Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa vaikka Rooman korserttiin, lipumyynti alkaa Suomen aikaa klo 11!!!
Mitä se hyödyttää, jos sama paska lipunmyynti? Esimerkiksi Saksassa myös kyseinen myyntitaho saanut kritiikkiä samasta pelleilystä kuin Suomessa.
Maailmalla myy Ticketmaster saman tourin lippuja ja ihan samaa sekoilua se on sielläkin ollut.
Sellainen fiilis, että tää on kiertujärjestäjän markkinointikikka, koska noi lisäkeikat tulee muuallakin, sillai ykskaks yllättäen ja sama systeemi muuallakin...
Sain liput tiistaille. Olen nyt ostanut ne, mutta nyt niitä valmistellaan. En tiedä, miten kauan siinä menee. Pelkään, että ne peruuntuu vielä.
Työpuhelimessa kesti jonotus vaan jotain 10 minuuttia ja valitsin päivän, jonka ajattelin olevan vähiten suosittu.
Ehkä mä alan jo hallusinoida, mutta toi mun ukko ei näytä enää niin huolettomalta, alkaa askel painaa :D
Jonotimme neljällä eri laitteella, puhelin-appi nopein, liput apissa vartissa. Verkkopankkimaksaminen ei onnistunut, mutta Visa pelitti.
Läppärillä (eri merkit/selaimet) jonotusaika 20-60 minuuttia aivan sattumanvaraisesti. Jos tulee vielä yksi keikka myyntiin, suosittelen puhelin-appia ja luottokorttimaksua.
Vierailija kirjoitti:
sieltähän voi fansalen kautta myydä etuosto-oikeudella "kaverille", eli trokari pyytää sulta satasen omalle tilille ja antaa linkin jonka kautta pääset ostamaan sitten sieltä fansalesta normaaliin hintaan
Ei voi, nää on LIPPU.pass liput eikä keikalle pääse kuin sovelluksen kautta.
Aion yrittää jonotella. Katsotaan kauanko menee ja miten lopulta käy.
T. Se kerran ostoskoriin asti päässyt
On kyllä epäreilu systeemi, kun lukee muiden kokemuksia. Itse menin sivustolle 9.55, valitsin päiväksi lauantain ja pääsin jo silloin jonoon! Siinä oli vielä laskuri, joka laski montako minuuttia/ sekuntia on lippujen myynnin alkuun. Sen jälkeen pääsin siihen jonoon, jossa ukkeli liikkuu. Meni ehkä minuutti ja pääsin ostamaan liput (alakatsomo) ja maksutavan valintaan. Outoa, kun moni on kuitenkin mennyt sivustolle jo puolelta. Vai ettekö valinneet heti sitä päivää?
Yritin ostaa ennakkolippuja ti ja ke, mutta jäin vain jonoon useiksi minuuteiksi ja kaikki liput olivat menneet.
On tämä kyllä naurettavaa. 3 laitteella jonotettu eikä enää jono liiku mihinkään. Kerran jo päästiin läpi klikkailemaan lippuja kunnes heitti takaisin jonoon.
Kertokaan kun saatte tietää mistä näitä saa hamstraajilta ostettua kovalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää alkaa katsella jälleenmyynnistä lippuja. Eiköhän osalla ole ainakin kolmelle eri päivällle näitä lippuja kymmenittäin hamstrattuna. Mistä saa helpoiten liput? Vai tuleeko ne tuonne samaan palveluun näkyviin
Ei noita välttämättä pysty missään myymään
Kyllä oli lippu.fi aspa vastannut tutun kyselyyn että avautuu fansale mutta ei tietoa milloin. Sinne tulee varmasti paljon lippuja myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että lippuhamstereita on ollut. Mutta mitä kautta ihmiset noita ylijäämälippujaan voivat myydä kun lippu systeemi on se lippu.pass ?
Todennäköisesti tuo Fansale avataan myöhemmin, sitä kautta voi myydä. Tai yksi vaihtoehto, että hamstraajat ostaneet myös itselleen liput, ja portista menette yhdessä sisälle.
Voit myös antaa etuosto-oikeuden myyntitarjoukseen. Kun valitset myyntitarjoukseen "Haluan tarjota ystävälle etuosto-oikeuden" ja julkaiset tarjouksen, niin saat linkin, jonka voit antaa henkilölle, jolle haluat tarjota myyntitarjouksellesi etuosto-oikeuden 48 tunnin ajan. Tänä aikana tarjoustasi ei löydy fanSALE: sta.
