Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Olen nähnyt heidät livenä v. 2008, edelleen elämäni top 3 keikoissa se. Suorastaan hurmoksellinen parituntinen.
Voishan sitä kipaista vuodenkin päästä paikalla, jos vain liput järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa. Aika väsynyt bändi.
Coldplaylle on käymässä kuten U2:lle. Olivat kauan suuria ja mahtavia ja nyt alkaa kaikki olla jo ammennettu. Vielä ainakin 15 vuotta ratsastetaan menneiden vuosien loistolla ja aina löytyy jengiä keikoille, mutta tarjolla on samaa huttua yhä vaan laimeampana.
Parasta meininki oli Rush of the blood to the head -albumin aikoihin.
Ihan jokaiselle artistille käy noin. Väkisin. Poikkeuksia ei ole.
Springsteen ei ole 2000_luvulla tehnyt yhtään hyvää levyä.
U2 edellinen todella hyvä levy oli vuonna 2009.
Coldplay kymmenen vuotta sitten.Mutta kunhan kansalle soittaa setin lopussa ne tunnetuimmat biisit, lipun maksaneet ovat tyytyväisiä.
On olemassa bändi joka teki loppuun asti mahtavaa musiikkia ja se on Queen
Mut joo kyl mä oon menos kattoon Coldplayta jos vaan liput saan, sen verran paljo oon kuunnellu.
Vierailija kirjoitti:
Yritin mennä rekisteröitymään ennakkolippuja varten, mutta tuolla coldplayn sivuilla lukee heti ensimmäisenä, että presale signup is now closed. Eli tarkoittaako tämä sitä, että ennakkolippuja ei voi enää yrittää jos ei ole aiemmin rekisteröitynyt? Sivuilta löytyy myös sign up -kohta, mutta onko se eri asia, eli joku uutiskirjetyyppinen eli ei ennakkomyyntiin oikeuttava?
Sinä et ollut tarpeeksi VIP että saisit koodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplaylle on käymässä kuten U2:lle. Olivat kauan suuria ja mahtavia ja nyt alkaa kaikki olla jo ammennettu. Vielä ainakin 15 vuotta ratsastetaan menneiden vuosien loistolla ja aina löytyy jengiä keikoille, mutta tarjolla on samaa huttua yhä vaan laimeampana.
Ihan jokaiselle artistille käy noin. Väkisin. Poikkeuksia ei ole.
Springsteen ei ole 2000_luvulla tehnyt yhtään hyvää levyä.
U2 edellinen todella hyvä levy oli vuonna 2009.
Coldplay kymmenen vuotta sitten.Mutta kunhan kansalle soittaa setin lopussa ne tunnetuimmat biisit, lipun maksaneet ovat tyytyväisiä.
On olemassa bändi joka teki loppuun asti mahtavaa musiikkia ja se on Queen <3
Mut joo kyl mä oon menos kattoon Coldplayta jos vaan liput saan, sen verran paljo oon kuunnellu.
Queenista voidaan todellakin olla eri mieltä.
Ei sille vaan mitään mahda, että luovuus loppuu jossain vaiheessa.
Olisi hienoa, että artistit itse ymmärtäisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se linkki tulee muuttumaan ja ohjaa jonotuspalveluun jossa koodi syötetään. Sen jälkeen järjestelmä arpoo sinulle paikan jonoon. Arvonta tapahtuu todennäköisesti kello 9, joten kannattaa tarkastaa sivun linkki ennen yhdeksää.
Suurin kiitos sinulle avusta! Onko kyseessä linkki heti sähköpostissa vai se kun klikkaa suomen keikkaa? Kuink varmaa tämä tieto on?
Se linkki arpoo keikan, jolle koodin voi käyttää.
Saatat siis saada etuosto-oikeuden vaikka Saksan keikalle neljään lippuun.Varma tieto,
Varma tieto :D
Sähköpostissa lukee että suoraan olympiastadionille, sekä koodissa on selvä viite että on suomen keikkaan :)
hessuhopo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se linkki tulee muuttumaan ja ohjaa jonotuspalveluun jossa koodi syötetään. Sen jälkeen järjestelmä arpoo sinulle paikan jonoon. Arvonta tapahtuu todennäköisesti kello 9, joten kannattaa tarkastaa sivun linkki ennen yhdeksää.
Suurin kiitos sinulle avusta! Onko kyseessä linkki heti sähköpostissa vai se kun klikkaa suomen keikkaa? Kuink varmaa tämä tieto on?
Saatat siis saada etuosto-oikeuden vaikka Saksan keikalle neljään lippuun.Varma tieto,
Sähköpostissa lukee että suoraan olympiastadionille, sekä koodissa on selvä viite että on suomen keikkaan :)
Berliinin Olympiastadionille voi olla se. Tai Rooman Finlandia Avenuelle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettavat v. 2025.
Joo, paitsi vuonna 2025 nähdään, että siirtävät lopettamista vuoteen 2038.
hessuhopo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis huomenna kun painaa 'get tickets' niin saa suoran kentän jonne laittaa oman koodin?!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt heidät livenä v. 2008, edelleen elämäni top 3 keikoissa se. Suorastaan hurmoksellinen parituntinen.
Ja nähnyt kolme keikkaa?
Tietääkö joku pystyykö kahdella laittella yrittää lippuja, jos on vaan yksi koodi?
Onko muita, joille ei ole vielä tullut koodia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettavat v. 2025.
Ja comeback vuonna 2026!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nähnyt kolme keikkaa?
Kyllä keksit niin nokkelan vastauksen, tapu tapu tapu!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku pystyykö kahdella laittella yrittää lippuja, jos on vaan yksi koodi?
Epäilen
Sama täällä. Hyvissä ajoin rekisteröidyin, mutta ei ole tullut koodia.
Milloin se rekistetöityminen päättyi? Rekisteröidyin lauantaina noin klo 14 ja mitään ei ole tullut?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihan älyttömästi kun kerroit!
Jännittää ja ahdistaa niin paljon, että saako liput 🥺🥺 voi että mä t o i v o n 💖 tsemppiä myös kaikille muille lippujen ostoon huomenna 😭
Vierailija kirjoitti:
hessuhopo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berliinin Olympiastadionille voi olla se. Tai Rooman Finlandia Avenuelle ;)
OLYMPIASTADION, HELSINKI tuossa lukee koomikko ;)
Olen jo rekisteröitynyt coldplayn omille sivuille mutta mitään koodia ei ole tullut
Sinulle ei riittänyt sitä koodia. Siten asia on.