Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Avasin sen linkin uudestaan ja vasta sitten päädyin jonoon. Että en sitten tiedä olinko väärässä paikassa kuitenkin 40 minuuttia...
Päädyin ihan pahnanpohjimmaiseksi saatana.... pitkä jono mitä ilmeisemmin edessä
Taidan jäädä ilman lippuja :(((((((((((( niin moni edellä
Kaikki liput jo mennu, turha enää jonottaa :(((
Jonossa oltu kohta vartti ja häthätää 1/3 jonotusaikaa grafiikan mukan mennyt. Koodia ei ole vielä kysytty. Kuinkahan tässä käy... Tasan ysiltä avasin minäkin.
Sama täällä, tajusin aukasta näytä lisää vasta vähän tasan jälkeen ja ehkä 1/3 ukko liikkunut, nyt ei 10min oo liikkunu mihinkään. Tais jäädä ilman lippua nyt 😭 huonot ohjeet lippufi antoi. Luulin että heittää autom jonoon.
Pääsin jonon läpi lippujen ostoon klo 9:03 eikä yhtään lippua enää saatavilla...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lippupisteen sivuilla teksti; Kaikki liput myydään digitaalisesti Lippu.fi verkkokaupan kautta
Eikö voi ostaa lippupisteen palvelupisteeltä lähikaupassa? Mites saa ostettua kahdella eri Smartumilla jos näin on 🧐
Verkkokauppaantuleevirtuaalijono, jossa kannattaa pysyä liput saadakseen.
Onko joku saanut lipun? Itse olen edelleen jonossa. N.40 prossaa jonopalkista mennyt eteenpäin.
Olen jonon melkein puolivälissä. Avasin sähköpostin linkin vähän jälkeen kasin aamulla. Olisko pitänyt yöstä asti odottaa?!?!
Ei taida tulla mitään tästä(kään).
Mä olen aina se joka katsoo vierestä kun muut menee tällaisiin mihin mäkin haluaisin :(:(
Jokuko ties että oikeesti kaikki liput jo menny? TOSI EPÄSELVÄT OHJEET OIKEESTI
Onko joku saanut jo liput? Tulin jonoon tasan klo 9.00 ja jono ei ole edennyt edes puoliväliin
En kyllä usko, että lippuja enää tässä kiintiössä on, kun jotkut keikat on myyty loppuun minuuteissa ja nyt kello on jo 9:18
Ainakin toistaiseksi ukko liikkuu, joskin hitaasti. Niin ikään vielä alle puolivälin.
Jonossa odottavat eivät saa enää lippuja. Pääsin jonon läpi mutta kaikki jo myyty.
Miksi jono edes on vielä jos liput on loppu 😒
Jep jep, ei tullut tästäkään mitään...