Myyjä pyytää omalle tililleen halutun määrän € ja sen jälkeen iskee myyntiin fanSALEen ja antaa linkin ostajalle. Helppoa.
Liput on kirjoitti:
Jonotimme neljällä eri laitteella, puhelin-appi nopein, liput apissa vartissa. Verkkopankkimaksaminen ei onnistunut, mutta Visa pelitti.
Läppärillä (eri merkit/selaimet) jonotusaika 20-60 minuuttia aivan sattumanvaraisesti. Jos tulee vielä yksi keikka myyntiin, suosittelen puhelin-appia ja luottokorttimaksua.
Kyllä heti kun pääsen ostoskorin jonon läpi! :D Mulla läppäri ja puhelimen sovellus. sovellus meni nopeampaa läpi mutta liput menneet vaikka siis oltiin heti jonossa, kun jonottaminen alkoi. Sain lopulta valittua liput ja yhtäkkiä taas jonossa :D
Ne liputhan on vaan siellä sovelluksessa ja vain siellä voi myydä eteenpäin, näin ainakin Lippu.fi-sivulla lukee..
Alusta asti jonossa kahdella laitteella ja edelleeen jonossa :(
Vierailija kirjoitti:
Coltplay?Mitä se on ???
Joojoo, kyllä sut on jo huomattu, ei tarvitse enempää itkeä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sain liput tiistaille. Olen nyt ostanut ne, mutta nyt niitä valmistellaan. En tiedä, miten kauan siinä menee. Pelkään, että ne peruuntuu vielä.
Työpuhelimessa kesti jonotus vaan jotain 10 minuuttia ja valitsin päivän, jonka ajattelin olevan vähiten suosittu.
Siellä sun vahvistuksessa lukee kyllä että liput näkyvät sovelluksessa elokuun aikana.
Pääsin 50min jonotuksen jälkeen sivustolle sisään. Nyt oon vartin verran päivitelly sivustoja, ja aina välillä muka tulee esim lauantaille kenttälippuja myyntiin, mutta niitä ei saakkaan vietyä ostoskoriin asti vaan ilmottaa että liput loppu. On kyllä kusinen järjestelmä tämä!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epäreilu systeemi, kun lukee muiden kokemuksia. Itse menin sivustolle 9.55, valitsin päiväksi lauantain ja pääsin jo silloin jonoon! Siinä oli vielä laskuri, joka laski montako minuuttia/ sekuntia on lippujen myynnin alkuun. Sen jälkeen pääsin siihen jonoon, jossa ukkeli liikkuu. Meni ehkä minuutti ja pääsin ostamaan liput (alakatsomo) ja maksutavan valintaan. Outoa, kun moni on kuitenkin mennyt sivustolle jo puolelta. Vai ettekö valinneet heti sitä päivää?
Yritin ostaa ennakkolippuja ti ja ke, mutta jäin vain jonoon useiksi minuuteiksi ja kaikki liput olivat menneet.
Menin sivustolle kirjautuneena ennen 9:30. Päivittelin sivustoa ja klikkasin haluamalle päivälle, mutta odotushuoneeseen ja sitä kautta ukkelin jonoon pääsin noin 9:50 aikoihin. Kun myynti alkoi, pääsin valitsemaan liput 10:05, mutta ne olivat menneet jo...
testasin toisella koneella Lippu.fi, ennen kuin heittää jonoon, näyttää että lippuja saatavilla vain hintaan 394 e.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin 50min jonotuksen jälkeen sivustolle sisään. Nyt oon vartin verran päivitelly sivustoja, ja aina välillä muka tulee esim lauantaille kenttälippuja myyntiin, mutta niitä ei saakkaan vietyä ostoskoriin asti vaan ilmottaa että liput loppu. On kyllä kusinen järjestelmä tämä!
Ihan sama homma oli keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa vaikka Rooman korserttiin, lipumyynti alkaa Suomen aikaa klo 11!!!
Mitä se hyödyttää, jos sama paska lipunmyynti? Esimerkiksi Saksassa myös kyseinen myyntitaho saanut kritiikkiä samasta pelleilystä kuin Suomessa.
Koitin piruuttani tuota Roomaa ja yli 3000 ihmistä jonossa ennen mua ja odotettu jonotusaika 20 min.
Ei se rämpyttäminen auta tässä ukko kävelee -kohdassa.