja tottelevaisen palveluskoirani kanssa.

Vierailija
53/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistossa on tapana jutella muille. Se ei ole iskemistä.

Vierailija
54/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista, mutta hankin sellaisen juurikin naisten takia. Ensin minulla oli joku koiravanhus joka eli vajaan vuoden. Tämän jälkeen maksoin kaverilleni koiranpennun ja lainaan sitä halutessani.

Vierailija
55/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti eläinrakas ei kannustaisi lemmikin ottamista seuranhakua avittamaan. 0/5

Vedät nyt ihan omia johtopäätöksiä. Kukaan tuskin ottaa koiraa pelkästään sen vuosi.

Tuo on samanlainen ajatus kuin, että jokainen kitaraa soittava mies soittaa vain päästäkseen naisten pikkupöksyjen sisään.

Ennemmin nainen terapiaan kuin lemmikki huonoon kotiin. Miettikää eläimiä!

Vierailija
56/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän välttelen koirapuistoja koirani harmiksi kun naiset oikein vyöryvät päälle. On kovin vaikeaa olla hyvännäköinen koiramies.

Vierailija
57/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tapa. Eikös koirien pointti ole juuri se, että saadaan seuralainen jonka kanssa ei tarvitse jutella. Tämä oli retorinen kysymys.

Vierailija
58/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toiveajattelua näköjään miehillä koirapuistoissa! Ihan satavarmaa on, etteivät naiset sellaisina massoina yritä iskeä miehiä koirapuistoissa🤣

Vierailija
59/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tapa. Eikös koirien pointti ole juuri se, että saadaan seuralainen jonka kanssa ei tarvitse jutella. Tämä oli retorinen kysymys.

Outoa. Minä juttelen koiralleni enemmän kuin miehelleni ja lapselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi